AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.924
Klaar met work out.
Merk dat ik mijn proteïne drankje vergeten ben. :(

• #106.926
  • #106.928
  • #106.929
Vanochtend wakker geworden met oorpijn, keelpijn en spierpijn :(
Nog steeds niet beter... wordt dus een baaldag.

• #106.931
Vanochtend wakker geworden met oorpijn, keelpijn en spierpijn :(
Nog steeds niet beter... wordt dus een baaldag.
Me 2 de gehele week al ...het begon idd met keelpijn...snotneus en nu rochelen als een oude brombeer
Worstel je je maar er doorheen, Lien :)

• #106.933
Damn, dan hoop ik dat het bij mij minder lang gaat aanhouden dan bij jou... :(
Beterschap!
Bij mij komt alles op een hoop...slaap tekort, weinig weerstand hierdoor...lang cutten en trainen
Ik ben al jaren niet (zo) ziek geweest...maar gelukkig geen griep
Verplichte pauze zodat mn lichaam kan herstellen...anders blijf ik maar doorgaan
Misschien wel beter ook...

thnxs....jij ook :)

• #106.934
  • #106.935
Bij mij komt alles op een hoop...slaap tekort, weinig weerstand hierdoor...lang cutten en trainen
Ik ben al jaren niet (zo) ziek geweest...maar gelukkig geen griep
Verplichte pauze zodat mn lichaam kan herstellen...anders blijf ik maar doorgaan
Misschien wel beter ook...

thnxs....jij ook :)
Ai... dat klinkt allemaal niet zo goed. Dan kan je nu beter even rusten en je lichaam verplicht op de “pauze knop” zetten. Dat is wellicht de snelste weg naar beterschap.
Maar ik herken het wel hoor. Ik heb al jaren (zo lang ik mij kan herinneren eigenlijk) serieuze slaapproblemen en dat hakt op lange termijn inderdaad in op de weerstand. Dan weegt elke normale kleine verkoudheid meteen x keer zwaarder door helaas...
Snel herstel gewenst nogmaals!

• #106.938
krijg laatste tijd steeds aankomende hypo's en word savonds wakker door een hypo.. zelfs door 20mcg igf-1. vind wel bizar
en na die shot ben ik ook super moe en is er ook geen intensiteit tijdens training. wel een heerlijk pomp tho zelfs door 9 reps

• #106.939
krijg laatste tijd steeds aankomende hypo's en word savonds wakker door een hypo.. zelfs door 20mcg igf-1. vind wel bizar
en na die shot ben ik ook super moe en is er ook geen intensiteit tijdens training. wel een heerlijk pomp tho zelfs door 9 reps
Alles voor de pomp!

Terug
Naar boven