XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.902
Ik meen het heren. Ik heb alle sinistere spirituele boeken in de vuilnisbak geworpen. Er zullen geen verwerpelijke posts van mij meer verschijnen hier. Dat is passe.

• #106.903
Ik meen het heren. Ik heb alle sinistere spirituele boeken in de vuilnisbak geworpen. Er zullen geen verwerpelijke posts van mij meer verschijnen hier. Dat is passe.
Hoe ben je uit je psychose gekomen?
Een huisgenoot van mij doet er dan niet veel aan maar zit er al behoorlijk lang in en de mensen eromheen staan er vrij machteloos in.

• #106.905
Hoe ben je uit je psychose gekomen?
Een huisgenoot van mij doet er dan niet veel aan maar zit er al behoorlijk lang in en de mensen eromheen staan er vrij machteloos in.
Zonder een antipsychoticum per depot of oraal is er in dit geval wat je beschrijft niks te doen. Dwangmedicatie raad ik aan. Het kan wel soms door veel rust en heel veel slapen uit zichzelf genezen. En om azerate te beantwoorden: Nee! Die tijd die heb ik gehad.

• #106.906
Wat waren die rare uitspraken over lichaamspoeder strooien enz. Dan? Was dat vanwege de medicatie?

• #106.907
Zonder een antipsychoticum per depot of oraal is er in dit geval wat je beschrijft niks te doen. Dwangmedicatie raad ik aan. Het kan wel soms door veel rust en heel veel slapen uit zichzelf genezen. En om azerate te beantwoorden: Nee! Die tijd die heb ik gehad.
Wat trekt je eigenlijk aan naar een forum zoals deze en omdat hier te posten?

• #106.908
Laat het rusten heren...

• #106.909
@Kathlinoo : leg mij nou nog eens uit waarom het onhandig is mijn adres hier neer te zetten? :thinking:

Zou het eens vragen aan @Luppie.

11ranpz_th.gif

• #106.910
Verder is het onmogelijk zoals jij beweerde om op basis van voornaam iemand zijn adres te vinden.
Daarnaast ging mijn reactie niet over wat iemand met jouw adres zou moeten, dat is een non argument om in te brengen.
Natuurlijk is dat onzin, dat heb ik ook nooit beweerd. Ik heb het enkel over de omgekeerde weg gehad. Je begreep me verkeerd, haha. :roflol: Prima om te weten waar ik woon, maar wat heb je eraan te weten dat aan de Bergdreef 145 ene 'Bert' woont.
Aan wie is humor nou niet besteedt Jezus man, wat reageer je serieus. :roflol: Ow, en om nog even te kutten: 'non-argument' is één woord. Het slaat nergens op om te zeggen 'dat is een non argument'. :P
Als iemand mij in de gym ziet en weet dat ik 'Bert' heet, kan iemand mij simpelweg achtervolgen naar huis en dan weet ie ook mijn adres. En dan? Wat gaat ie doen dan? 10 dildo's bestellen en bij mij aan de deur laten bezorgen? Dat zou ik best wel humor vinden en ik denk dat ik in mijn broek zou pissen van het lachen. @GeenEiwittenVoorJe18Bent : ik vind 'm goed, haha. :D Wat ook leuk is als je van die kansloze reclame krijgt, bijvoorbeeld van één of andere loterij met een retourenvelop die niet gefrankeerd hoeft te worden (bijv. met antwoordnummer):
Envelop met antwoordnummer op een doos vol met bakstenen plakken en retour zenden. Ik heb geen idee of dit kan, maar lijkt me wel leuk om eens te proberen. Ik weet ook niet hoe het kostentechnisch zit voor de ontvanger i.g.v. een antwoordnummer. (Hier lijkt het alsof een abo op een antwoordnummer net zo duur is als op brieven, lijkt me vreemd: https://www.postnl.nl/zakelijke-oplossingen/ontvangen/antwoordnummer/ .)

• #106.911
Maar het is niet van PostNL. Het is van GLS.
En dan ken Annie weer naar haar bestelling fluiten, stelletje lamzakken. :(

Ja, dat zal ik de volgende keer dan maar moeten doen. Het was überhaupt geen optie om de bestelling bij een afhaalpunt te laten leveren. Normaal kan dat áltijd.
Ik snap niet waarom nu niet. We leven in fucking 2019. Mensen werken fulltime, ook vrouwen. Het is eerder een uitzondering dat er iemand thuis is volgens mij.

Ik luister doorgaans naar niemand. Hopelijk heeft @wovano gelijk tho.
Sterkte ermee! Ik ken het probleem (in dat geval met DHL). Mijn vaste PostNL-bezorgen is een toffe peer en weet exact van iedereen wat de wensen zijn in geval dat je niet thuis bent. Die DHL-lamzakken laten de helft van de keren geen briefje achter en hebben niet van klantvriendelijkheid gehoord. Het scheelt ook ze bij PostNL per afgeleverd pakket betaald krijgen, dus daarom doen ze meer moeite het pakketje bij één van de buren af te leveren. Daarnaast kun je online aangeven wat je 'standaard' alternatief is i.g.v. dat je niet thuis bent.

