Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.322
Turkse vrouwen die Arabisch praten... het niveau daalt zienderogen..
En mensen die een proefrit wouden maken en onderhandelen over de prijs... wat een vreemde mensen toch, die Turkse Arabieren....

Ahh.. jij hebt weer even niets te doen? :barf:

• #106.324
Turkse vrouwen die Arabisch praten... het niveau daalt zienderogen..
En mensen die een proefrit wouden maken en onderhandelen over de prijs... wat een vreemde mensen toch, die Turkse Arabieren....
Beste prinses met linkse lange tenen : deze is voor jouw en neem het van harte
zing mee zou ik zeggen :

sorry boys ik heb 3 dochters

• #106.325
Toen ik nog in de garage werkte hadden we dat ook steeds. Mensen die aan de telefoon de laatste prijs vroegen, die dan te horen kregen, en dan vervolgens als ze er zijn alsnog willen gaan onderhandelen...

“Maar ik ben helemaal uit Rotterdam gekomen”. Hadden ze zich de reis kunnen besparen aangezien ze wisten wat de prijs was.

• #106.326
  • #106.327
  • #106.328

Als je op voorhand duidelijk hebt aangegeven dat de mogelijkheden vwb een proefrit zeer beperkt zijn en je het al eens bent geworden over de prijs.... Ja dan vind ik het raar als je daar naderhand in eens weer over gaat lopen mekkeren.... Rare mensen, de mensen die dat dan weer raar vinden...

En ach, over de turkse arabieren.... De meeste mensen begrepen gelukkig uit de context wat ik bedoelde...Maar des al niet te plus ben ik ook weer niet de beroerdste om je wel gelijk te geven wat dit aangaat want turkse mensen praten turks en niet arabisch.

• #106.329
Er bestaan heus Turken die Arabisch kunnen.. :dunno:

• #106.333
Er bestaan heus Turken die Arabisch kunnen.. :dunno:
Er is lang een aangepast alfabet van het arabisch gebruikt in Turkije. Osmaans noemt men het. Dit bestaat vnl uit arabische en perzische woorden. Eigenlijk is het turks een heel diverse taal met vele invloeden.

• #106.334
Al hadden ze chinees geluld.... Ik had er evenveel van kunnen verstaan en daar ging het me om...

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #106.335
Er is lang een aangepast alfabet van het arabisch gebruikt in Turkije. Osmaans noemt men het. Dit bestaat vnl uit arabische en perzische woorden. Eigenlijk is het turks een heel diverse taal met vele invloeden.

De taal van de Ottomanen? Vuile onderdrukkers der Griekenland?

• #106.338
Zal het eens aan mijn vrouw vragen.

Wiki leert sneller

De vervanging van het Osmaans door het moderne Turks voor officiële doeleinden kadert in de Osmaanse nederlaag in de Eerste Wereldoorlog, die leidde tot de stichting van de Turkse Republiek in 1923. In het kader van zijn verstrekkende politieke hervormingen voerde president Atatürk in 1928 ook een schrifthervorming door, die het tot dan toe gebruikte Arabische alfabet door het Latijnse alfabet verving. In de jaren 1930 werd het Turkse Taalinstituut (Türk Dil Kurumu, TDK) gesticht, dat onder meer als taak had de talrijke Arabische en Perzische leenwoorden uit het Turks te verwijderen en de Turkse volkstaal te bevorderen. Vele Arabische en Perzische leenwoorden zijn echter in gebruik gebleven naast hun Turkse synoniemen. Onderstaande tabel geeft enkele voorbeelden.

Dus eigenlijk spreken alle Turken Arabisch @yasmine

• #106.339
Yasmine is een soort Roethof, alleen iets minder scherp en minder vaak gelijk. Wel heeft iedereen een duidelijke mening over hem, waar die ook komt.

giphy.gif

Terug
Naar boven