Ha, nice; betere werklocatie dan dat ga je niet vinden dan.Ik werk tegenover EnergyLab in Gent
Dan wacht ik wel tot een maand na de vakantie![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha, nice; betere werklocatie dan dat ga je niet vinden dan.Ik werk tegenover EnergyLab in Gent
Dan wacht ik wel tot een maand na de vakantie![]()
Aardappelen, rijst en havermout zijn ineens zo duur geworden dan?Zojuist boodschappen gehaald t/m zondag voor het schema dat ik zojuist kreeg. Was ff 70 euro kwijt voor 3 dagen![]()

Zalm, groente, tartaar welAardappelen, rijst en havermout zijn ineens zo duur geworden dan?![]()
Can't relate

Gaat dit betekenen dat je voor 700 euro per maand eet? Notbad.jpgZojuist boodschappen gehaald t/m zondag voor het schema dat ik zojuist kreeg. Was ff 70 euro kwijt voor 3 dagen![]()
Too... to...
Mijn konijnen ook niet.
Ik had nu alles bij ah gehaald maar wellicht moet ik voor de wekelijkse boodschappen maar even uitzoeken waar alles het goedkoopste isGaat dit betekenen dat je voor 700 euro per maand eet? Notbad.jpg
anders zal het wel richting de 700 gaan ja.Het gaat over het feit dat je de opleidiEr bestaan genoeg baantjes buiten kantooruren. Met een beetje intelligentie of goede wil had je dat wel kunnen weten.
Je had moeten weten dat de opleiding leraar lager onderwijs enkel overdag te volgen is en dus hield je opmerking weinig steek.Het is jammer dat je steeds iemand zijn intelligentie in twijfel trekt. Ik liet in mijn reactie namelijk vallen dat BIJNA alle opleidingen te volgen zijn na de kantooruren. Het kan dat jouw opleiding toevallig een uitzondering is.
Ik wil er je verder even op wijzen dat ik zelf ook stage heb moeten lopen tijdens de kantooruren hoor --> leraar secundair onderwijs
Tot slot heb ik ook gezegd dat je bijvoorbeeld in het weekend zou kunnen werken en in de week studeren. Je hebt bewust gekozen om dit niet te doen. Waarom?
Ik begrijp niet waarom je op jouw leeftijd, met vrouw en kinderen, per se voltijds moet gaan studeren. Je kon perfect blijven werken (wat dan ook).
Het gaat over het feit dat je de opleidi
Je had moeten weten dat de opleiding leraar lager onderwijs enkel overdag te volgen is en dus hield je opmerking weinig steek.
Ik wou al heel lang leraar worden. Ik heb 20 jaar jobs gedaan die aan mijn ziel knaagden. Nu wil ik met oprechte mensen werken en die heb je meer bij kinderen dan bij volwassenen.
Dus daar is geen ruimte tot keuze meer.
Ik heb niet meer de energie om te doen wat jij voorstelt. Zo ziet mijn dag er uit:
alle dagen opstaan 5u45. les start 8u15. Les stopt 17u45. Thuis rond 20u00. Meehelpen in gezin met kind...1ste moment rust rond 21u00. Zaterdag de schade inhalen door een10 tal uur te werken voor school. Zondag rust.
De enige dag dat ik nog zou kunnen werken is zaterdag of zondag... en dan nog...

Collega die altijd smakt slurpt zucht. En altijd als hij een koekje of iets anders eet de verpakking erom laten. Die gast moet altijd lawaai maken.
Weer moeten ingrijpen @ the gymen word er niet eens voor betaald ook
![]()
Is er geen professionele en nette manier om hem te vertellen dat hij de t*ring kan krijgen? Of hem te vertellen dat dat niet mogelijk is zonder 24/7 contract ofzo? Uitzonderingen kunnen wel eens voorkomen, maar nu klinkt het alsof het nagenoeg elk weekend gebeurtZelfde klant als vorige week die eigenlijk geen 24/7 contract heeft wil weer "uitzonderlijk" ondersteuning dit weekend.
Uiteraard staat daar (voor mij) niets tegenover.
Humeur en sfeer ver onder vriespunt op dit moment.
Is er geen professionele en nette manier om hem te vertellen dat hij de t*ring kan krijgen? Of hem te vertellen dat dat niet mogelijk is zonder 24/7 contract ofzo? Uitzonderingen kunnen wel eens voorkomen, maar nu klinkt het alsof het nagenoeg elk weekend gebeurt