Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.862
Zelfde klant als vorige week die eigenlijk geen 24/7 contract heeft wil weer "uitzonderlijk" ondersteuning dit weekend.
Uiteraard staat daar (voor mij) niets tegenover.
Humeur en sfeer ver onder vriespunt op dit moment.

Pff. Noem je mij nou weer gewoon een klant :(

• #107.867
Benieuwd naar jouw functie. In welke business ben jij actief? Consultancy neem ik aan. Zo ja, wat is jouw expertise? Tenzij dit de gdpr regels schendt, dan moet je uiteraard niet antwoorden :)

Support engineer, ziekenhuis software.

Is er geen professionele en nette manier om hem te vertellen dat hij de t*ring kan krijgen? Of hem te vertellen dat dat niet mogelijk is zonder 24/7 contract ofzo? Uitzonderingen kunnen wel eens voorkomen, maar nu klinkt het alsof het nagenoeg elk weekend gebeurt

Dat is aan mijn manager natuurlijk... En als die ja zegt, ook nadat mijn collega's en ik tegengas gaven, dan is het ja.

+ 1

zou me echt niet zo laten gebruiken als die klant daar niet voor betaald..

Zoals hierboven gemeld, de finale beslissing ligt uiteindelijk niet bij mij (helaas).

Pff. Noem je mij nou weer gewoon een klant :(

Jij kan op dit moment inderdaad ook 24/7 opvolging gebruiken, met je goede zelfreflectie :p

• #107.868
Jij kan op dit moment inderdaad ook 24/7 opvolging gebruiken, met je goede zelfreflectie :p

cold.jpg

:roflol:

• #107.870
Daar kan de misofonie patiënt in mij dus ook echt niet tegen... :eek:

Ohhhh echt he!!!!! :fire:

Woensdag zat ik in de trein.... :bang: Het was een HEL!

Naast mij zat een meisje die uit zo'n starbucksbekertje zat te drinken, met een rietje. Slurp slurp. Het laatste beetje moet er echt uit.. SLURRRRP, nog een beetje slurp! Bekertje scheef houden, laatste slurpjes.

:grumble:

Gelukkig was de koffie op :cheer: Toen was het tijd voor een koekje :headbang: Met plasticje uiteraard. Eerst moeilijk om open te krijgen. Toen gedurende 10 minuten dat klotekoekje op zitten vreten. :splat:

Tot overmaat van ramp gaat het mens tegenover mij WORTELS zitten vreten.

SERIOUSLY!!?!?!?!?!

Alleen van de gedachte krijg ik alweer kippenvel. :janken:

• #107.871
Het leven is g
Ohhhh echt he!!!!! :fire:

Woensdag zat ik in de trein.... :bang: Het was een HEL!

Naast mij zat een meisje die uit zo'n starbucksbekertje zat te drinken, met een rietje. Slurp slurp. Het laatste beetje moet er echt uit.. SLURRRRP, nog een beetje slurp! Bekertje scheef houden, laatste slurpjes.

:grumble:

Gelukkig was de koffie op :cheer: Toen was het tijd voor een koekje :headbang: Met plasticje uiteraard. Eerst moeilijk om open te krijgen. Toen gedurende 10 minuten dat klotekoekje op zitten vreten. :splat:

Tot overmaat van ramp gaat het mens tegenover mij WORTELS zitten vreten.

SERIOUSLY!!?!?!?!?!

Alleen van de gedachte krijg ik alweer kippenvel. :janken:

Het leven is hard.

Is dat lekker zo een klotekoekje?

• #107.872
Starbucks is sowieso voornamelijk voor hipsters denk ik. Ben daar een keer geweest (2012?!) en vroeg een koffie. Was onmogelijk. Wat voor koffie meneer? Een normale alstublieft. Welke smaak meneer? Eh nou een normale zeg maar. U heeft alleen keus uit de volgende *(wijzend naar een of ander kek bord). Ik heb geen idee kom hier voor het eerst doet u maar een normale koffie zonder smaak. Dat gaat niet meneer. Ondertussen figuren achter mij die opzichtig aan het zuchten waren, over irritant gesproken. Het liefst had ik ze een paar bitchslaps verkocht die skinny jeans lieden. Wat een ballentent! Doeg.

• #107.873
Starbucks is sowieso voornamelijk voor hipsters denk ik. Ben daar een keer geweest (2012?!) en vroeg een koffie. Was onmogelijk. Wat voor koffie meneer? Een normale alstublieft. Welke smaak meneer? Eh nou een normale zeg maar. U heeft alleen keus uit de volgende *(wijzend naar een of ander kek bord). Ik heb geen idee kom hier voor het eerst doet u maar een normale koffie zonder smaak. Dat gaat niet meneer. Ondertussen figuren achter mij die opzichtig aan het zuchten waren, over irritant gesproken. Het liefst had ik ze een paar bitchslaps verkocht die skinny jeans lieden. Wat een ballentent! Doeg.

Koffie americano xoxo

• #107.874
  • #107.876
Ja true. Vind t ook een heel gedoe. Wist t eerst ook nooit hoor hehe.

• #107.877
Ja true. Vind t ook een heel gedoe. Wist t eerst ook nooit hoor hehe.
Ze hebben ook gewoon filter.
Dark roast of medium roast dacht ik maar beide zijn niet te zuipen, starbuck is moeilijk overrated. Die medium roast smaakt al naar verbrande koffiebonen

• #107.879
Het gaat over het feit dat je de opleidi

Je had moeten weten dat de opleiding leraar lager onderwijs enkel overdag te volgen is en dus hield je opmerking weinig steek.
Ik wou al heel lang leraar worden. Ik heb 20 jaar jobs gedaan die aan mijn ziel knaagden. Nu wil ik met oprechte mensen werken en die heb je meer bij kinderen dan bij volwassenen.
Dus daar is geen ruimte tot keuze meer.
Ik heb niet meer de energie om te doen wat jij voorstelt. Zo ziet mijn dag er uit:
alle dagen opstaan 5u45. les start 8u15. Les stopt 17u45. Thuis rond 20u00. Meehelpen in gezin met kind...1ste moment rust rond 21u00. Zaterdag de schade inhalen door een10 tal uur te werken voor school. Zondag rust.
De enige dag dat ik nog zou kunnen werken is zaterdag of zondag... en dan nog...
De pabo is er ook gewoon in deeltijd hoor. Sterker nog, er zijn plekken waar je tegenwoordig icm opleiding meteen aan het werk kunt ivm het lerarentekort.

Terug
Naar boven