MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.881
AirBrush_20190315115320.jpg

Een of ander mens die de handleiding eens moet lezen.

Wilde net die oefening gaan doen verdomme!!!!
Oooh, kom je ook in de ladies only fitness :eyebrow:

• #106.886
gvd, squat schoenen waren onderweg, maar wij waren natuurlijk niet thuis. Ze hebben mijn bestelling niet afgegeven bij de buren.
In de track & trace kan ik het ook niet wijzigen naar een afhaalpunt. Maar we zijn nooit thuis. Dus hoe wordt dat in hemelsnaam dan opgelost? :dunno:

:scold: Ik wil aankomende woensdag gvd legday met nieuwe schoenen.

• #106.887
gvd, squat schoenen waren onderweg, maar wij waren natuurlijk niet thuis. Ze hebben mijn bestelling niet afgegeven bij de buren.
In de track & trace kan ik het ook niet wijzigen naar een afhaalpunt. Maar we zijn nooit thuis. Dus hoe wordt dat in hemelsnaam dan opgelost? :dunno:

Zie mijn appje. Of ze geven het automatisch af bij een PostNL punt of op het briefje in onze bus staat hoe je het kunt wijzigen. Komt goed dus en geen reden tot paniek.

• #106.888

Briefje aan de deur. Afleveren bij de buren mag ook?

• #106.889

Geen reden tot paniek GVD luister je wel naar je baasje? :o

• #106.890
Zie mijn appje. Of ze geven het automatisch af bij een PostNL punt of op het briefje in onze bus staat hoe je het kunt wijzigen. Komt goed dus en geen reden tot paniek.
Maar het is niet van PostNL. Het is van GLS.
En dan ken Annie weer naar haar bestelling fluiten, stelletje lamzakken. :(

Briefje aan de deur. Afleveren bij de buren mag ook?
Ja, dat zal ik de volgende keer dan maar moeten doen. Het was überhaupt geen optie om de bestelling bij een afhaalpunt te laten leveren. Normaal kan dat áltijd.
Ik snap niet waarom nu niet. We leven in fucking 2019. Mensen werken fulltime, ook vrouwen. Het is eerder een uitzondering dat er iemand thuis is volgens mij.
Geen reden tot paniek GVD luister je wel naar je baasje? :o
Ik luister doorgaans naar niemand. Hopelijk heeft @wovano gelijk tho.

• #106.891
Maar het is niet van PostNL. Het is van GLS.
En dan ken Annie weer naar haar bestelling fluiten, stelletje lamzakken. :(
Dan hebben we een briefje in de bus en daarop staat een code waarmee je kunt selecteren hoe je het pakketje wil laten leveren (nieuwe bezorgpoging, bij de buren of servicepunt). Laten we nou net een servicepunt in de straat hebben bij die timmerzaak.

• #106.897
Potentie incomming ?

• #106.898
Dan hebben we een briefje in de bus en daarop staat een code waarmee je kunt selecteren hoe je het pakketje wil laten leveren (nieuwe bezorgpoging, bij de buren of servicepunt). Laten we nou net een servicepunt in de straat hebben bij die timmerzaak.
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Hahaha heb jij zo'n lange gebruiksaanwijzing dan? Hopelijk????? :kiss: :D (vrijdag!!!!)
Dat wil je niet weten hoor! Superlang! :rolleyes:
Wel een heel kort lontje en erg weinig geduld :roflol:
Wat gek. Jij kent me wel héééél goed. :p
vast gezellig bij jullie in huis dan nu :o
Valt wel mee. Op deze week na dan. Ben stiekem al een hele week niet te genieten. :cheer:
Maar daarvoor heb ik me ook al bij @wovano verontschuldigd.:tanden:
Soms.... :o
Gelukkig heb ik over het algemeen heel erg veel geduld.
Yes, you do. :heart:
Tegenpolen trekken elkaar aan...of zoiets?
Hij stelt me in ieder geval altijd gerust. Ik ben een enorme stresskip met een kort lontje en weinig geduld.
Hij heeft het geduld van de wereld en maakt zich vrijwel nooit ergens zorgen om. :lol:.

• #106.899
je bent echt een stuiterballetje lieve Annie en je vind veel rust bij je baasje :)

• #106.900
Terug
Naar boven