HuhGisteren moeten wachten op het squatrack, omdat iemand in het squatrack stond te deadliften. Ik vroeg of zij daarvoor het rack nodig had. Zij wist niet of ze van haar coach ook buiten het rack mocht deadliften, dus durfde er niet buiten te gaan.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HuhGisteren moeten wachten op het squatrack, omdat iemand in het squatrack stond te deadliften. Ik vroeg of zij daarvoor het rack nodig had. Zij wist niet of ze van haar coach ook buiten het rack mocht deadliften, dus durfde er niet buiten te gaan.

Sowieso West Vlaming, apart volkMisschien moest ik nog er bij vermelden dat ze na iedere sets de safety bar in het rack gebruikte om de BB op te leggen. Ze zei: "moet ik de BB dan vanaf de grond tillen?". Punt was dat ze dat bij iedere rep toch ook deed, dus ik snapte het issue niet. M.i. is het idee van een Deadlift ook dat je het gewicht van de grond lift. Het was trouwens een Belg met een ontzettend accent waar ik bijna niet normaal naar kan luisteren.

Knap, ik lig al de hele dag op de bank.Beste Peter,
Er was niemand thuis toen we je pakket wilden bezorgen.
Je pakket gaat naar een DHL ServicePoint in de buurt.
Proud to be.
Sowieso West Vlaming, apart volk
Ben het eerste jaar aan de unief meer bezig geweest met die taal te ontcijferen dan de studies op zich![]()

Alleen een West Vlaming slaat dergelijke wartaal uitDan ben je sinds het eerste jaar toch weer een wereldtaal rijker![]()

Wat nou als het dronken is dan?Alleen een West Vlaming slaat dergelijke wartaal uit![]()
Dan klinkt die perfect normaal!
Hahah, herkenbaarbaar.. Toen ik aan de unief studeerde te Gent heb ik geen enkel ander dialect gehoord dan dat van de West-Vlamingen. Heel vreemd. Ik was de enige Gentenaar.Sowieso West Vlaming, apart volk
Ben het eerste jaar aan de unief meer bezig geweest met die taal te ontcijferen dan de studies op zich![]()
Het was trouwens een Belg met een ontzettend accent waar ik bijna niet normaal naar kan luisteren.
Gisterenavond zei je iets anders, schatje.

IK VERGEET DIT NIET!Alleen een West Vlaming slaat dergelijke wartaal uit![]()
Ik ben betrapt op een Godwin!Flink wie Windhunde, zäh wie Leder und hart wie Kruppstahl
Sjjjttt
mien breur is van de verkeerde kant begriepst dat
Ich begriepst dat
Verkeerde kaaant