- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Die stonden vast niet zo fierce meer overeind though![]()
Natuurlijke rondingen kunnen ook mooi zijn hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Inderdaad, ik heb ook geen baarmoeder EN DAAR HEB IK NIET VOOR GEKOZEN.

Inderdaad, ik heb ook geen baarmoeder EN DAAR HEB IK NIET VOOR GEKOZEN.

Niet meer als je eenmaal anders gewend bent, trust me![]()
Ik had het zelf ook niet verwacht, maar een beetje overdruk van melk doet wonderen.
Mooiste IMO is een natuurlijke C-cupNiet meer als je eenmaal anders gewend bent, trust me![]()

?Mooiste IMO is een natuurlijke C-cup
Groot genoeg en niet te groot zodat ze in veel gevallen toch gewoon 'fierce' rechtop staan.
Natuurlijke c-cup 4 the win![]()

Een c kan je toch weinig mee. Mijn vriendin heeft weinig boob. Maar er kan wel een d ingepompt worden hoor.Ik ben een beetje verpest denk ik inmiddels.. Een goede C doet me nog maar weinig![]()
Dit topic kwetst mij diep omdat mijn vriendin zo plat als een deurmat is. Aah nee wacht ik heb geen vriendin, carry on.Mensen moeten zich niet zo aanstellen en niet alles op zichzelf, hun omgeving of op wat ze ooit eens hebben meegemaakt trekken. Dat is niet waar jij het over schrijft, dus get over it already.
Zo kun je altijd wel rekening blijven houden met alles![]()
Een c kan je toch weinig mee. Mijn vriendin heeft weinig boob. Maar er kan wel een d ingepompt worden hoor.

Een D volstaat in de meeste gevallen ook niet meer voor mij![]()

Was altijd van de cup B/C op smallere, fitte meiden, had laatst een fitte meid met een natuurlijke cup F, nog stevig ook.
Moet zeggen dat het wel érg aangenaam was :') Al kan ik van het eerste ook wel erg genieten.
Toch is m'n mening wat verschoven nu.
Dit komt binnen in big bags die ik, als ze gesorteerd zijn, gewoon in een zeecontainer moet leegkiepen (zoals tire flip xD) maar ongesorteerd zoals deze hang ik aan de vorken van de heftruck en snijd ik open.