newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet zeker dat ik nu nog zat ben; kon niet eens kraan vinden. wou vannacht ff hoofd onder kraan flikkerde ik naar achter hele douche cabine kapot lol
Mad parents are mad.helemaal gaar, en gisterenavond staan kosten rond 3:00, in 2 uur helemaal ladderzat geworden kreeg drankjes aan lopende band aangeboden, en zo eigelijk rijles hmm weet nog niet of ik afbel van gaar tto het gaatje
weet zeker dat ik nu nog zat ben; kon niet eens kraan vinden. wou vannacht ff hoofd onder kraan flikkerde ik naar achter hele douche cabine kapot lol

Haha me broer trapte er ****ing hard in
Maar even OT, ik zit met een dilemma. Ben zwaaaar aan het bulken laatste maandjes, maar merk nu dat VP echt gestegen is. Alleen probleem bij mij is, is dat het vet snel in m'n gezicht gaat zitten, krijg dus beetje bolle hazzes. En ja, chicks diggen niet op bolle koppen..
Moet ik nou even cutje inlassen of gewoon skit hebben en doorvreten..![]()
Me pc op me kamer is weer stuk en me HTC gister avond ook...
FUARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRK