- Waardering
- 21.437
Correct. Maar opofferen werkt twee kanten op.Jammer genoeg kan je in een gezin, met kinderen, niet altijd kiezen en moet je je vaak opofferen. Niet ideaal, maar de realiteit.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Correct. Maar opofferen werkt twee kanten op.Jammer genoeg kan je in een gezin, met kinderen, niet altijd kiezen en moet je je vaak opofferen. Niet ideaal, maar de realiteit.

Mooi gezegd. Dat is wel waar.
Oke man, rustig aan dit weekend. Jij hebt deze uitstap misschien ook wel nodig gezien alle ontwikkelingen van de laatste weken die ik hier zoal zie voorbij komen. Happy wife, happy life?Mooi gezegd. Dat is wel waar.
Maar dat doen ze ook wel hoor. En moest ik echt zeggen dat ik het echt niet zie zitten dan zouden ze dat wel begrijpen maar de afgelopen weken hebben ze het ook niet makkelijk gehad en is deze uitstap wel nodig denk ik.
Jezuusss... das echt kut....Het blijkt de meest agressieve vorm te zijn en er is geen garantie dat ze er ooit vanaf zal raken![]()

Minder erg dan hierboven... maar vandaag wil mijn vrouw dat we naar Thuin gaan. Ben zo ziek als een hond, doodmoe, moet enorm veel werken als voorbereiding voor de stage die maandag begint... Resultaat. Ik zal morgen een wrak zijn tot 14u00 en moet dan nog zo veel inhalen. Maandag zal ik er niet erg fris bij lopen

HAHAHA Als dat waar is dan staat me nog wat te wachten

Als je kan 2-3 maaltijden erin kieperen en dan 's middags DL...maar dat kan niet altijd natuurlijkUitgeslapen
Goed ontbeten
Pre genomen
En na 1e set deadliften moe en gapen
Dood geirriteerd
Dus sessie afgerond met 30 min cardio.
Morgen opnieuw proberen
VreemdAls je kan 2-3 maaltijden erin kieperen en dan 's middags DL...maar dat kan niet altijd natuurlijk
je lijf is 's morgens nog niet "wakker" voor die prestatie
Hoe kan je met zoveel gear in je lichaam nog niet genoeg energie hebben om te liften...

Tren iets omlaag wellicht?Dat bejaarden die de hele godvergeten week de tijd hebben om hun fakking boodschappen te doen dat uitgerekend op zaterdagmorgen moeten doen en daarbij of met muntgeld betalen dat ze een uur aan het uittellen zijn of ze betalen met hun fakking pinpas waarbij ze 7 minuten nodig hebben om een getalletje van 4 cijfers in te toetsen.![]()
Pinnen met pincode is zo 2016.Dat bejaarden die de hele godvergeten week de tijd hebben om hun fakking boodschappen te doen dat uitgerekend op zaterdagmorgen moeten doen en daarbij of met muntgeld betalen dat ze een uur aan het uittellen zijn of ze betalen met hun fakking pinpas waarbij ze 7 minuten nodig hebben om een getalletje van 4 cijfers in te toetsen.![]()
Er Stonden 4 bejaarden nog aan de rij bij de pinautomaat en vervolgens liepen ze nog jumbo binnenDat bejaarden die de hele godvergeten week de tijd hebben om hun fakking boodschappen te doen dat uitgerekend op zaterdagmorgen moeten doen en daarbij of met muntgeld betalen dat ze een uur aan het uittellen zijn of ze betalen met hun fakking pinpas waarbij ze 7 minuten nodig hebben om een getalletje van 4 cijfers in te toetsen.![]()
Zodat de bank en andere partijen niet weten dat je bij de Jumbo winkelt. Zijn gewoon privacy-bewuste bejaarden.Er Stonden 4 bejaarden nog aan de rij bij de pinautomaat en vervolgens liepen ze nog jumbo binnen
Waarbij ik denk.. waarom pin je gewoon niet direct bij de kassa?
En dan nog deze “ik kom 5 cent tekort!” Waarbij de manager iedere keer zuchtend aan komt lopen
Er Stonden 4 bejaarden nog aan de rij bij de pinautomaat en vervolgens liepen ze nog jumbo binnen
Waarbij ik denk.. waarom pin je gewoon niet direct bij de kassa?
En dan nog deze “ik kom 5 cent tekort!” Waarbij de manager iedere keer zuchtend aan komt lopen