XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.301
:roflol: Ik heb daar ook wel een beetje last van.. Maar dat komt ook gewoon omdat grotendeel van die uitkeringstrekkers kansloze turken zijn. Deze bewering is overigens op basis van feiten geconstateerd door ondergetekende, hier kunnen verder geen rechten aan worden ontleend en noch heeft dit iets te maken met zijn of haar standpunt jegens immigranten.
Die gasten zijn echt het ergst..

Dan verkoop je je bankstel of oude wasmachine..gaan ze nog staan afdingen aan de deur:roflol:

• #106.302
Probeer anno 2019 eens een goede huisarts te vinden die nieuwe patienten wilt/kan aannemen. Of ze werken met postcodes, of zitten vol.

• #106.304
Die gasten zijn echt het ergst..

Dan verkoop je je bankstel of oude wasmachine..gaan ze nog staan afdingen aan de deur:roflol:

Ja of je hebt voor inkoopwaarde 3000,00 aan kleding erop staan, dan belt zo'n turk je en biedt hij tien euro voor alles bij elkaar :roflol:

• #106.305
Kom er zelden maar heb nu wel een aangename, niet te oud. Die ligt straks wel ver. Maakt mij niks uit verder maar eentje dichterbij is wel zo fijn in geval van noodgevallen. En wil niet naar de praktijk die het meest dichtbij ligt. Tandarts ligt ook in een andere plaats. Apotheek uitsluitend internet.

• #106.306
Kom er zelden maar heb nu wel een aangename, niet te oud. Die ligt straks wel ver. Maakt mij niks uit verder maar eentje dichterbij is wel zo fijn in geval van noodgevallen. En wil niet naar de praktijk die het meest dichtbij ligt.

Over het algemeen willen ze ook dat je je uitschrijft als je verhuist :(

• #106.307
Over het algemeen willen ze ook dat je je uitschrijft als je verhuist :(
Klopt. Maar ik wil dan als passant langskomen. Krijgt huisarts hogere vergoeding per consult voor dus kan hem niks rotten. En ik kan langskomen wanneer ik wil. In gevallen van acute nood kan dan de huisarts waar ik ben ingeschreven helpen, regelgeving schrijft maximaal 15 minuten van woonadres af. Heeft met zorgplicht van huisarts etc. te maken. Maar je bent vrij om als passant langs een andere arts te gaan, als arts daar geen bezwaar tegen heeft. Vriendin werkt in H'dorp en praktisch naast de deur zit haar huisarts. Praktisch is dus om daar te houden, kan je tussendoor op werk langswippen. Anders wordt het al gauw een dagdeel vrij nemen. Totaal onlogisch bij niet acute gevallen. Die constructie willen sommige deskmiepen niet helemaal begrijpen geloof ik.

Tandarts maakt niks uit. Apotheek ook niet.

• #106.308
Ik gooi haast nog liever spullen weg dan via marktplaats verkopen, echt een grote bijeenkomst voor uitkeringstrekkers

ik moet me echt inhouden om niet onder een andere naam alsnog een afspraak te maken met die flapdrol ,ff een lesje leren

• #106.309
Ik had dat een keer met een of ander geval die amper volwaardige zinnen wilde typen. Ik werd er moe van omdat ik vervolgens alles moest ontcijferen. Dus ik schreef dat ik meer inzet wilde qua taalvaardigheid of ik zou het afkappen. Toen kwam het hoor, ik moest maar mijn adres geven dan ging die laten zien hoe het met zijn taalvaardigheid zat :roflol: Waarop ik slechts schreef dat het hem nu kennelijk wel lukte, waarvoor dank. Sodemieter op, ik zit niet op msn.

Je hebt ook lui die echt bizar bieden. Wat gaat er dan om in je hoofd, of wat gaat er niet in je om. Misschien dat de begeleiding even weg is en er zonder toezicht het internet wordt opgegaan. Of gaan beweren dat dat helemaal niet de prijs was, terwijl je gewoon een foto hebt van een bon. Dat het veel goedkoper is, nou dan ga je daar toch lekker heen om te kopen. Val mij niet lastig joh.

• #106.310
Ik had dat een keer met een of ander geval die amper volwaardige zinnen wilde typen. Ik werd er moe van omdat ik vervolgens alles moest ontcijferen. Dus ik schreef dat ik meer inzet wilde qua taalvaardigheid of ik zou het afkappen. Toen kwam het hoor, ik moest maar mijn adres geven dan ging die laten zien hoe het met zijn taalvaardigheid zat :roflol: Waarop ik slechts schreef dat het hem nu kennelijk wel lukte, waarvoor dank. Sodemieter op, ik zit niet op msn.

Was dat P. de Jong? :D

• #106.312
Wat mij vooral bijgebleven is van zo'n sites: veel mensen die gewoon niet opdagen. Een kerel die geboden had, niet opdaagde op het afgesproken uur, stuurde dat hij door onvoorziene omstandigheden er niet was, maakt nieuwe afspraak, daagt weer niet op en dan geen reactie meer. Kijk je op zijn profiel en zie je dat hij dat regelmatig doet. En zo heb ik het nog een aantal keer meegemaakt. Liggen die mensen dan te gieren van het lachen thuis?

