- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was uit, en van het een op het andere moment moest ik echt keihard schijten shit brah, buikkramp alles viel bijna flauw
Kga eens kijken of het daar nog gezellig is ..Zondag nog in Enschede te vinden?Kga eens kijken of het daar nog gezellig is ..
Maar dat zal je wel herkennen uit DTCIk blijf denk ik in Grunn, geen support your local pub dus ghehe
Maar Enschede op zondag hmm, vrij uitgestorven altijdMaar dat zal je wel herkennen uit DTC
Al draaien de films wat laat, voor mij niet zo erg .. maar de meid moet maandag weer stage lopen 
Ow, dus aankomende zondag geen koopzondag? Wilde toch richting de bioscoop gaan ...Al draaien de films wat laat, voor mij niet zo erg .. maar de meid moet maandag weer stage lopen
![]()
Lang weekend en de hele dag al beroerd op bed liggen.![]()
Koopzondag is altijd eerste zondag van de maand. Welke bios wou je gaan dan? Bij stadion?
---------- Post toegevoegd Fri 14 Oct 2011 om 20:41 ----------
Daar gaan je gains

Aight, is wel chillex ja
Soms heb je ook lasershow van tevoren![]()
nog niet meegemaakt .. ga meestal naar avond films
of 3d's als er een leuke is .. mjah weet alleen nog niet welke film we gaan pakken
Dus dat word weer gezellig
Ja daar hebben we het over, maar die heet nu anders volgens mij
Oh, zou best kunnen.Ja daar hebben we het over, maar die heet nu anders volgens mij

kloptnog niet meegemaakt .. ga meestal naar avond films
of 3d's als er een leuke is .. mjah weet alleen nog niet welke film we gaan pakken
Dus dat word weer gezellig

haha.. en anders gewoon die zitjes met houders voor halve liters