AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.981
Laatst bewerkt:
  • #107.983
Vanwaar dat zonnepanelen minder interessant wordt?
Fiscaal gezien haal je minder bang for your buck tov pakweg vijftal jaar geleden. Heb me hier onlangs over geïnformeerd en bottom line kwam het erop neer dat het (voor mij) niet de moeite waard is. Hangt wellicht ook af vh aantal panelen dat je kan plaatsen en dus de max ROI die je eruit kan halen

• #107.984
Als warm up voor mijn training thuis even naar de bakker gewandeld om brood.

Een bejaard koppel wil met hun schattige grasgroene VW polo de weg inslaan waar ik net wou oversteken.

Uiteraard krijgt het oude koppel een vriendelijk '' doet u maar-gebaar'' toegewenst en slaan ze in.

Rjden gezellig in een mooie en eveneens de enige plas die er ligt.
Hoppakee training lekker bezet.
Bedankt oude taart en pik.

#Imeannevergetold.

En nu een dirty home work out.

• #107.985
Fiscaal gezien haal je minder bang for your buck tov pakweg vijftal jaar geleden. Heb me hier onlangs over geïnformeerd en bottom line kwam het erop neer dat het (voor mij) niet de moeite waard is. Hangt wellicht ook af vh aantal panelen dat je kan plaatsen en dus de max ROI die je eruit kan halen

Denk dat iedereen wel rendement haalt uit zonnepanelen tenzij je dak op de verkeerde kant ligt. Mijn zonnepanelen hebben dit jaar 2000 wat opgeleverd waar ik 1900 heb verbruikt. In 9 jaar heb ik ze dus terug verdient en die jaren erna is het dus winst

• #107.986
Maar als je het geld niet op de plank heb liggen, of nog een flinke smak geld in je hypotheek kan stoppen zijn zonnepanelen 9/10 financieel gezien niet heel interessant.

• #107.987
Eerste wat de vrouw vraagt sinds ik wakker ben. Wil je nog even stofzuigen... pff net wakker.

• #107.988
Nu pas wakker? Luie donder. :D

• #107.991
  • #107.995
Wat nu??

• #108.000
Maar als je het geld niet op de plank heb liggen, of nog een flinke smak geld in je hypotheek kan stoppen zijn zonnepanelen 9/10 financieel gezien niet heel interessant.

Ja het is inderdaad een investering. De enigste reden dat ik zonnepanelen nam. Zodat ik mijn hypotheek hoger kon krijgen dan de 100% die de wet voorschrijft.

Terug
Naar boven