apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Wat zeg je dan? "Ja dat klopt ik heb een tweelingbroer"?Ik irriteert me altijd als iemand zegt “ik ken iemand die ziet er net zo uit als jou”
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zeg je dan? "Ja dat klopt ik heb een tweelingbroer"?Ik irriteert me altijd als iemand zegt “ik ken iemand die ziet er net zo uit als jou”
Dit irriteert mij.Ik irriteert me altijd als iemand zegt “ik ken iemand die ziet er net zo uit als jou”
Jou

Pfoe... succes morgen! En wakker blijvenTreinstoring tussen Eindhoven en Boxtel. Moest van Maastricht richting Amsterdam. Geen zin om onzekerheid met pendelbussen te hebben en 4 uur onderweg te zijn; dus morgenochtend om 5:30 de eerste trein richting werk en morgenavond pas om 22:45 thuis van cursus.![]()

yep ,volgens mij moet ik ongesteld wordenKermis in Buggenhout, 50 meter van ons huis (de noodwoning)...
De muziek is afschuwelijk luid, house music met lage bass. Om gek van te worden.
Ik irriteert me altijd als iemand zegt “ik ken iemand die ziet er net zo uit als jou”
Gewoon neersteken.Crossfitters die denken dat ze een kleine fitnesszaal ook kunnen ombouw tot hun eigen "box"
Word met de dag gekker bij ons
Het zijn vaak Cardiobunnie's dus dat vind ik wel zonde