AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

verkouden/grieperig as ****...

De rooi pannen (tilburg)

Ze zeiden tijdens mijn intake en ik hoor ook van alle kanten dat het zo'n goede strenge school is maar het gaat werkelijk nergens over.

Nog nooit zo'n debielegroep gezien als waar ik nu bij in de klas zit.
Als ik zo hoor wie altijd koksschool gaat doen die rooipannen, verbaas ik mij niks over nee. Kansloze mboérs :rolleyes:

Wat een vijandelijkheid hier weer, u mad??

OT:
Zo ff m'n leraar bedreigen als die me 3 niet omhoog maakt. FF als Gorilla lopen jwww

nog zieker dan ik me gisteren al voelde

K*t borst

de mijn staan echt klerestijf op het moment. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yep, you're not alone. Ik stond daarnet in de kledingzaak effe classy outfit te passen en sweatshirt, komen ineens m'n tepels erdoor gelijk zot...ik zei "wow, deze prikken ze een oog uit"

Als ik zo hoor wie altijd koksschool gaat doen die rooipannen, verbaas ik mij niks over nee. Kansloze mboérs :rolleyes:

lol.... zitten kanslose en kansrijke tussen, sommige zijn klaar om eens flink wat manieren bij te leren en te temmen met een spijkerzweep.

Vorig jaar zat ik bij een gast in de klas; verstand van 0, stinken, oren/neus peuteren, aso krabben/praten, luidruchtig en dit allemaal zelf niet in de gaten hebben.

Fuarrrrrrrrk

vandaag alleen kom met melk en paar choco pops gegeten, 100gram grillworst met 2 pistolets wit, 100 gram american filet met 2 pistolets wit, en 500 gram yoghurt drink

Fuarrrk.. dat is volgens mij nog niet eens 2000kcal. Tijd om nu pasta met gehakt te maken maar heb geen honger de ponger :(boo hoo

Je traint toch niet dus /care.

Terug
Naar boven