Oooh, kom je ook in de ladies only fitness![]()
Een of ander mens die de handleiding eens moet lezen.
Wilde net die oefening gaan doen verdomme!!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oooh, kom je ook in de ladies only fitness![]()
Een of ander mens die de handleiding eens moet lezen.
Wilde net die oefening gaan doen verdomme!!!!

Dat is wel erg basic aan het worden daar...
p.s. heb je nagellak op of is de legcurl stack op je duim gevallen ofzo?

Ik wil aankomende woensdag gvd legday met nieuwe schoenen.Zie mijn appje. Of ze geven het automatisch af bij een PostNL punt of op het briefje in onze bus staat hoe je het kunt wijzigen. Komt goed dus en geen reden tot paniek.gvd, squat schoenen waren onderweg, maar wij waren natuurlijk niet thuis. Ze hebben mijn bestelling niet afgegeven bij de buren.
In de track & trace kan ik het ook niet wijzigen naar een afhaalpunt. Maar we zijn nooit thuis. Dus hoe wordt dat in hemelsnaam dan opgelost?
Ik wil aankomende woensdag gvd legday met nieuwe schoenen.
gvd, squat schoenen waren onderweg, maar wij waren natuurlijk niet thuis. Ze hebben mijn bestelling niet afgegeven bij de buren.
In de track & trace kan ik het ook niet wijzigen naar een afhaalpunt. Maar we zijn nooit thuis. Dus hoe wordt dat in hemelsnaam dan opgelost?
gvd, squat schoenen waren onderweg, maar wij waren natuurlijk niet thuis. Ze hebben mijn bestelling niet afgegeven bij de buren.

Maar het is niet van PostNL. Het is van GLS.Zie mijn appje. Of ze geven het automatisch af bij een PostNL punt of op het briefje in onze bus staat hoe je het kunt wijzigen. Komt goed dus en geen reden tot paniek.

Ja, dat zal ik de volgende keer dan maar moeten doen. Het was überhaupt geen optie om de bestelling bij een afhaalpunt te laten leveren. Normaal kan dat áltijd.Briefje aan de deur. Afleveren bij de buren mag ook?
Ik luister doorgaans naar niemand. Hopelijk heeft @wovano gelijk tho.Geen reden tot paniek GVD luister je wel naar je baasje?![]()
Dan hebben we een briefje in de bus en daarop staat een code waarmee je kunt selecteren hoe je het pakketje wil laten leveren (nieuwe bezorgpoging, bij de buren of servicepunt). Laten we nou net een servicepunt in de straat hebben bij die timmerzaak.Maar het is niet van PostNL. Het is van GLS.
En dan ken Annie weer naar haar bestelling fluiten, stelletje lamzakken.![]()
Hahaha heb jij zo'n lange gebruiksaanwijzing dan? HopelijkIk luister doorgaans naar niemand. Hopelijk heeft @wovano gelijk tho.
??
(vrijdag!!!!)Wel een heel kort lontje en erg weinig geduldHahaha heb jij zo'n lange gebruiksaanwijzing dan? Hopelijk??
![]()
(vrijdag!!!!)

vast gezellig bij jullie in huis dan nu

Soms....

Tegenpolen trekken elkaar aan...of zoiets?Soms....
Gelukkig heb ik over het algemeen heel erg veel geduld.
Ik hoop dat je gelijk hebt.Dan hebben we een briefje in de bus en daarop staat een code waarmee je kunt selecteren hoe je het pakketje wil laten leveren (nieuwe bezorgpoging, bij de buren of servicepunt). Laten we nou net een servicepunt in de straat hebben bij die timmerzaak.
Dat wil je niet weten hoor! Superlang!Hahaha heb jij zo'n lange gebruiksaanwijzing dan? Hopelijk??
![]()
(vrijdag!!!!)

Wat gek. Jij kent me wel héééél goed.

Valt wel mee. Op deze week na dan. Ben stiekem al een hele week niet te genieten.

Yes, you do.Soms....
Gelukkig heb ik over het algemeen heel erg veel geduld.

Hij stelt me in ieder geval altijd gerust. Ik ben een enorme stresskip met een kort lontje en weinig geduld.
.Ik heb mijn leven veranderd, er zullen geen gestoorde of sinistere posts van mij hier verschijnen. Ik neem de nieuwe medicatie (Haldol) maar ik ervaar nog steeds dingen die er niet zijn. Ik ben meer zoals in de man in de volgende video: