- Waardering
- 10.887
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal gesproken is het klus binnen 2 minuten klaar.
Maar het duurde 50 minuten waardoor mijn bloedsuiker omlaag ging.
Ze wist mijn naam niet dus noemde ze mij papi
Had je per ongeluk de alcohol vial te pakken ?Normaal gesproken is het klus binnen 2 minuten klaar.

Ze wist mijn naam niet dus noemde ze mij papi.
te vroeg uitgedraaid waardoor er krassen/een deukje bij de wielkast zittenals t nou nog mijn eigen auto was maar het is die van mijn ouders...
waarschijnlijk terecht, inhalen doe je met minimaal 150Geretardeerde laagvlieger op de autosnelweg die me de pas afsnijdt en remt omdat ik blijkbaar niet snel genoeg aan de kant ga. Reed zelf al 130. Dat zo'n mensen de weg op mogen![]()
Klusserdeklusserklus. Plopje, wat doe je nu?!
knopje spammenZiekenhuis dag: nu pas “eten” gekregen. Het is te zeggen... een ieniemienie klein platte kaasje, een appeltje, wat groentjes en glutenvrije broodjes. Natuurlijk nog mega veel honger en geen verpleging meer te bespeuren. Goodbye gains![]()
Die gast heeft letterlijk op een week tijd meer shit in zijn leven dan iemand anders in zijn ganse leven lijkt wel zo.
#crowdfund4yasmineMijn vrouw heeft een ongeval veroorzaakt waarbij de tegenpartij bijna geen schade heeft maar onze wagen redelijk wat schade heeft. De rechterspiegel hangt volledig uit elkaar en de deur ziet er niet uit. De verzekering dekt onze eigen schade niet... herstellingskosten bijna 1800 euro. Dit is de druppel.... ik heb weinig keus dan te stoppen met studeren en terug een klotejob te gaan doen.
Ik had al een vermoeden dat er iets slecht ging gebeuren vandaag. Zat gisteren in een dipje, vandaag stage voor de klas, geweldig leuk.... kom thuis en heb een zeer goed humeur en toen kwam het telefoontje. Ik wist het meteen nog voor ik opnam. En binnen twee maanden naar de keuring waar ik dus niet zal door geraken....en o ja, de watermaatschappij liet weten dat ze zich 8 jaar vergist hebben en we nog 4475 euro moeten betalen.. maar geen zorgen... we hebben maar liefst 30 dagen tijd....
Ik had gisteren echt superdikke pech. Ik ging naar de Albert Heijn om wat Red Bull te scoren, was deze UITVERKOCHT. Dus heb ik Red Bull sugarfree moeten aanschaffen. Mijn hele week verpest, ik kan dit niet meer aan.Die gast heeft letterlijk op een week tijd meer shit in zijn leven dan iemand anders in zijn ganse leven lijkt wel zo.
Maar voor de rest wel pochen dan dat hij hoogopgeleid en intelligent is?