XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Was uit, en van het een op het andere moment moest ik echt keihard schijten shit brah, buikkramp alles viel bijna flauw

Ben ik eindelijk een dag vrij, word ik om tien uur wakker en vind ik drie buitensporige facturen bij de post voor mij. :mad:

Opel Vivaro waarvan ik het gasklep huis moest vervangen. hele voor front moest eraf. wat een gekloot voor een onderdeeltje van 200 euro. ach ja het is nu wel allemaal goed gekomen maar was er wel goed ziek van!

Kreeg vandaag alweer een blauwe envelop binnen van die gierige apen

Focking bult op me nek vanwege stang :(

Ik blijf denk ik in Grunn, geen support your local pub dus ghehe
Maar Enschede op zondag hmm, vrij uitgestorven altijd :D Maar dat zal je wel herkennen uit DTC

Ow, dus aankomende zondag geen koopzondag? Wilde toch richting de bioscoop gaan ... :) Al draaien de films wat laat, voor mij niet zo erg .. maar de meid moet maandag weer stage lopen :P

Lang weekend en de hele dag al beroerd op bed liggen.:mad:

Ow, dus aankomende zondag geen koopzondag? Wilde toch richting de bioscoop gaan ... :) Al draaien de films wat laat, voor mij niet zo erg .. maar de meid moet maandag weer stage lopen :P

Koopzondag is altijd eerste zondag van de maand. Welke bios wou je gaan dan? Bij stadion?

---------- Post toegevoegd Fri 14 Oct 2011 om 20:41 ----------

Lang weekend en de hele dag al beroerd op bed liggen.:mad:

Daar gaan je gains

Moet naar cinestar in Enschede gaan voor de bios.

Aight, is wel chillex ja
Soms heb je ook lasershow van tevoren :roflol:

klopt :) nog niet meegemaakt .. ga meestal naar avond films :) of 3d's als er een leuke is .. mjah weet alleen nog niet welke film we gaan pakken :P Dus dat word weer gezellig:)

---------- Post toegevoegd Fri 14 Oct 2011 om 20:46 ----------

Ja daar hebben we het over, maar die heet nu anders volgens mij

Ja, Cinestar Wolff

Me pc op me kamer is weer stuk en me HTC gister avond ook...

FUARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRK

Terug
Naar boven