apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Beter dan BoefIk krijg een dip van mn dip
Hoe kom ik uit mn dip
Wellicht door een stevige wip
Nu nog mn hik
Vooral doorgaan pik!!
Groetjes van ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter dan BoefIk krijg een dip van mn dip
Hoe kom ik uit mn dip
Nu nog mn hik
Vooral doorgaan pik!!
Groetjes van ik
Ik krijg een dip van mn dip
Hoe kom ik uit mn dip
Nu nog mn hik
Vooral doorgaan pik!!
Groetjes van ik
Ket
Helemaal mee eens, al moet ik zeggen dat veel van mijn oudere collega's ook luie donders zijn en bij ieder spatje regen al de auto pakken.Weet je wanneer je een dip mag voelen. Als je keihard anaal wordt misbruikt en voor halfdood in een greppel wordt achtergelaten terwijl je niet weet of je hiv hebt. Niet omdat het weer een paar graden boven nul is. Man the f**k up. Mietjes generatie van tegenwoordig. Pardon, jeanet. Zo dit lucht best op.![]()
Ik ben proffesioneel vakkenvuller met een 0 uren contract. Op vrijdagmiddag hebben ze al genoeg mensen die dat als bijbaan doen.

Nee, het regent dus ik kom niet naar buitenHelemaal mee eens, al moet ik zeggen dat veel van mijn oudere collega's ook luie donders zijn en bij ieder spatje regen al de auto pakken.
Hoeft er hier trouwens niemand te werken?

Ik heb een dagje vrij genomen, maar vanochtend thuis toch wat gewerkt en huishoudelijke dingetjes gedaan. Ik ga nu trainen!Ik ben proffesioneel vakkenvuller met een 0 uren contract. Op vrijdagmiddag hebben ze al genoeg mensen die dat als bijbaan doen.![]()

Net een blikje monster gedronken en er zit 240kcals in...Mijn phat ass kan die extra kcals niet gebruiken, maar te lekker om niet op te drinken
@basmca vet je getting wel in.Fiets twee verdiepingen omhoog gesleept want ga die echt niet maken terwijl ik in de regen sta
![]()
Fiets twee verdiepingen omhoog gesleept want ga die echt niet maken terwijl ik in de regen sta
![]()
Weet niet of je Gent kent, maar daar rijd je max 1 keer met een goede fiets :')Stel voor een crowdfunding op te starten aangezien je fiets uit 1825 komt.
Direct weer een winterdip met dit weer :').
Waar is m'n zon![]()
Weet niet of je Belgie kent, maar daar rijd je max 1 keer met een goede fiets :')

Sjjt, mag je blijkbaar niet zeggen.Ik merkte ook dat ik door het mooie weer een 3x beter humeur had, en dat is nu redelijk over.
Slechte wegen in België zijn dus geen grap.Weet niet of je Gent kent, maar daar rijd je max 1 keer met een goede fiets :')

Weet niet of je Gent kent, maar daar rijd je max 1 keer met een goede fiets :')