Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

weer spierpijn in me borst en niet in me triceps! laat ik dat nou net andersom willen hebbben:@

helemaal gaar, en gisterenavond staan kosten rond 3:00, in 2 uur helemaal ladderzat geworden kreeg drankjes aan lopende band aangeboden, en zo eigelijk rijles hmm weet nog niet of ik afbel van gaar tto het gaatje

Gewoon gaan, rijden onder invloed gaat veel harder

weet zeker dat ik nu nog zat ben; kon niet eens kraan vinden. wou vannacht ff hoofd onder kraan flikkerde ik naar achter hele douche cabine kapot lol

hahah:P zo ziej e maar weer hoe slecht drank is! :P

helemaal gaar, en gisterenavond staan kosten rond 3:00, in 2 uur helemaal ladderzat geworden kreeg drankjes aan lopende band aangeboden, en zo eigelijk rijles hmm weet nog niet of ik afbel van gaar tto het gaatje

rijst heb jij dat ook, als je uitgaat dat je buik nog bol staat van het avondeten? wat doe jij ertegen? ****ing iritant

Haha me broer trapte er ****ing hard in :D

Maar even OT, ik zit met een dilemma. Ben zwaaaar aan het bulken laatste maandjes, maar merk nu dat VP echt gestegen is. Alleen probleem bij mij is, is dat het vet snel in m'n gezicht gaat zitten, krijg dus beetje bolle hazzes. En ja, chicks diggen niet op bolle koppen..

Moet ik nou even cutje inlassen of gewoon skit hebben en doorvreten.. :o

Haha me broer trapte er ****ing hard in :D

Maar even OT, ik zit met een dilemma. Ben zwaaaar aan het bulken laatste maandjes, maar merk nu dat VP echt gestegen is. Alleen probleem bij mij is, is dat het vet snel in m'n gezicht gaat zitten, krijg dus beetje bolle hazzes. En ja, chicks diggen niet op bolle koppen..

Moet ik nou even cutje inlassen of gewoon skit hebben en doorvreten.. :o

breede kaaklijn is mannelijk bro.

Ja als je de kaaklijn kan zien, niet als er een laagje vet overheen zit brah

Fuarkk echt he... heb dikke rijles gehad en ging raar genoeg zwaar goed. Vanavond wil ik gvd nog naar een feest toe maar kan niet eens paracetamols binnenhouden wtffffff

En Hoody; tegen 23:30 heb ik me avond eten alweeer uitgescheten dus dat bolle buik gedoe valt allemaal wel mee. Nu ff audio instalatie aansluiten voor me opa en kijken of ik nog wat voeding naar binnen kan werken.

Heb denk ik te snel gedronken ofzo; heb nog steeds dat wijf niet gesmsed, is 20jaar ga nu ff hyves zoeken of het wel klopt wat ik allemaal zeg

haha als ik nummer van wijf heb wacht ik eerst tot bish zelf smst
anders denk de bish dat ze wat is

ja mar zei heeft mij nummer niet ik wist me nr niet meer uit me hoofd

maar rijst is beta. Dus die doe dat niet.

Terug
Naar boven