XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #108.583
Per ongeluk SHIFT + muisaids + SHIFT DELETE in de inbox :mad:

• #108.585
Zo snel kan het gaan. Van ziek in bed naar mogelijk ontstoken blinde darm. Zieke pijn rechtsonder mijn navel. Klig nu in VUMC...

Schrale troost, ik lig in de renaissance lavendel kamer.

20190426_004117.jpg

20190426_004549.jpg
Word snel beter!

• #108.586
  • #108.589
Er is nogsteeds weinig te zien op de echo. Ze hadden wel een wormvormig aanhangsel gevonden maar dat bleek niet m'n blinde darm te zijn. :D

Ze zijn nu overleggen of ik een CT-scan krijg of dat ze gewoon gaan opereren en kijken.
....ja ze hebben zeker mooie verpleegsters...en die zijn lief....als jij dat ook bent :o

• #108.590
Dinsdag m'n maatje laten inslapen en vandaag 1e dag vrij sindsdien.. het pijnlijke besef hoe leeg het huis is zonder m'n oude trouwe hond is nu nog erger dan afgelopen dagen :treuren:

• #108.591
Sterkte!

• #108.593
Wou de f1 training, ideaal wat daar gebeurd

• #108.595
  • #108.596
Begon met wat keelpijn.. nu overal spierpijn, stikbenauwd, koppijn en koortsig.. :mad:
Hopelijk geen herhaling van november... longonsteking...

• #108.599
Hoop dat het gevoel ooit minder wordt. Op dit moment voelt het iig alsof ik hem in de steek heb gelaten. Terwijl ik weet dat ik alles heb gedaan wat ik voor hem kon doen.
Ervan uitgaande dat hij het altijd goed bij je heeft gehad kan je daar aan denken toch :rolleyes: ik had voordat de laatste ging twee jonge viervoeters die het wel wat minder erg maakten. Wel sneu om te zien, de eerste twee weken waren ze continu opzoek naar ‘oma’ :(

Terug
Naar boven