Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die posts over managers en metromannen ookDat weet ik wel zeker, volgens mij waardeert niemand zijn onzinpost![]()

Dat heet de realiteit versus internet. Internet is dus de daadwerkelijke realiteit die er bij men in het hoofd omgaat en de beleefdheid die ons verplicht opgelegd wordt heet de schijn die wij een ander voor houden omdat we te laf zijn onze ware aard ten toon te stellen.Leuke attitude heb jij wel. IRL krijg je wss dagelijks stompen?
Ja klopt. Vraag mij alleen af wat hij denkt te bereiken met nieuwkomers hier telkens af te zeiken.Dat heet de realiteit versus internet. Internet is dus de daadwerkelijke realiteit die er bij men in het hoofd omgaat en de beleefdheid die ons verplicht opgelegd wordt heet de schijn die wij een ander voor houden omdat we te laf zijn onze ware aard ten toon te stellen.
Daar ga je dus al mis, het zijn geen nieuwkomers maar elke keer dezelfde dude met een ander account.
Team handschoenen en sjaal checking inIk had m'n handschoenen en muts ook al mooi in de kast gelegd, doei winter. Ja.. vandaag er maar weer uit gehaald![]()
Ik ben een ja-knikkende metroseksuele man die zijn benen scheert en bovendien ben ik een manager met een krijtstreep outfit die met een lachwekkend slecht trainingsschema traint met als enige doel om een sixpack te behalen.Daar ga je dus al mis, het zijn geen nieuwkomers maar elke keer dezelfde dude met een ander account.
Als je 1x een post ziet die net even wat te voortvarend begint met hoi hoi en dan een schema geknipt en geplakt voorzien van de afsluiter alle tips zijn welkom dan pak ik dat nog, twee keer ook nog maar continue "nieuwkomers" met dezelfde mo?
Nee.
Of hou jij op je werk ook braaf je mond dicht als je iets ziet wat je niet bevalt?
Populair worden hé... In het echte leven staat hij op de loonlijst bij een kunstmestfabriek als toezichthouder en veiligheidschef.Ja klopt. Vraag mij alleen af wat hij denkt te bereiken met nieuwkomers hier telkens af te zeiken.
Was dit nou zo moeilijk?Ik ben een ja-knikkende metroseksuele man die zijn benen scheert en bovendien ben ik een manager met een krijtstreep outfit die met een lachwekkend slecht trainingsschema traint met als enige doel om een sixpack te behalen.
Nope, tot later.
Ik keek net in de spiegel en ik werd er een beetje METRO van..
WoW wat een mooi elfjeIk krijg een dip van mn dip
Hoe kom ik uit mn dip
Wellicht door een stevige wip
Nu nog mn hik
Vooral doorgaan pik!!
Groetjes van ik
Jij zit sowieso in de METRO met eindhalte Gayness.Ik keek net in de spiegel en ik werd er een beetje METRO van..