Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.905
Zonet proberen "sporten" in m'n homegym. Tussen aanhalingstekens want het was belachelijk.

• #105.908
  • #105.909
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #105.910
  • #105.911
Sinds wanneer is er bij jou kanker vastgesteld?

Een tijd geleden leek alles nog goed te gaan en planden jij en je vrouw opnieuw een zwangerschap.

Veel beterschap!
Jup. We zijn met de ivf bezig;...onze laatste kans.... maar die is nu zo goed als onmogelijk geworden.

• #105.912
Jup. We zijn met de ivf bezig;...onze laatste kans.... maar die is nu zo goed als onmogelijk geworden.

:( Komt dat er ook nog bij...
Ik hoop dat je snel beter bent, en de ivf alsnog lukt!

OT: enorm slecht geslapen, veel rugpijn. Zal een korte/lichte training worden straks denk ik.

• #105.913

OT: enorm slecht geslapen, veel rugpijn. Zal een korte/lichte training worden straks denk ik.
Aiiiii.........Doe je rustig an meis...anders wordt het een lange week....."Het zonnetje schijt ...ook voor jou" :cool: :D

• #105.915
@Bosco55555
Je hebt wel wat met die schijtende zon he :roflol:

• #105.916

Mijn vrouw is 42. Eens je 43 bent is terugbetaling via de mutualiteit niet meer mogelijk wat wil zeggen dat iedere poging 3000 euro kost. Als we binnen drie a 4 maanden opnieuw kunnen starten hebben we nog 1 poging per 2 maanden, dus we hebben nog ongeveer 3 a 4 pogingen hopelijk. Ik kan me niet voorstellen geen tweede kind meer te hebben. Dat zou ik erger vinden denk ik dan de kanker.

• #105.917
Je hebt al en dochter, je vrouw is op een sub optimale leeftijd en je bent ziek(spoedig en goed herstel gewenst natuurlijk)

Waarom probeer je nog een kind te krijgen?

• Like
Waarderingen: 040B
  • #105.918
Je hebt al en dochter, je vrouw is op een sub optimale leeftijd en je bent ziek(spoedig en goed herstel gewenst natuurlijk)

Waarom probeer je nog een kind te krijgen?

Is leuk voor hun dochter. Ze zijn nu met 3 vrouwen thuis zal mooi zijn als er een echte man in huis komt. :badum:

Terug
Naar boven