• #106.914
Natuurlijk is dat onzin, dat heb ik ook nooit beweerd. Ik heb het enkel over de omgekeerde weg gehad. Je begreep me verkeerd, haha. :roflol: Prima om te weten waar ik woon, maar wat heb je eraan te weten dat aan de Bergdreef 145 ene 'Bert' woont.
Aan wie is humor nou niet besteedt Jezus man, wat reageer je serieus. :roflol: Ow, en om nog even te kutten: 'non-argument' is één woord. Het slaat nergens op om te zeggen 'dat is een non argument'. :P
Als iemand mij in de gym ziet en weet dat ik 'Bert' heet, kan iemand mij simpelweg achtervolgen naar huis en dan weet ie ook mijn adres. En dan? Wat gaat ie doen dan? 10 dildo's bestellen en bij mij aan de deur laten bezorgen? Dat zou ik best wel humor vinden en ik denk dat ik in mijn broek zou pissen van het lachen. @GeenEiwittenVoorJe18Bent : ik vind 'm goed, haha. :D Wat ook leuk is als je van die kansloze reclame krijgt, bijvoorbeeld van één of andere loterij met een retourenvelop die niet gefrankeerd hoeft te worden (bijv. met antwoordnummer):
Envelop met antwoordnummer op een doos vol met bakstenen plakken en retour zenden. Ik heb geen idee of dit kan, maar lijkt me wel leuk om eens te proberen. Ik weet ook niet hoe het kostentechnisch zit voor de ontvanger i.g.v. een antwoordnummer. (Hier lijkt het alsof een abo op een antwoordnummer net zo duur is als op brieven, lijkt me vreemd: https://www.postnl.nl/zakelijke-oplossingen/ontvangen/antwoordnummer/ .)

Je zin was gewoon slecht geformuleerd, eerst noem je het onzin en zet dan tussen haakjes dat je het begrijpt, alsof dat iets verklaarde ;). Jij reageerde zelf juist erg serieus op een overduidelijk geintje, dan moet je bal niet ineens bij mij leggen dat ik ineens serieus deed (nooit gedacht daarvan beschuldigd te worden).
Non argument zonder streepje is op android minder werk om te typen trouwens. Maar ik maak genoeg fouten hoor, let er prive veel te weinig op en momenteel niet eens mijn spelling controle terugzet naar Nederlands.
Dat er ongerelateerde manieren zijn om iemand te vinden is ook weer onzin om in de discussie te trekken, houd het voorbeeld tenminste binnen de scope van dit forum door te zeggen dat de mod op deze site je ip adres ook kunnen zien en daarmee je straat kan vinden. Dat iemand uit de sportschool je kan volgen is net zo zinnig als zeggen dat je buurman weet waar je woont.
Het geintje met de dildo's zou wel lollig zijn trouwens, maar als je genoeg idiote vrienden hebt dan ben je vast wel eens het slachtoffer geweest van een dildo grap,ik wel (aliexpress maakt meer kapot dan je denkt, die dingen worden soms verkocht voor minder dan 65 cent incl verzenden hint hint hint ).

Laatst bewerkt:
  • #106.916
Je zin was gewoon slecht geformuleerd, eerst noem je het onzin en zet dan tussen haakjes dat je het begrijpt en dus in beide richtingen geïnterpreteerd kon worden. Jij reageerde zelf juist erg serieus op een overduidelijk geintje, dan moet je bal niet ineens bij mij leggen dat ik ineens serieus deed (nooit gedacht daarvan beschuldigd te worden trouwens).
Non argument zonder streepje is op android minder werk om te typen trouwens. Maar ik maak genoeg fouten hoor, aangezien ik er prive totaal niet op let en meestal niet eens mijn spelling controle terugzet naar Nederlands.
Dat er ongerelateerde manieren zijn om iemand te vinden is ook weer onzin om in de discussie te trekken, houd het voorbeeld tenminste binnen de scope van dit forum door te zeggen dat de mod op deze site je ip adres ook kunnen zien en daarmee je straat kan vinden. Dat iemand uit de sportschool je kan volgen is net zo zinnig als zeggen dat je buurman weet waar je woont.
Het geintje met de dildo's zou wel lollig zijn trouwens, maar als je genoeg idiote vrienden hebt dan ben je vast wel eens het slachtoffer geweest van een dildo grap,ik wel (aliexpress maakt meer kapot dan je denkt, die dingen worden soms verkocht voor minder dan 65 cent incl verzenden hint hint hint ).
Oké, goed verhaal. Ik herken het vervelende aan typen op een telefoon / Android, maar moet zeggen dat je verhaal daardoor wel minder leesbaar wordt. Ik zat inderdaad ook a; aan IP-adres te denken. Uiteindelijk gaat het ook allemaal nergens om en ik heb er geen problemen mee dat ik het mensen gemakkelijk heb gemaakt mijn adres te weten. :)
Overigens kun je neem ik aan pakketjes gewoon weigeren, anders zou je naar ieder willekeurig adres van alles kunnen laten sturen. :P
Fijn avond nog, ik ga pitten; no hard feelings. :thumbs: Ben benieuwd welk forumlid er dadelijk aan mijn deur staat, maar ik doe niet open. Uitzonderingen daargelaten. :eyebrow:

• #106.917
Ik heb een tweepersoonsbed en er is nog een plekje vrij. Ik zal 'm vast opwarmen voor je. Ik zoek sowieso nog iemand die voor mij het huishouden kan doen, incl. mealpreppen etc. Heb echt te weinig vrije tijd (.... maar zolang ik af en toe nog kan DBB'en valt het wel mee). Trusten! :yawn:

• Like
Waarderingen: mat
  • #106.918
*Googlet Bergdreef 145*

• #106.919
Ik heb een tweepersoonsbed en er is nog een plekje vrij. Ik zal 'm vast opwarmen voor je. Ik zoek sowieso nog iemand die voor mij het huishouden kan doen, incl. mealpreppen etc. Heb echt te weinig vrije tijd (.... maar zolang ik af en toe nog kan DBB'en valt het wel mee). Trusten! :yawn:

En met zei je nog "No hard feelings" wat is het nou dan :p.

Terug
Naar boven