AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.701
Ik heb een universitair diploma en binnenkort een diploma van de hogeschool. Dus ik ben hoger geleid dan de meeste hier ;)
Dat zegt geen reet. Genoeg universitaire studies zijn gebakken lucht en de helft van de studies is een kwestie van dom leren of reproduceren. Maar jij doet dus eerst de universiteit en daarna hogeschool? Ik ben trouwens wel benieuwd welke studies.
Ow, trouwens... een universiteit in België telt niet hè, die haalt iedereen nog wel. ;)

• #106.703
Zit je zo op;
EXIwjfF.png

Watvoor abbonementen heb je zoal? En 40EUR per maand voor een kapper? Maar goed ieder zo zijn ding, je wilt mijn vaste lasten echt niet weten, ik wil het nu niet eens weten.

• #106.704
Dit dus. En sinds ik het probeer bij te houden gaat het waarschijnlijk nog hoger oplopen ook :')
Tijd om een vriendin te zoeken.
Bij mij ontbreken dan ook nog de reparatiekosten van mijn auto, dat zit over de afgelopen 3 jaar ook op gemiddeld bijna 200 eu p/m en zodra je gaat kijken zie je dat je altijd nog wat dingetjes bent vergeten ja.

Tijd om een vriendin te zoeken.
Die van mij kost klauwen met geld, is m'n hypotheek niks bij :roflol:

• #106.706
Watvoor abbonementen heb je zoal? En 40EUR per maand voor een kapper? Maar goed ieder zo zijn ding, je wilt mijn vaste lasten echt niet weten, ik wil het nu niet eens weten.

€20 voor haar, €20 voor baard.
Al heb ik m'n baard inmiddels korter getrimd dus kan ik het nu zelf weer gaan bijwerken.

Abonnementen, ik probeer het bij te houden. Moet het nog even beter labellen maar;
Amazon Prime
Videoland
Netflix
Postcode Loterij
Staatsloterij
Strong (App Telefoon)
VSCO (App Telefoon)
Webhosting
Haarproduct (Amazon Prime stuurt me elke maand een potje BluMaan op :roflol:)
Tandpasta/Tandenborstel (Stuurt Amazon Prime me ook elke maand op :roflol:)
Telefoon abonnement
Gym abonnement

Hier en daar nog wat wat dingetjes.

• #106.709
Bij mij ontbreken dan ook nog de reparatiekosten van mijn auto, dat zit over de afgelopen 3 jaar ook op gemiddeld bijna 200 eu p/m en zodra je gaat kijken zie je dat je altijd nog wat dingetjes bent vergeten ja.

Die van mij kost klauwen met geld, is m'n hypotheek niks bij :roflol:

Haha ja. Toen ik nog met m'n ex samen was was ze ook nog aan het studeren.
Half jaar nadat het uit ging was ze afgestudeerd en ging ze geld verdienen, fuuuuuuuuuuuuuuu

• #106.710
Wat voor woning heb je voor 909 euro?
Klein appartementje van 65m2 :')
Huren = duur
Het is wel €909 voor Huur+Servicekosten+Stookkosten hé.
Als ik elders in de regio kijk zit je al snel tussen de €900-1250 kale huur, bvb;
Daar komt dan nog 100-200 euro bovenop aan servicekosten+stookkosten...

https://www.funda.nl/huur/veenendaal/appartement-40152119-tuinstraat-8-e/
https://www.funda.nl/huur/wageningen/appartement-40042427-thorbeckestraat-22/
https://www.funda.nl/huur/ede/appartement-86533537-juliana-van-stolberglaan-53/
Meer: https://www.funda.nl/huur/wageningen/+5km/

• #106.711
  • #106.712
€20 voor haar, €20 voor baard.
Al heb ik m'n baard inmiddels korter getrimd dus kan ik het nu zelf weer gaan bijwerken.

Abonnementen, ik probeer het bij te houden. Moet het nog even beter labellen maar;
Amazon Prime
Videoland
Netflix
Postcode Loterij
Staatsloterij
Strong (App Telefoon)
VSCO (App Telefoon)
Webhosting
Haarproduct (Amazon Prime stuurt me elke maand een potje BluMaan op :roflol:)
Tandpasta/Tandenborstel (Stuurt Amazon Prime me ook elke maand op :roflol:)
Telefoon abonnement
Gym abonnement

Hier en daar nog wat wat dingetjes.
Ik zou zo 200 euro kunnen besparen per maand als ik jou kosten zie. Vooral abbo's, loterijen en je auto.

• #106.713
Wij huren een split level 140 m2 met 3 slaapkamers, tuin, nieuwe badkamer, keuken met inbouw vaatwasser/oven/koelkast voor 850 euro. Limburg, je zal er maar wonen. :p

Haha ja had de post even bijgewerkt met voorbeelden.
Is echt bizar duur hier allemaal, vandaar de behoefte om dus te kopen.
Wel jaloers :'(

• #106.714
  • #106.715
Ik zou zo 200 euro kunnen besparen per maand als ik jou kosten zie. Vooral abbo's, loterijen en je auto.
€310 gemiddelde lasten per maand aan je auto is echt niet veel geld hoor.. daar kan je echt niet op besparen. Tenzij ik een oud hok koop, oprijd, weer een oud hok koop.
Loterijen kan je op besparen, 43,50 dus. Abonnementjes kan je hier en daar was stopzetten maar daar heb ik wel behoefte aan.

Ik hoef verder ook helemaal niet te besparen tho ;p

• #106.716
€310 gemiddelde lasten per maand aan je auto is echt niet veel geld hoor.. daar kan je echt niet op besparen. Tenzij ik een oud hok koop, oprijd, weer een oud hok koop.
Loterijen kan je op besparen, 43,50 dus. Abonnementjes kan je hier en daar was stopzetten maar daar heb ik wel behoefte aan.

Ik hoef verder ook helemaal niet te besparen tho ;p
Loterij kun je niet op besparen, anders win je hem nooit. Ik doe ook al jaren trouw mee. Feitelijk zijn wij potentieel multimiljonair.

• #106.718
Volgens mijn vroegere leerkracht wiskunde doen alleen domme mensen mee met de lotto. Nochtans is Galen hoogopgeleid ?????????

• #106.719
Terug
Naar boven