AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.341
  • #106.343
Yasmine is een soort Roetmof, alleen iets minder scherp en minder vaak gelijk. Wel heeft iedereen een duidelijke mening over hem, waar die ook komt.

giphy.gif
Dat kun je toch niet zeggen :eek:

• #106.344
  • #106.352
Ze betalen daar in elk geval volgens mij structureel 2x meer voor 4x minder :roflol:
wou net zeggen heb nog voor tel net op een helpdesk gewerkt , je moet voor de gein eens vragen aan een belg waar de hoofdaansluiting het huis binnenkomt vaak blijft het 20 min waarna het antw komt we hebben geen hoofdaansluiting . mijn vervolg vraag hoe kunt u dan internet hebben viel vaak in slechte toonaarde . Na 2 weken die bijbaan gehad te hebben kreeg ik ontslag omdat ik niet rekening hield met het achter liggen van belgie op het gebied van internet :P

• #106.354
wou net zeggen heb nog voor tel net op een helpdesk gewerkt , je moet voor de gein eens vragen aan een belg waar de hoofdaansluiting het huis binnenkomt vaak blijft het 20 min waarna het antw komt we hebben geen hoofdaansluiting . mijn vervolg vraag hoe kunt u dan internet hebben viel vaak in slechte toonaarde . Na 2 weken die bijbaan gehad te hebben kreeg ik ontslag omdat ik niet rekening hield met het achter liggen van belgie op het gebied van internet :P

Zelfs de website van telenet.be is retetraag.. Nou daar moet je dan je internet afnemen :roflol:

En ik zie dat ze er tegenwoordig ook Yugoslaven aanbieden in abonnementsvorm :roflol:

upload_2019-3-5_13-20-9.png

• #106.355
@yasmine is wat ze een politiek agitator noemen , heibel creëren en dan er tussen uit piepen , Heel erg links , heel erg toxic

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #106.357
Zelfs de website van telenet.be is retetraag.. Nou daar moet je dan je internet afnemen :roflol:

En ik zie dat ze er tegenwoordig ook Yugoslaven aanbieden in abonnementsvorm :roflol:

upload_2019-3-5_13-20-9.png
Whop Whoppa :roflol: Doet u mij maar de Whop Whoppa! En dan dat accent erbij denken.

• #106.360

>1.47
Straf. Rapper. Dikker. Doller. Gvd, is die van Gertje daar de baas ofzo?

Terug
Naar boven