XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.484
Een dag mooi weer en ik heb weer opgezette klieren in mijn keel en enorme keelpijn :(
Vanaf vanavond maar weer aan de anti-histamine :eyes:

• #107.485
  • #107.487
Vooral die heel gedetailleerde excuses zijn verdacht. Eerlijke mensen hebben niet zo veel ‘ontlastende’ verklaring nodig.
Ik heb geen reden om iets te verzwijgen. Ik zou zo toegeven wanneer ik zou gebruiken, waarom zou ik mezelf voor de gek houden. Bovendien maakt het mij niet uit wat anderen denken, zolang ik mezelf nog recht in de spiegel aan kan kijken. Ik heb overigens wel plannen te gaan gebruiken.

• Like
Waarderingen: 040B
  • #107.488
Ik heb geen reden om iets te verzwijgen. Ik zou zo toegeven wanneer ik zou gebruiken, waarom zou ik mezelf voor de gek houden. Bovendien maakt het mij niet uit wat anderen denken, zolang ik mezelf nog recht in de spiegel aan kan kijken. Ik heb overigens wel plannen te gaan gebruiken.
Het is belangrijk dat je jezelf altijd in de spiegel kan blijven aankijken.

Fphoto-54070205J-2RM.jpg

• #107.490
Helaas, het is niet de allergie maar een verkoudheid :(
Keelpijn zit rondom rond, hoofdpijn en snotteren.
Bah!
Ik ben er net vanaf.....Broomhexine maakt sterk vastzitten keeslijm wel los binnen een paar dgn
"Hang in there Bubsie " :aai:

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #107.491
  • #107.492
Helaas, het is niet de allergie maar een verkoudheid :(
Keelpijn zit rondom rond, hoofdpijn en snotteren.
Bah!

Beterschap dan maar, het ging een poosje flink rond volgens mij en wellicht heb je er alsnog een staartje van te pakken.

• #107.496
  • #107.497
Het blijkt de meest agressieve vorm te zijn en er is geen garantie dat ze er ooit vanaf zal raken :(
f**k man!! wat is dat toch met die ziekte!! Die lijkt echt steeds prominenter te worden. Ik ken steeds meer mensen die er mee te maken krijgen. Echt fucked up.

• #107.498
Minder erg dan hierboven... maar vandaag wil mijn vrouw dat we naar Thuin gaan. Ben zo ziek als een hond, doodmoe, moet enorm veel werken als voorbereiding voor de stage die maandag begint... Resultaat. Ik zal morgen een wrak zijn tot 14u00 en moet dan nog zo veel inhalen. Maandag zal ik er niet erg fris bij lopen

• #107.499
Minder erg dan hierboven... maar vandaag wil mijn vrouw dat we naar Thuin gaan. Ben zo ziek als een hond, doodmoe, moet enorm veel werken als voorbereiding voor de stage die maandag begint... Resultaat. Ik zal morgen een wrak zijn tot 14u00 en moet dan nog zo veel inhalen. Maandag zal ik er niet erg fris bij lopen
Prioriteiten. Je geeft de oplossing al binnen de eigen post. Kies wat meer voor jezelf en daarmee voor de ander. Daar heeft de omgeving meer aan.

• #107.500
Prioriteiten. Je geeft de oplossing al binnen de eigen post. Kies wat meer voor jezelf en daarmee voor de ander. Daar heeft de omgeving meer aan.
Jammer genoeg kan je in een gezin, met kinderen, niet altijd kiezen en moet je je vaak opofferen. Niet ideaal, maar de realiteit.

Terug
Naar boven