AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dacht dat ik fcking nodig moest schijten, dus ik schijten, komt er 1 miezerig keuteltje uit, helemaal reet afvegen voor niks en nog steeds gevoel dat ik moet schijten

**** my life..

LOL@Larsson dit heb ik nog nooit als reden gehoord om je dag mee te verpesten!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ah, het bekende "grenade before the nuke" syndroom.

ah, het bekende "grenade before the nuke" syndroom.

Altijd hetzelfde liedje hehe, heb geleerd om geduld te hebben op de plee, altijd denk ik nee, komt niks meer, maar als ik me telefoon erbij pak en even pokemon ga spelen ofzo is het 5 min later opeens incominggggg knalfestijn hehe

altijd hetzelfde liedje hehe, heb geleerd om geduld te hebben op de plee, altijd denk ik nee, komt niks meer, maar als ik me telefoon erbij pak en even pokemon ga spelen ofzo is het 5 min later opeens incominggggg knalfestijn hehe

pokemon whahahahahahaahhaaaa

vrouwen...... kill it with fire

Ik heb jullie hulp nodig. Dr is zo'n chick, m'n ex, die weer een srs relatie wilt, maar daar heb ik helemaal geen zin in, maar heb opzich wel zin om weer keertje te k*tten met haar, maar voor de rest niks. Alleen als ik dr 1 keer doe dan denkt zij gelijk dat ik dr terug wil en dat moet ik dus niet hebben. 1 keer doen en daarna negeren kan ook niet want ik zie haar veelste vaak (woont in de buurt)..

Denk dat ik gewoon friends with benefits-principe ga voorstellen, want volgens mij heb zij ook gewoon weer een derde been nodig..

Teveel dilemma's in my life :o

Net dus de Sint gekeken.... wat een neppe, slecht geacteerde k*tfilm.
Alleen Escha Tanihatu was nog een beetje lekker maar die ging gelijk daued :(

Ik heb jullie hulp nodig. Dr is zo'n chick, m'n ex, die weer een srs relatie wilt, maar daar heb ik helemaal geen zin in, maar heb opzich wel zin om weer keertje te k*tten met haar, maar voor de rest niks. Alleen als ik dr 1 keer doe dan denkt zij gelijk dat ik dr terug wil en dat moet ik dus niet hebben. 1 keer doen en daarna negeren kan ook niet want ik zie haar veelste vaak (woont in de buurt)..

Denk dat ik gewoon friends with benefits-principe ga voorstellen, want volgens mij heb zij ook gewoon weer een derde been nodig..

Teveel dilemma's in my life :o

Kijk daar maar mee uit maat, die wijven kunnen dingen slecht los koppelen. Friends with benefits werkt imo alleen als je nooit een relatie hebt gehad.
Vroeg of laat komen ze toch weer janken over gevoelens.
Gewoon nken en dan negeren? :D

Terug
Naar boven