Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

jij wel lowlife?

iedereen altijd mirin pfff

een half uur voor mijn werktijd wakker worden, moet je gelijk je bed uit springen en alles super snel doen! dat verpeste mijn dag al heel vroeg..

te veel gegeten buikpijn

succes en blijf dan niet zo lang in het dbb cafe he:P

nee hea, moet nog steeds beginnen zo eerst trainen dan ff stof doornemen. Moet eigelijk ongeveer 20% nog "leren" maar daar kom ik niet uit; dus we gaan voor die 80%, daarvan moet ik toch wel weer zeker de helft goed maken dus ongeveer een 5-6halen zal er wel inzitten heeheheh

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 14:43 ----------

Me 1e tentamen vertieft van deze week, morgen me 2e......

Als het goed is staan punten straks online, dus hopelijk 5+.

zoals verwacht tertieft.... uiteindelijke resultaat een 3,0. Hmmm....... beter blijf ik niet zitten, sta nu laagste kwa gemiddelde. En er moeten er nog 3 komen deze week :treuren:

een half uur voor mijn werktijd wakker worden, moet je gelijk je bed uit springen en alles super snel doen! dat verpeste mijn dag al heel vroeg..

maar dan ben je wel meteen wakker

ON: was zo'n meisje op me werk dat me een beetje aanstote met haar schouder, en ik gaf haar zo'n stootje terug. Nie echt professioneel maar moet toch kunnen?

De baas zag dat en werd he-le-maal gek, heeft de hele dag lopen doorzagen dat je zo niet met vrouwen om ken gaan en dat daar wetten tegen zijn. Ongewenste coïtusuele intimiteiten.

En da meisje niet eens ff zegge dat zij begon of zo, die shit ken me mijn baan koste.

k*t school, k*t gevoel, k*t training maakt;

jawel; een k*t dag.

gvd zeg, en moet nog studeren, ff boekje overschrijven voor "aantekeningen"

zzzzzzzzzzz

k*t bb

k*t weer

alles is k*t, ben nu bezig met leerstof aan het overschrijven om te gebruiken als aantekeningen lol. Zelfs me hand doet pijn, zo maar eens ff kalmeren buiten en ff stoned worden... teminste slapen zonder zorgen. Als ik klaar ben meteen doen, thnx Waterpoloer je brengt me op goede ideeën

alles is k*t, ben nu bezig met leerstof aan het overschrijven om te gebruiken als aantekeningen lol. Zelfs me hand doet pijn, zo maar eens ff kalmeren buiten en ff stoned worden... teminste slapen zonder zorgen. Als ik klaar ben meteen doen, thnx Waterpoloer je brengt me op goede ideeën

Ik heb nog wel andere goede ideeen :eyebrow:

Het is k*t weer :) vanavond wel een date met een meisje :D Aw yeah ..

Wat voor niveau deed jij Rijst? Ik dacht VMBO of MBO? Dat moet toch meevallen lol.

dat ik bezig was met dumbbell shoulder press en ik een knak hoorde in mijn rechtershouder en mijn arm oppeens naar benede hing o,O gelukkig was het nog een zielig warming up setje. daarna geen last meer van gehad. meot je na gaan als ik met 30 kilo dumbbell oppeens naar benede zwaai. denk dat me arm er dan goed af licht. o,O thank you god

dat ik bezig was met dumbbell shoulder press en ik een knak hoorde in mijn rechtershouder en mijn arm oppeens naar benede hing o,O gelukkig was het nog een zielig warming up setje. daarna geen last meer van gehad. meot je na gaan als ik met 30 kilo dumbbell oppeens naar benede zwaai. denk dat me arm er dan goed af licht. o,O thank you god

Spaarlamp of Gloeilamp?
images?q=tbn:ANd9GcTyLrOHk3SmpqnOvu6pIk7MkBUtzBokodQmuPj-b0IKbiRX1lCwXyuuPy1nDw.jpg

http://nl.wikipedia.org/wiki/Licht

maar dan ben je wel meteen wakker

ON: was zo'n meisje op me werk dat me een beetje aanstote met haar schouder, en ik gaf haar zo'n stootje terug. Nie echt professioneel maar moet toch kunnen?

De baas zag dat en werd he-le-maal gek, heeft de hele dag lopen doorzagen dat je zo niet met vrouwen om ken gaan en dat daar wetten tegen zijn. Ongewenste coïtusuele intimiteiten.

En da meisje niet eens ff zegge dat zij begon of zo, die shit ken me mijn baan koste.

als dat al je baan had gekost, had je d'r net zo goed even over je bureau kunnen leggen :) als je gaat, ga dan in stijl zeg maar ;) :D

als dat al je baan had gekost, had je d'r net zo goed even over je bureau kunnen leggen :) als je gaat, ga dan in stijl zeg maar ;) :D

Ik snap sowiezo niet hoe ik haar seksueelzou kenne intimideren

Na het werk moeten we omkleden, op de 1e dag dat we samen werkte zij ik tege haar dat zij eerst mogt en dat ik wel ff wacht, zij antwoord dat ze het niet erg vind om dat tegelijk te doen en die trekt gewoon dr klere uit waar ik bij sta.

Met een andere vrouwelijke stagaire (22 jaar) precies het zelfde btw

ON: naja daar maak ik ff een topic over.

ik snap sowiezo niet hoe ik haar seksueelzou kenne intimideren

na het werk moeten we omkleden, op de 1e dag dat we samen werkte zij ik tege haar dat zij eerst mogt en dat ik wel ff wacht, zij antwoord dat ze het niet erg vind om dat tegelijk te doen en die trekt gewoon dr klere uit waar ik bij sta.

on: Naja daar maak ik ff een topic over.

in

Ik snap sowiezo niet hoe ik haar seksueelzou kenne intimideren

Na het werk moeten we omkleden, op de 1e dag dat we samen werkte zij ik tege haar dat zij eerst mogt en dat ik wel ff wacht, zij antwoord dat ze het niet erg vind om dat tegelijk te doen en die trekt gewoon dr klere uit waar ik bij sta.

ON: naja daar maak ik ff een topic over.
Damn, ABN!

K*thoeren zijn het. De zwakkere in de maatschappij en dat nog uitbuiten ook. The shit we gotta deal with. :mad:

OT:
Niks.

Terug
Naar boven