Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.503
Correct. Maar opofferen werkt twee kanten op. ;)
Mooi gezegd. Dat is wel waar.
Maar dat doen ze ook wel hoor. En moest ik echt zeggen dat ik het echt niet zie zitten dan zouden ze dat wel begrijpen maar de afgelopen weken hebben ze het ook niet makkelijk gehad en is deze uitstap wel nodig denk ik.

• #107.504
Mooi gezegd. Dat is wel waar.
Maar dat doen ze ook wel hoor. En moest ik echt zeggen dat ik het echt niet zie zitten dan zouden ze dat wel begrijpen maar de afgelopen weken hebben ze het ook niet makkelijk gehad en is deze uitstap wel nodig denk ik.
Oke man, rustig aan dit weekend. Jij hebt deze uitstap misschien ook wel nodig gezien alle ontwikkelingen van de laatste weken die ik hier zoal zie voorbij komen. Happy wife, happy life?

• #107.506
Dat bejaarden die de hele godvergeten week de tijd hebben om hun fakking boodschappen te doen dat uitgerekend op zaterdagmorgen moeten doen en daarbij of met muntgeld betalen dat ze een uur aan het uittellen zijn of ze betalen met hun fakking pinpas waarbij ze 7 minuten nodig hebben om een getalletje van 4 cijfers in te toetsen.:mad:

• #107.507
Uitgeslapen
Goed ontbeten
Pre genomen

En na 1e set deadliften moe en gapen
Dood geirriteerd
Dus sessie afgerond met 30 min cardio.

Morgen opnieuw proberen

• #107.508
Minder erg dan hierboven... maar vandaag wil mijn vrouw dat we naar Thuin gaan. Ben zo ziek als een hond, doodmoe, moet enorm veel werken als voorbereiding voor de stage die maandag begint... Resultaat. Ik zal morgen een wrak zijn tot 14u00 en moet dan nog zo veel inhalen. Maandag zal ik er niet erg fris bij lopen

Toch leuk als de partner zo begripvol is :)

• #107.511
Uitgeslapen
Goed ontbeten
Pre genomen

En na 1e set deadliften moe en gapen
Dood geirriteerd
Dus sessie afgerond met 30 min cardio.

Morgen opnieuw proberen
Als je kan 2-3 maaltijden erin kieperen en dan 's middags DL...maar dat kan niet altijd natuurlijk
je lijf is 's morgens nog niet "wakker" voor die prestatie

• #107.513
Hoe kan je met zoveel gear in je lichaam nog niet genoeg energie hebben om te liften...

• #107.515
Morgen opnieuw proberen? Met die instelling ga je nooit de 300kg halen.

• #107.516
Dat bejaarden die de hele godvergeten week de tijd hebben om hun fakking boodschappen te doen dat uitgerekend op zaterdagmorgen moeten doen en daarbij of met muntgeld betalen dat ze een uur aan het uittellen zijn of ze betalen met hun fakking pinpas waarbij ze 7 minuten nodig hebben om een getalletje van 4 cijfers in te toetsen.:mad:
Tren iets omlaag wellicht?

• #107.517
Pinnen met pincode is zo 2016.

• #107.518
Er Stonden 4 bejaarden nog aan de rij bij de pinautomaat en vervolgens liepen ze nog jumbo binnen

Waarbij ik denk.. waarom pin je gewoon niet direct bij de kassa?

En dan nog deze “ik kom 5 cent tekort!” Waarbij de manager iedere keer zuchtend aan komt lopen

• #107.519
Er Stonden 4 bejaarden nog aan de rij bij de pinautomaat en vervolgens liepen ze nog jumbo binnen

En dan nog deze “ik kom 5 cent tekort!” Waarbij de manager iedere keer zuchtend aan komt lopen
Zodat de bank en andere partijen niet weten dat je bij de Jumbo winkelt. Zijn gewoon privacy-bewuste bejaarden.

• #107.520

Ik doe dingen nu allemaal al. Dat beloofd wanneer ik bejaard ga zijn.

Terug
Naar boven