- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte. Zat er al langer neem ik aan?Ik moet m'n ei ergens kwijt. Begin deze week urgente operatie ondergaan. Een bolletje (aardappelvorm) verwijderd net onder de elleboog...
Adjuvente chemo vanaf volgende week. Het houdt niet op...
Adjuvante*Ik moet m'n ei ergens kwijt. Begin deze week urgente operatie ondergaan. Een bolletje (aardappelvorm) verwijderd net onder de elleboog...
Beterschap!Ik moet m'n ei ergens kwijt. Begin deze week urgente operatie ondergaan. Een bolletje (aardappelvorm) verwijderd net onder de elleboog...
Jup. Arts zei me een half jaar geleden: "o dat is maar een cyste, niks ernstig."
Dat ken ik :').Jup. Arts zei me een half jaar geleden: "o dat is maar een cyste, niks ernstig."
Had nog niet gelezen wat je had geschreven. Veel beterschap.Ik moet m'n ei ergens kwijt. Begin deze week urgente operatie ondergaan. Een bolletje (aardappelvorm) verwijderd net onder de elleboog...
En je gaat niet naar de tandarts want?sterke.
deze verhalen maken me steeds onzekerder over de wat ik al ruim 1 jaar denk een ontsteking onder mijn kies is.
Die heeft nooit foto's gemaakt?maandag afspraak.
eerst omdat dacht gaat wel weg, maar blijft wel langzaam groter worden.
toen gaatje laatje vullen en dan zou het weg gaan zei de tandarts, dat ook tijd gegeven maar geen verschil.
Ik wens je een snel herstel. Moed houden!Ik moet m'n ei ergens kwijt. Begin deze week urgente operatie ondergaan. Een bolletje (aardappelvorm) verwijderd net onder de elleboog...
ondanks we geen buddy's zijn , wens ik je sterkte toe ! is niet niksIk moet m'n ei ergens kwijt. Begin deze week urgente operatie ondergaan. Een bolletje (aardappelvorm) verwijderd net onder de elleboog...
SterkteIk moet m'n ei ergens kwijt. Begin deze week urgente operatie ondergaan. Een bolletje (aardappelvorm) verwijderd net onder de elleboog...

Waarschijnlijk wel. No worries.not sure.
tis wel redelijk kort na een wortelkanaal geweest, dus waarschijnlijk daar iets mee te maken.
Ben jij niet wat jong voor al wortelkanaalbehandelingen?not sure.
tis wel redelijk kort na een wortelkanaal geweest, dus waarschijnlijk daar iets mee te maken.