Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.801
  • #105.803
:') Het moment dat @wovano al de deur uit was en ik me realiseerde dat mijn autosleutels nog in zijn auto lagen en we die er gisteren niet meer uit hebben gehaald.

Gelukkig mag ik vandaag thuis werken. Boss man vond het geen probleem.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #105.804
:') Het moment dat @wovano al de deur uit was en ik me realiseerde dat mijn autosleutels nog in zijn auto lagen en we die er gisteren niet meer uit hebben gehaald.

Gelukkig mag ik vandaag thuis werken. Boss man vond het geen probleem.
Geen reservesleutels??
Alhoewel thuiswerken wel erg nice is dan. :D

• #105.805
Geen reservesleutels??
Alhoewel thuiswerken wel erg nice is dan. :D
HAHA, guess what... Die hingen dus nog altijd aan de sleutelbos. Superstom, maar omdat we nog niet alles een vaste plek hebben gegeven na de verhuizing, wilde ik ze liever daaraan laten hangen zodat ik ze niet kwijt raakte. Nu had ik ze dus goed kunnen gebruiken.

On the bright side: wel lekker op tijd in de gym vanavond. :roflol:

• #105.806
Fietsen?

• #105.807
HAHA, guess what... Die hingen dus nog altijd aan de sleutelbos. Superstom, maar omdat we nog niet alles een vaste plek hebben gegeven na de verhuizing, wilde ik ze liever daaraan laten hangen zodat ik ze niet kwijt raakte. Nu had ik ze dus goed kunnen gebruiken.

On the bright side: wel lekker op tijd in de gym vanavond. :roflol:
Wij hadden altijd een bakje ergens... hidden natuurlijk... daar lagen alle reservesleutels in.. erg handig.. :p

Maar dan ben je iig op tijd thuis en geen file :D hooguit de file voor het squatrek.. :mad:

• #105.808
Goed idee! Maar fiets kapot :')))))))))))))
Alle collega's die in de buurt wonen zijn parttimers en hebben vandaag vrij, dus dat was ook geen optie. Gelukkig is thuiswerken geen straf.

Wij hadden altijd een bakje ergens... hidden natuurlijk... daar lagen alle reservesleutels in.. erg handig.. :p

Maar dan ben je iig op tijd thuis en geen file :D hooguit de file voor het squatrek.. :mad:
In Haefland is er bijna nooit een file voor het squatrack :D Elk nadeel heb zijn voordeel, toch? Voelde me nogal gestrest vanochtend, maar gelukkig maken ze bij mij op werk nooit zo'n probleem van dit soort dingen.

• #105.809
Je kan bij m'n dokter tegenwoordig alleen op de dag zelf een afspraak maken.
M'n autisme kan dit niet aan. Lekker lomp met plannen ook.

• #105.810
Het zonnetje is weer daar en de sportschool zit vol giechelende trutjes :no:

• #105.811
Zou ze toch eerder op het terras verwachten dan :dunno:

• #105.813
Nouja ik ben niet heel veel beter, de laatste twee maanden voor de vakantie ga ik ook ineens op mijn eten letten :roflol:

Maar ik giechel niet in de gym :engel:

• #105.814
Dieet weer aan het verneuken omdat we deze en volgende week sushi gaan vreten met maten en ik mij dan nooit kan inhouden :(

• #105.816
:fuu:
20190220_201627.jpg

• #105.817
Je kan bij m'n dokter tegenwoordig alleen op de dag zelf een afspraak maken.
M'n autisme kan dit niet aan. Lekker lomp met plannen ook.
Bij mij is het eerder het tegenovergestelde. Je kunt bijna nooit op de dag zelf terecht.

Dan maar nooit meer naar de dokter toch? YOLO

• #105.818
Bij mij is het eerder het tegenovergestelde. Je kunt bijna nooit op de dag zelf terecht.

Dan maar nooit meer naar de dokter toch? YOLO

Ja blijkbaar was het dan om dat tegen te gaan.
Nu is het elke dag first come first serve...

• #105.820
De weegschaal deed dat voor mij vandaag.:(

Terug
Naar boven