MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.881
Dat is aan mijn manager natuurlijk... En als die ja zegt, ook nadat mijn collega's en ik tegengas gaven, dan is het ja.
naar zeg! volgende keer voorstellen of hij niet een keer zijn weekend wil opofferen voor de klant?
En als het buiten je werktijden/uren is kan hij je in principe helemaal niks maken als je nee zegt

• #107.882
f**k. Druppel sambal op mijn nieuwe (witte) Nike Air max 1

• #107.886
  • #107.889
Oh weer wat geleerd :o

• #107.890
Ohhhh echt he!!!!! :fire:

Woensdag zat ik in de trein.... :bang: Het was een HEL!

Naast mij zat een meisje die uit zo'n starbucksbekertje zat te drinken, met een rietje. Slurp slurp. Het laatste beetje moet er echt uit.. SLURRRRP, nog een beetje slurp! Bekertje scheef houden, laatste slurpjes.

:grumble:

Gelukkig was de koffie op :cheer: Toen was het tijd voor een koekje :headbang: Met plasticje uiteraard. Eerst moeilijk om open te krijgen. Toen gedurende 10 minuten dat klotekoekje op zitten vreten. :splat:

Tot overmaat van ramp gaat het mens tegenover mij WORTELS zitten vreten.

SERIOUSLY!!?!?!?!?!

Alleen van de gedachte krijg ik alweer kippenvel. :janken:

Eigenlijk het verkeerde topic, maar je hebt m'n dag een beetje goed gemaakt... Ik ben niet de enige die hier last van heeft en gedeelde smart is halve smart :p

• #107.891
:roflol::roflol:. Waar ergeren jullie je aan :roflol:

• #107.893
naar zeg! volgende keer voorstellen of hij niet een keer zijn weekend wil opofferen voor de klant?
En als het buiten je werktijden/uren is kan hij je in principe helemaal niks maken als je nee zegt

Ik heb sowieso wachtdienst hoor, staat in contract en ben ervoor betaald.
Het is gewoon niet fijn dat er last minute klanten bijkomen die geen contract hebben (tot twee keer op rij) maar het nu wel willen omdat ze een paar keer down geweest zijn wegens problemen met hun server... Dus het probleem ligt nog buiten ons bereik ook.
Ahja, strijd verloren. Niets aan te doen I guess.

• #107.896
  • #107.899
Terug
Naar boven