ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Moppen van uit Nederland kunnen beter daar blijven :')

Het ging niet al te denderend goed hahahahahaa
Heb je nog wel voldoende energie nu je chemo krijgt en is het wel verstandig te trainen (weet niet wat de arts ervan heeft gezegd)?
Sporten kan enkel positieve gevolgen hebben zegt de oncoloog.Heb je nog wel voldoende energie nu je chemo krijgt en is het wel verstandig te trainen (weet niet wat de arts ervan heeft gezegd)?
Sporten kan enkel positieve gevolgen hebben zegt de oncoloog.
Jup. We zijn met de ivf bezig;...onze laatste kans.... maar die is nu zo goed als onmogelijk geworden.Sinds wanneer is er bij jou kanker vastgesteld?
Een tijd geleden leek alles nog goed te gaan en planden jij en je vrouw opnieuw een zwangerschap.
Veel beterschap!
Jup. We zijn met de ivf bezig;...onze laatste kans.... maar die is nu zo goed als onmogelijk geworden.
Komt dat er ook nog bij...Aiiiii.........Doe je rustig an meis...anders wordt het een lange week....."Het zonnetje schijt ...ook voor jou"Komt dat er ook nog bij...
Ik hoop dat je snel beter bent, en de ivf alsnog lukt!
OT: enorm slecht geslapen, veel rugpijn. Zal een korte/lichte training worden straks denk ik.

Aiiiii.........Doe je rustig an meis...anders wordt het een lange week....."Het zonnetje schijt ...ook voor jou"![]()
![]()

Mijn vrouw is 42. Eens je 43 bent is terugbetaling via de mutualiteit niet meer mogelijk wat wil zeggen dat iedere poging 3000 euro kost. Als we binnen drie a 4 maanden opnieuw kunnen starten hebben we nog 1 poging per 2 maanden, dus we hebben nog ongeveer 3 a 4 pogingen hopelijk. Ik kan me niet voorstellen geen tweede kind meer te hebben. Dat zou ik erger vinden denk ik dan de kanker.Komt dat er ook nog bij...
Ik hoop dat je snel beter bent, en de ivf alsnog lukt!
OT: enorm slecht geslapen, veel rugpijn. Zal een korte/lichte training worden straks denk ik.
Je hebt al en dochter, je vrouw is op een sub optimale leeftijd en je bent ziek(spoedig en goed herstel gewenst natuurlijk)
Waarom probeer je nog een kind te krijgen?

Ik kan me niet voorstellen geen tweede kind meer te hebben. Dat zou ik erger vinden denk ik dan de kanker.
Moest hier echt om lachen. Priceless.Je hebt al en dochter, je vrouw is op een sub optimale leeftijd en je bent ziek(spoedig en goed herstel gewenst natuurlijk)
Waarom probeer je nog een kind te krijgen?