ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Zo mijn mobiel naar de mediamarkt brengen voor reparatie.
Ik ben toch niet gek.
GVD hebben ze geen leentoestel meer. Lekker dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo mijn mobiel naar de mediamarkt brengen voor reparatie.
Ik ben toch niet gek.
. Had ik aan een maat gegeven maar die gebruikte hem nog niet.Aiiiii das geen goed begin van het weekend!Een dag mooi weer en ik heb weer opgezette klieren in mijn keel en enorme keelpijn
Vanaf vanavond maar weer aan de anti-histamine![]()

Een dag mooi weer en ik heb weer opgezette klieren in mijn keel en enorme keelpijn
Vanaf vanavond maar weer aan de anti-histamine![]()
Ik heb geen reden om iets te verzwijgen. Ik zou zo toegeven wanneer ik zou gebruiken, waarom zou ik mezelf voor de gek houden. Bovendien maakt het mij niet uit wat anderen denken, zolang ik mezelf nog recht in de spiegel aan kan kijken. Ik heb overigens wel plannen te gaan gebruiken.Vooral die heel gedetailleerde excuses zijn verdacht. Eerlijke mensen hebben niet zo veel ‘ontlastende’ verklaring nodig.
Het is belangrijk dat je jezelf altijd in de spiegel kan blijven aankijken.Ik heb geen reden om iets te verzwijgen. Ik zou zo toegeven wanneer ik zou gebruiken, waarom zou ik mezelf voor de gek houden. Bovendien maakt het mij niet uit wat anderen denken, zolang ik mezelf nog recht in de spiegel aan kan kijken. Ik heb overigens wel plannen te gaan gebruiken.
Ai, das niet tof, hopelijk helpt de anti-histamine.

Ik ben er net vanaf.....Broomhexine maakt sterk vastzitten keeslijm wel los binnen een paar dgnHelaas, het is niet de allergie maar een verkoudheid
Keelpijn zit rondom rond, hoofdpijn en snotteren.
Bah!

Lijm van Kees? Wat moet ik me daarbij voorstellen??Ik ben er net vanaf.....Broomhexine maakt sterk vastzitten keeslijm wel los binnen een paar dgn
"Hang in there Bubsie "![]()

Helaas, het is niet de allergie maar een verkoudheid
Bah!
Slijm dat vrij komt bij het kezen?
FUUUUUUUUUUUUUUUUCK!! dat is echt wel heel slecht nieuws!De kanker in de borst bij mijn schoonmoeder blijkt erg kwaadaardig te zijn met uitzaaiingen in de okselklieren en de longen![]()
Idem hier, sucks balls.Helaas, het is niet de allergie maar een verkoudheid
Bah!
Het blijkt de meest agressieve vorm te zijn en er is geen garantie dat ze er ooit vanaf zal rakenFUUUUUUUUUUUUUUUUCK!! dat is echt wel heel slecht nieuws!
is er al nieuws over de prognose?

f**k man!! wat is dat toch met die ziekte!! Die lijkt echt steeds prominenter te worden. Ik ken steeds meer mensen die er mee te maken krijgen. Echt fucked up.Het blijkt de meest agressieve vorm te zijn en er is geen garantie dat ze er ooit vanaf zal raken![]()
Prioriteiten. Je geeft de oplossing al binnen de eigen post. Kies wat meer voor jezelf en daarmee voor de ander. Daar heeft de omgeving meer aan.Minder erg dan hierboven... maar vandaag wil mijn vrouw dat we naar Thuin gaan. Ben zo ziek als een hond, doodmoe, moet enorm veel werken als voorbereiding voor de stage die maandag begint... Resultaat. Ik zal morgen een wrak zijn tot 14u00 en moet dan nog zo veel inhalen. Maandag zal ik er niet erg fris bij lopen
Jammer genoeg kan je in een gezin, met kinderen, niet altijd kiezen en moet je je vaak opofferen. Niet ideaal, maar de realiteit.Prioriteiten. Je geeft de oplossing al binnen de eigen post. Kies wat meer voor jezelf en daarmee voor de ander. Daar heeft de omgeving meer aan.