- Waardering
- 21.437
Ik ben een simpele boerenlul uit de Betuwe.Hola hola rustaaaaaagh. Je hebt wel een punt in je vorige post. Ben jij Derksen eig?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben een simpele boerenlul uit de Betuwe.Hola hola rustaaaaaagh. Je hebt wel een punt in je vorige post. Ben jij Derksen eig?
even zien waar ze zijn opgeslagenOrigineel van onderste gif?
Ik vraag dit voor thuggishruggish
Origineel van onderste gif?
Ik vraag dit voor thuggishruggish
En dan vanaf de puberteit al die hongerige ogen van leraren (gym vooral) tot en met vaders van vriendinnen tot aan puistenkoppen. Je bent niet Kim maar die ene met die dikke t**ten.
Zie je mij lachen. Nou? Juist. Serieus, who gives a F. Of ze nou A of G zijn. Als het enigszins past bij het fysiek is het toch prima. Of kies je je vriendin erop uit. Nee toch. Dan is het overrated. De dame in kwestie moet er tevreden mee zijn, dat is belangrijker vind ik.
tet*en zijn alles. Ik ben het met je eens dat maat en vorm niet heel belangrijk zijn, maar als tet*en en tepels nu van de aardbodem zouden verdwijnen, dan maak ik er een eind aan.
Overrated betekent niet dat er niks meer hoeft te zijn eh. Alleen de waarden die er vaak in kroegen aan wordt gegeven is m.i. overrated. Maar goed wie ben ik. Ik zie het soms alleen als melkklieren en vetweefsel. Als de bloedsomloop op gang komt kijk ik er minder abstract naar. Maar dan kijk ik soms ook naar mijn eigen gedachten en denk ik mafkees, laat je niet zo sturen door stofjes. Het is min of meer vet.tet*en zijn alles. Ik ben het met je eens dat maat en vorm niet heel belangrijk zijn, maar als tet*en en tepels nu van de aardbodem zouden verdwijnen, dan maak ik er een eind aan.
Denk ik nooit als ik ze vastpak.Wow allemaal ervaren mannen hier seg. Tips voor de jonge snaken?![]()
Niet telkens naar staren. Niet doen alsof ze alleen tet*en is. Niet doen alsof ze er niet zijn. Niet doen alsof je tegen haar tet*en praat. Niet doen alsof je bent zoals praktisch alles met een kloppende bloedsomloop. Dat ruiken ze van een kilometer. En maak er een grap over niet alles hoeft serieus te zijn. Als ze eten hebben ze altijd nog wat achter de hand want alle kruimels verdwijnen daar. En soms ook sleutels, telefoons en weet ik veel wat allemaal.
Ik ben ook nu van de Compacte. Vind ik wel schattig ook. Het kind is ook slechts 152 dus hoeft niet veel meer natuurlijk.Ik heb meiden gehad met A tot F.
Denk dat ik de kleintjes het leuks vind, ben ik raar?
Al heb ik niks gehad met een meisjes met b en c geloof dus misschien mis ik daar wat.
Ok dan komt het wel goed.
? Oh in het begin.