MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.462
  • #106.465
Ultieme anticonceptie.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #106.471
Mooiste IMO is een natuurlijke C-cup :heart:

Groot genoeg en niet te groot zodat ze in veel gevallen toch gewoon 'fierce' rechtop staan.

Natuurlijke c-cup 4 the win :D

Ik ben een beetje verpest denk ik inmiddels.. Een goede C doet me nog maar weinig :emo:

• #106.472
  • #106.473
Mensen moeten zich niet zo aanstellen en niet alles op zichzelf, hun omgeving of op wat ze ooit eens hebben meegemaakt trekken. Dat is niet waar jij het over schrijft, dus get over it already.

Zo kun je altijd wel rekening blijven houden met alles :rolleyes:
Dit topic kwetst mij diep omdat mijn vriendin zo plat als een deurmat is. Aah nee wacht ik heb geen vriendin, carry on.

• #106.475
Ik heb in m'n leven al een hoop borsten in m'n handen gehad in vele soorten en maten... Maar ik kan me wel vinden in de mening van Tidus.... :o

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #106.477
Was altijd van de cup B/C op smallere, fitte meiden, had laatst een fitte meid met een natuurlijke cup F, nog stevig ook.
Moet zeggen dat het wel érg aangenaam was :') Al kan ik van het eerste ook wel erg genieten.
Toch is m'n mening wat verschoven nu.

• #106.478
Was altijd van de cup B/C op smallere, fitte meiden, had laatst een fitte meid met een natuurlijke cup F, nog stevig ook.
Moet zeggen dat het wel érg aangenaam was :') Al kan ik van het eerste ook wel erg genieten.
Toch is m'n mening wat verschoven nu.

Ik hou van afwisseling.

• #106.479
Zo 3 hopen sorteren :fuu:

20190308_090800.jpg
Dit komt binnen in big bags die ik, als ze gesorteerd zijn, gewoon in een zeecontainer moet leegkiepen (zoals tire flip xD) maar ongesorteerd zoals deze hang ik aan de vorken van de heftruck en snijd ik open.

• #106.480
Ongepaste 'grapjes' verwijderd :o

Terug
Naar boven