MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.323
Niet echt. Mijn vriend kwam om 2u vannacht af dat hij vandaag toch om 9u wil vertrekken naar een evenement i.p.v. rond de middag.
Ik kan er niet goed tegen dat plannen op het laatst gewijzigd worden, beetje neurotisch op dat vlak :o
Ben om half 7 opgestaan om toch te kunnen preppen en iets gezonds mee te kunnen nemen als lunch...
Ik plan ook graag dingen wat op voorhand en wijk daar dan ook het liefst niet meer zo last-minute van af (en 2u 's nachts vind ik toch wel redelijk short notice :)). Dus dat autistisch neurotisch trekje ken ik maar al te goed. Wellicht heeft een groot deel van dbb hier trouwens wel "last" van.
Maar goed, geeft dit geen spanningen thuis? Want uiteindelijk hadden jullie op voorhand toch een afspraak gemaakt wat betreft planning, om dan door je vriend een paar uur op voorhand helemaal weer omgegooid te worden... met als gevolg dat jij de pineut bent aangezien je niet kan gaan trainen...

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #107.326
Dat ik voor 55 karma punten voor Turk word uitgemaakt.

• #107.330
Is zoiets niet gruwelijk irritant? Ik irriteerde me altijd vreselijk als mn ex begon te zeuren over mealpreppen en sporten etc, was gedoemd om te mislukken

Hij zeurt er zga nooit over eigenlijk, stuurt me zelfs naar de gym als ik een keertje niet zoveel zin heb of helpt preppen... Ik kan het gewoon moeilijk hebben als ik ervan uitga dat ik tijd heb om eerst te trainen en dat dan last minute wijzigt... Alle last minute wijzigingen kan ik moeilijk hebben eigenlijk :P

• #107.331
Nope, imo is 185 de perfecte lengte, je bent groot maar kan toch nog goed fysiek opbouwen. Op 190 en hoger is het al moeilijk om een indrukwekkend fysiek op te bouwen, tenzij je roids doet.
186 hier

ronniecolemangif.gif

• #107.333
vandaag in de Basic Shit weer zo n uber narcistische flapdrol vol in de kuur ,niet van de spiegel weg te slaan ,alle kabels na elke set los laten schieten uit zijn handen ,geluid galmt door heel de gym :dunno:

daarna halters met veel lawaai op de grond laten vallen ,ik ben maar ergens anders gaan staan want ik had hem na een tijdje ergeren graag voor zijn kop gestompt,achterlijke dwerg met puistjes

(de ironie is dat deze koekenbakkers na de kuur weer in een hoody gaan trainen want minderwaardigheids / manlet /ecto complex :roflol: )

• #107.334
1. Dat van die hoodie is heel herkenbaar, ik heb er daar ook een paar van tussen lopen, niemand aan durven kijken in die fase, echt lachwekkend.
2. Hoe "lang" was die dwerg?

• #107.335
1. Dat van die hoodie is heel herkenbaar, ik heb er daar ook een paar van tussen lopen, niemand aan durven kijken in die fase, echt lachwekkend.
2. Hoe "lang" was die dwerg?

tussen de 165 -170

ik moet eerlijk bekennen dat ik me steeds meer ga ergeren aan het narcisme dat in deze sport heerst ,zou ik eindelijk volwassen worden ?

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #107.336
Met de jaren krijg je "overzicht" en "perspectief". Dat zit je wel eens in de weg ja.

• #107.337
ik heb dit jaar tot nu toe alleen nog in sweaters gelopen op het werk ,geen zin meer in anabolen gezever, en " pas op met al die shakies "

" hoeveel eieren moet je nou per dag eten " "als je stopt dan zakt alles in elkaar "en "vroeger toen ik ook trainde " ,"jij bent breed maar ik ken iemand die is wel 2 keer zo breed".

Laatst bewerkt:
  • #107.338
Niet kunnen trainen vandaag. Eigenlijk al de hele week maar “meh” qua trainingen en qua mentale mindset... ik hoop dat het vanaf morgen (een nieuwe week) gaat beteren maar ik vrees er voor :(

• #107.339
ik heb dit jaar tot nu toe alleen nog in sweaters gelopen op het werk ,geen zin meer in anabolen gezever, en " pas op met al die shakies "

" hoeveel eieren moet je nou per dag eten " "als je stopt dan zakt alles in elkaar "en "vroeger toen ik ook trainde " ,"jij bent breed maar ik ken iemand die is wel 2 keer zo breed".

Ik irriteert me altijd als iemand zegt “ik ken iemand die ziet er net zo uit als jou”

• #107.340

Lol het zit je diep blijkbaar.

Terug
Naar boven