ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
18?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
18?
Ik plan ook graag dingen wat op voorhand en wijk daar dan ook het liefst niet meer zo last-minute van af (en 2u 's nachts vind ik toch wel redelijk short noticeNiet echt. Mijn vriend kwam om 2u vannacht af dat hij vandaag toch om 9u wil vertrekken naar een evenement i.p.v. rond de middag.
Ik kan er niet goed tegen dat plannen op het laatst gewijzigd worden, beetje neurotisch op dat vlak
Ben om half 7 opgestaan om toch te kunnen preppen en iets gezonds mee te kunnen nemen als lunch...
). Dus dat autistisch neurotisch trekje ken ik maar al te goed. Wellicht heeft een groot deel van dbb hier trouwens wel "last" van. Wat.Dat ik voor 55 karma punten voor Turk word uitgemaakt.
55 karma. Goedkope Hollander zeker.Dat ik voor 55 karma punten voor Turk word uitgemaakt.

Dat ik voor 55 karma punten voor Turk word uitgemaakt.
Is zoiets niet gruwelijk irritant? Ik irriteerde me altijd vreselijk als mn ex begon te zeuren over mealpreppen en sporten etc, was gedoemd om te mislukken

186 hierNope, imo is 185 de perfecte lengte, je bent groot maar kan toch nog goed fysiek opbouwen. Op 190 en hoger is het al moeilijk om een indrukwekkend fysiek op te bouwen, tenzij je roids doet.
Alle last minute wijzigingen kan ik moeilijk hebben eigenlijk![]()

)1. Dat van die hoodie is heel herkenbaar, ik heb er daar ook een paar van tussen lopen, niemand aan durven kijken in die fase, echt lachwekkend.
2. Hoe "lang" was die dwerg?
ik heb dit jaar tot nu toe alleen nog in sweaters gelopen op het werk ,geen zin meer in anabolen gezever, en " pas op met al die shakies "
" hoeveel eieren moet je nou per dag eten " "als je stopt dan zakt alles in elkaar "en "vroeger toen ik ook trainde " ,"jij bent breed maar ik ken iemand die is wel 2 keer zo breed".
Lol het zit je diep blijkbaar.ik heb dit jaar tot nu toe alleen nog in sweaters gelopen op het werk ,geen zin meer in anabolen gezever, en " pas op met al die shakies "
" hoeveel eieren moet je nou per dag eten " "als je stopt dan zakt alles in elkaar "en "vroeger toen ik ook trainde " ,"jij bent breed maar ik ken iemand die is wel 2 keer zo breed".