Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.121
Als ik chagrijnige mensen zie zeg ik altijd snel dat het maar beter weer wordt, ben die winter beu zeg, en dan loop ik snel weg...

• #106.122
Dat weet ik wel zeker, volgens mij waardeert niemand zijn onzinpost :dunno:

• #106.124
Leuke attitude heb jij wel. IRL krijg je wss dagelijks stompen?
Dat heet de realiteit versus internet. Internet is dus de daadwerkelijke realiteit die er bij men in het hoofd omgaat en de beleefdheid die ons verplicht opgelegd wordt heet de schijn die wij een ander voor houden omdat we te laf zijn onze ware aard ten toon te stellen.

• #106.125
Dat heet de realiteit versus internet. Internet is dus de daadwerkelijke realiteit die er bij men in het hoofd omgaat en de beleefdheid die ons verplicht opgelegd wordt heet de schijn die wij een ander voor houden omdat we te laf zijn onze ware aard ten toon te stellen.
Ja klopt. Vraag mij alleen af wat hij denkt te bereiken met nieuwkomers hier telkens af te zeiken.

• #106.126
Daar ga je dus al mis, het zijn geen nieuwkomers maar elke keer dezelfde dude met een ander account.
Als je 1x een post ziet die net even wat te voortvarend begint met hoi hoi en dan een schema geknipt en geplakt voorzien van de afsluiter alle tips zijn welkom dan pak ik dat nog, twee keer ook nog maar continue "nieuwkomers" met dezelfde mo?
Nee.
Of hou jij op je werk ook braaf je mond dicht als je iets ziet wat je niet bevalt?

• #106.127
Hij geeft nu ook aan dat hem iets niet bevalt.

Overigens moet ik soms wel lachen om je post, niet iedereen irriteerd zich aan je :cool:

• #106.128
Daar ga je dus al mis, het zijn geen nieuwkomers maar elke keer dezelfde dude met een ander account.

Bron ?
Ip adressen hetzelfde ?

ik heb jarenlang achter oplichters op internet aangejaagd en ken internetgedrag als geen ander ...

Of ben je het zelf en reageer je met dit account op je 2de of 3de persoonlijkheid ?

• #106.129
Weet ik, zo zwaar als ik het soms aanzet is het ook weer niet bedoeld, ik ben er even een uur uit voor de lower workout, vanaf 15.00 ga ik met liefde verder als men hierover nog verbaal wil pingpongen. De meesten zijn daar gek op hier.
1461666583801105.jpg

• #106.131
Als je 1x een post ziet die net even wat te voortvarend begint met hoi hoi en dan een schema geknipt en geplakt voorzien van de afsluiter alle tips zijn welkom dan pak ik dat nog, twee keer ook nog maar continue "nieuwkomers" met dezelfde mo?
Nee.
Of hou jij op je werk ook braaf je mond dicht als je iets ziet wat je niet bevalt?
Ik ben een ja-knikkende metroseksuele man die zijn benen scheert en bovendien ben ik een manager met een krijtstreep outfit die met een lachwekkend slecht trainingsschema traint met als enige doel om een sixpack te behalen.

• #106.132
  • #106.138
Ik krijg een dip van mn dip
Hoe kom ik uit mn dip
Wellicht door een stevige wip
Nu nog mn hik

Vooral doorgaan pik!!
Groetjes van ik

Terug
Naar boven