• #106.316
Eigenlijk hoort deze reactie in het "wat heeft je dag goed gemaakt" topic.... Maar na het lezen van jullie marktplaats ellende voel ik me weer helemaal goed, ik ben gelukkig niet de enige die zich er namelijk soms helemaal groen en geel aan ergert.... Ik heb ook wel eens gezegd dat ik tegenwoordig spullen nog liever weg gooi dan dat ik het op marktplaats zet...

Had eens wat onderdelen voor een auto MP gezet, werd ik op den duur door één of andere turk (of weet ik veel wat) gebeld... Kon er echt geen touw aan vast knopen waar die man het over had, verstond er geen bal van... Uiteindelijk gaf ik aan dat ik het gesprek wou beëindigen omdat dit hem niet ging worden... Beledigd dat ie was, er kwamen in eens woorden uit waar geen tolk meer voor nodig was om te begrijpen wat ie bedoelde... Heb maar opgehangen en zijn nummer geblokkeerd...

Of een keer dat wij onze twingo te koop hadden staan. Kwamen er 3 turkse vrouwen in tafellakens langs.... Ik voelde me vanaf de eerste seconde stok ongelukkig. In eerste instantie alleen arabisch praten, toen ik vriendelijk vroeg of ze misschien gewoon Nederlands wilde gaan praten waar ik bij was werd de sfeer al wat ongemakkelijk. Ik had duidelijk aangegeven via de telefoon dat de auto was geschorst en dat er dus geen lange proefrit mee gemaakt kon worden... Daar weer gezeik over... Uiteindelijk toegegeven dat ze dan een klein stukje in de straat op en neer konden rijden zodat ze even konden voelen hoe de auto reed... En ja hoor, je raad het al, zowat een proefrit gemaakt van 20 minuten.... Toen ik bij terugkomst kwaad reageerde vonden ze dat ik normaal moest doen want een proefrit hoorde er gewoon bij... Toen moest er via beeldbellen met een man in soepjurk worden gekletst over de auto, wederom in het arabisch, wederom vroeg ik of het in het Nederlands kon en wederom vonden ze dat raar... En uiteindelijk gaan afdingen terwijl de prijs al was bepaald voor de telefoon en dan zielig gaan lopen janken dat ze er zo'n eind voor hadden moeten rijden.... Daaaag, ik was blij toen het circus weg was....

• #106.317
Of een keer dat wij onze twingo te koop hadden staan. Kwamen er 3 turkse vrouwen in tafellakens langs.... Ik voelde me vanaf de eerste seconde stok ongelukkig. In eerste instantie alleen arabisch praten, toen ik vriendelijk vroeg of ze misschien gewoon Nederlands wilde gaan praten waar ik bij was werd de sfeer al wat ongemakkelijk. Ik had duidelijk aangegeven via de telefoon dat de auto was geschorst en dat er dus geen lange proefrit mee gemaakt kon worden... Daar weer gezeik over... Uiteindelijk toegegeven dat ze dan een klein stukje in de straat op en neer konden rijden zodat ze even konden voelen hoe de auto reed... En ja hoor, je raad het al, zowat een proefrit gemaakt van 20 minuten.... Toen ik bij terugkomst kwaad reageerde vonden ze dat ik normaal moest doen want een proefrit hoorde er gewoon bij... Toen moest er via beeldbellen met een man in soepjurk worden gekletst over de auto, wederom in het arabisch, wederom vroeg ik of het in het Nederlands kon en wederom vonden ze dat raar... En uiteindelijk gaan afdingen terwijl de prijs al was bepaald voor de telefoon en dan zielig gaan lopen janken dat ze er zo'n eind voor hadden moeten rijden.... Daaaag, ik was blij toen het circus weg was....
Gewoon zeggen dat je die morgen Allah aan de lijn had en die was akkoord.

• #106.319
Eigenlijk hoort deze reactie in het "wat heeft je dag goed gemaakt" topic.... Maar na het lezen van jullie marktplaats ellende voel ik me weer helemaal goed, ik ben gelukkig niet de enige die zich er namelijk soms helemaal groen en geel aan ergert.... Ik heb ook wel eens gezegd dat ik tegenwoordig spullen nog liever weg gooi dan dat ik het op marktplaats zet...

Had eens wat onderdelen voor een auto MP gezet, werd ik op den duur door één of andere turk (of weet ik veel wat) gebeld... Kon er echt geen touw aan vast knopen waar die man het over had, verstond er geen bal van... Uiteindelijk gaf ik aan dat ik het gesprek wou beëindigen omdat dit hem niet ging worden... Beledigd dat ie was, er kwamen in eens woorden uit waar geen tolk meer voor nodig was om te begrijpen wat ie bedoelde... Heb maar opgehangen en zijn nummer geblokkeerd...

Turkse vrouwen die Arabisch praten... het niveau daalt zienderogen..
En mensen die een proefrit wouden maken en onderhandelen over de prijs... wat een vreemde mensen toch, die Turkse Arabieren....

• #106.320
Turkse vrouwen die Arabisch praten... het niveau daalt zienderogen..
En mensen die een proefrit wouden maken en onderhandelen over de prijs... wat een vreemde mensen toch, die Turkse Arabieren....
Stel je niet zo aan. Je weet toch wat hij bedoelt. Nou dan. Overigens kent de Turkse taal veel woorden uit het Arabisch, dus technisch gezien kan het gewoon. Misschien wat beter op de katten letten in plaats van zoeken naar dit soort zaken met een vooringenomenheid van heb ik jou daar.

Terug
Naar boven