Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier begint het nu ook donker te worden. Zon is verjaagdNu begint het hier inderdaad ook uit te klaren. Daarnet nog felle buien...
Dan heb ze dus verwerkt in je hypotheek, dan heb je dat toch nooit in 9 jaar terugverdiend als je het eerlijk gaat bekijken?
Zonder het complete plaatje te weten is daar weinig over te zeggen, maar ook al heb jij er een financieel voordeel aan over gehouden, dan geeft dit toch weer aan dat zomaar investeren in zonnepanelen zonder andere opties te bekijken geen slim idee is.
zonnepanelen kun je gebruiken als een verkapte spaar constructie , over het algemeen zijn de kosten op maandbasis voor de panelen lager dan dat je aan energie mogelijk binnentrekt en terug verkoopt aan het net .of juist bespaard door niet van het net af te halen .
Daarbij is het eco vriendelijke van het verhaal een extra plus .
Dat kan wel zo zijn, maar een euro kan je maar 1 keer uitgeven en er zijn genoeg situaties denkbaar waarbij een andere investering een hoger rendement oplevert.
ik moet eerlijk zijn het is maybe niet het beste wat je kan doen , het heeft zijn plaats wel .Klopt, maar in veel gevallen kan je met het geld ipv zonnepanelen aanschaffen ook een deel van je (hypotheek) schulden aflossen of andere investeringen doen, daarnaast kan je onvoorziene kosten krijgen aan zonnepanelen, met de storm van een paar weken terug zijn er bij mij in de de wijk zonnepanelen van daken gewaaid.
)Ja maar het ging er toch niet over of het de beste investering is met het hoogste rendement. Het ging erover dat er werd gezegd dat zonnepanelen helemaal geen rendement op levert.
Echt weer zo’n domme dbb discussie dit. Je probeert een heel andere punt te maken. Ga de politiek in knuppel
Dat heb ik (nog) niet. Wel een automatisch zonnescherm dat blijkbaar toch niet zo automatisch werkt. Is momenteel helemaal geblokkeerd.
Zonnepanelen worden trouwens steeds minder interessant als investering denk ik
Fiscaal gezien haal je minder bang for your buck tov pakweg vijftal jaar geleden. Heb me hier onlangs over geïnformeerd en bottom line kwam het erop neer dat het (voor mij) niet de moeite waard is. Hangt wellicht ook af vh aantal panelen dat je kan plaatsen en dus de max ROI die je eruit kan halen
Ik ben er in geslaagd mijn onderlaken in mijn slaap van mijn matras te rukken, en heb door een natte scheet nu een bruine vlek op mijn matras.
Hoe krijg je dat eraf? Een washandje met water en zeep maakte het enkel erger. En ik ben een meid aan het courten, dat is nu niet wat je in een hitsige bui wil zien als ze blijft slapen.

Matras omdraaienIk ben er in geslaagd mijn onderlaken in mijn slaap van mijn matras te rukken, en heb door een natte scheet nu een bruine vlek op mijn matras.
Hoe krijg je dat eraf? Een washandje met water en zeep maakte het enkel erger. En ik ben een meid aan het courten, dat is nu niet wat je in een hitsige bui wil zien als ze de eerste keer blijft slapen.

ScheerschuimIk ben er in geslaagd mijn onderlaken in mijn slaap van mijn matras te rukken, en heb door een natte scheet nu een bruine vlek op mijn matras.
Hoe krijg je dat eraf? Een washandje met water en zeep maakte het enkel erger. En ik ben een meid aan het courten, dat is nu niet wat je in een hitsige bui wil zien als ze de eerste keer blijft slapen.