Bicepz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 398
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Dat is mijn punt ook.
Trouwens waarom heeft een Belg een mes in zijn auto?
Om de bocht af te snijden huehuehue
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is mijn punt ook.
Trouwens waarom heeft een Belg een mes in zijn auto?
Goed, net nog thee gaan drinken met Achmed en Mohammed. Mohammed was moe, hij had net zijn vrouw een flink pak slaag gegeven. Achmed was net terug uit Marokko.
Goed, net nog thee gaan drinken met Achmed en Mohammed. Mohammed was moe, hij had net zijn vrouw een flink pak slaag gegeven. Achmed was net terug uit Marokko.
Nee die zat in de sauna met Said en Rachid.
Ik speel op safe tegenwoordig en ga alleen nog maar met strenggelovigen naar de sauna.
Die mogen geen homo zijn, want dan worden ze hard gestraft in het hiernamaals. Het nadeel is dat sommige mannen smerig veel beharing hebben en zich niet scheren en dat vrouwen in zo'n gordijn gewikkeld zitten te zweten in de sauna en ook te veel lichaamsbeharing hebben op plaatsen waar dat bij vrouwen niet hoort.
Mee eens. Een hoofddoek mag wel bij de Fit-4-Free, maar een vergiet niet.nou die hoofddoekenbrigade in de gym vind ik ook niet echt fris maar dat zal mijn xenofobie wel zijn

@johnyjordaan weet dat.Gelukkig mag jij daar wel in je mankini trainen of niet?
Trap je de crossmotor aan?Beetje kutzinsopbouw trouwens, 'en... en... en...'.![]()

Dan wist ik de oorzaak tenminste, maar nee. Ik ben super confused xD
Zwanger door de loodgieter

Hij was niet m'n typ