Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Turkse vrouwen die Arabisch praten... het niveau daalt zienderogen..
En mensen die een proefrit wouden maken en onderhandelen over de prijs... wat een vreemde mensen toch, die Turkse Arabieren....

Stel je niet zo aan. Je weet toch wat hij bedoelt. Nou dan.
Beste prinses met linkse lange tenen : deze is voor jouw en neem het van harteTurkse vrouwen die Arabisch praten... het niveau daalt zienderogen..
En mensen die een proefrit wouden maken en onderhandelen over de prijs... wat een vreemde mensen toch, die Turkse Arabieren....
Ja idd, wil je nog een folder van de VVV dan?“Maar ik ben helemaal uit Rotterdam gekomen”. Hadden ze zich de reis kunnen besparen aangezien ze wisten wat de prijs was.
Joden > arabieren.Turkse vrouwen die Arabisch praten... het niveau daalt zienderogen..
europeanen nr1 , rest kan omkiepen fuckt mij wat
daar is @yasmine een kleine racist , net alsof een turk geen arabish kan leren ( BLIJVEN ZANDHAAS TALEN )
daar is @yasmine een kleine racist , net alsof een turk geen arabish kan leren ( BLIJVEN ZANDHAAS TALEN )
Er is lang een aangepast alfabet van het arabisch gebruikt in Turkije. Osmaans noemt men het. Dit bestaat vnl uit arabische en perzische woorden. Eigenlijk is het turks een heel diverse taal met vele invloeden.
Er is lang een aangepast alfabet van het arabisch gebruikt in Turkije. Osmaans noemt men het. Dit bestaat vnl uit arabische en perzische woorden. Eigenlijk is het turks een heel diverse taal met vele invloeden.
Zal het eens aan mijn vrouw vragen.De taal van de Ottomanen? Vuile onderdrukkers der Griekenland?
Aah die (seg wollah) Ottomanen die een flinke genocide hebben gepleegd op meerdere volkeren waaronder de Armeniërs.De taal van de Ottomanen? Vuile onderdrukkers der Griekenland?