Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kanker en concentratiekamp...Mehh.. ik vraag me dan altijd af "WAT HEB IK GEMIST!" in die paar minuten dat ik wel even aan het werk was![]()

En het was de combinatie die je te ver vond gaan?
Boh dan te bedenken dat er mensen zijn geweest die beiden, al dan niet gecombineerd hebben moeten doorstaanDat stemt de mens niet vrolijk op de vrijdagmiddag.
Het waren 2 aparte.
Zolang ze haar eigen kin kan raken tijdens een intermezzo, vind ik het prima. Moet wel vermelden dat ik een H/I ongemakkelijk vond. Wel een extra hoofdkussen. Is wel cheaten bij de potloodtest. Eigenlijk interesseert het me geen moer. Het is wat het is.
precies, allebei heeft zo zijn voor en nadelen en aan het einde van de dag zijn tet*en toch tet*enZolang ze haar eigen kin kan raken tijdens een intermezzo, vind ik het prima. Moet wel vermelden dat ik een H/I ongemakkelijk vond. Wel een extra hoofdkussen. Is wel cheaten bij de potloodtest. Eigenlijk interesseert het me geen moer. Het is wat het is.

Ik denk dat tet*en overrated zijn. Bovendien hebben de dames met een bovengemiddelde maat vaak toch wel problemen. Probeer eens een leuk shirtje te vinden, dus niet te lang of te strak en te kort of mouwen te flubby. Het is gewoon onhandig. Ook fysiek is het natuurlijk behoorlijk wat gewicht. En dan vanaf de puberteit al die hongerige ogen van leraren (gym vooral) tot en met vaders van vriendinnen tot aan puistenkoppen. Je bent niet Kim maar die ene met die dikke t**ten. Daar trek je je natuurlijk niet veel van aan maar het is ook niet echt normaal/ wenselijk. Een nieuwe bh kost ook al gauw minstens €100. En even een bikini scoren is een dagtaak, als je niet je vaste winkels in de buurt hebt. En je moet ook goed zorgen dat het niet te veel gaat broeien.precies, allebei heeft zo zijn voor en nadelen en aan het einde van de dag zijn tet*en toch tet*en![]()
Ik denk dat tet*en overrated zijn. Bovendien hebben de dames met een bovengemiddelde maat vaak toch wel problemen. Probeer eens een leuk shirtje te vinden, dus niet te lang of te strak en te kort of mouwen te flubby. Het is gewoon onhandig. Ook fysiek is het natuurlijk behoorlijk wat gewicht. En dan vanaf de puberteit al die hongerige ogen van leraren tot en met vaders van vriendinnen tot aan puistekoppen.
?dit snap ik niet helemaal denk ik
rest van je bericht ben ik het wel mee eens
Bedoel de vorm, de grootte, gewicht, elasticiteit, stevigheid, de zachte trilling die je ziet als ze voorbij loopt. Het moet ook bij het lichaam passen, bij de uitstraling en de persoon in kwestie moet content zijn met wat er aanwezig is. Dat weegt zwaarder m.i. dan wat een man ervan vindt. Ik heb er weinig van te vinden, het is wat het is. Dames zijn er doorgaans wel enigszins gevoelig voor.
Je maakt een grapje hoop ik?
Zie je mij lachen. Nou? Juist. Serieus, who gives a F. Of ze nou A of G zijn. Als het enigszins past bij het fysiek is het toch prima. Of kies je je vriendin erop uit. Nee toch. Dan is het overrated. De dame in kwestie moet er tevreden mee zijn, dat is belangrijker vind ik.
Hola hola rustaaaaaagh. Je hebt wel een punt in je vorige post. Ben jij Derksen eig?Zie je mij lachen. Nou? Juist. Serieus, who gives a F.