Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ben net terug van trainen, lekker gebeuld maar heb spontaan m'n rib gekneusd? Zonder aanleiding? Ineens is ie gekneusd dat k*tding. Mooi schraal weer.

Dat ongeveer elk topic word volgespamd door hoody,thomasfaglo, skyisthelimit en rijstwafel.

do they even lift?

Ik kan me soms niet inhouden met trainen en pak teveel gewicht waardoor de Mind mawsel connektio weg is bro :( k*t ego

verder in dbb nachtcafe, ik zal je uitleggen

ging op de weegschaal staan en woog maar 78,3 kg

pakte de bend over row machine c curve op 120 kg. en toen ik klaar was en vervolgens op stond schoot er iets in me rug. :( gelijk mams een zalfje op late smeren xD hehe . morge rust en dan vrijdag weer knallen:D

Zwaar beroerd, dikke week die nu op de helft zit die zowel mentaal als fysiek erg uitputtend is.... rustweek zou op z'n plaats zijn maar helaas kan ik niet stil zitten in de avonden.

heb nu me 2e tentamen achter de rug, waarvoor ik gelukkig nog een 5,5 gehaald heb. Morgen weer zo lange shet dag, en dan vrijdag verlossing hehehe, van het weekend klussen dus plannen lopen hoog op. Ben van plan om zo ff een uurtje te pitten of 30min te zonnenbanken om ff een stukje ontspanning te vinden.

uurtje pitten lkkr dan, dan kan je vanavond net meer slapen

kn niet onder zonnenhemel want pa ligt te slapen en om 8:00 ga ik ongeveer trainen.

Pak zoieso geen pre-workout vanavond anders slaap ik helemaal niet meer, zit nu cdtje van hurts te draaien; ja ****ing homo muziek maar wel rustgevend u mad?

slapen zal ik maar overslaan dan, zit nog beetje me schoolshit door te kijken

lmfao 30min zonnebanken, is echt slecht rijst.

Terug
Naar boven