- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toen?Per ongeluk SHIFT + muisaids + SHIFT DELETE in de inbox![]()
Word snel beter!Zo snel kan het gaan. Van ziek in bed naar mogelijk ontstoken blinde darm. Zieke pijn rechtsonder mijn navel. Klig nu in VUMC...
Schrale troost, ik lig in de renaissance lavendel kamer.
![]()
![]()
Inloggen op de backup server, VEEAM starten, Restore Job draaien op Exchange, .edb worden dan gemount en dan kun je de verwijderde items herstellen. In elk geval hetgeen er vannacht nog wel in stond

Misschien ben je zwanger?Er is nogsteeds weinig te zien op de echo. Ze hadden wel een wormvormig aanhangsel gevonden maar dat bleek niet m'n blinde darm te zijn.
Ze zijn nu overleggen of ik een CT-scan krijg of dat ze gewoon gaan opereren en kijken.

Inloggen op de backup server, VEEAM starten, Restore Job draaien op Exchange, .edb worden dan gemount en dan kun je de verwijderde items herstellen. In elk geval hetgeen er vannacht nog wel in stond
![]()

....ja ze hebben zeker mooie verpleegsters...en die zijn lief....als jij dat ook bentEr is nogsteeds weinig te zien op de echo. Ze hadden wel een wormvormig aanhangsel gevonden maar dat bleek niet m'n blinde darm te zijn.
Ze zijn nu overleggen of ik een CT-scan krijg of dat ze gewoon gaan opereren en kijken.

Bedankt
Sterkte! Heb nu twee trouwe viervoeters verloren en weet hoe je je voeltDinsdag m'n maatje laten inslapen en vandaag 1e dag vrij sindsdien.. het pijnlijke besef hoe leeg het huis is zonder m'n oude trouwe hond is nu nog erger dan afgelopen dagen![]()

Dinsdag m'n maatje laten inslapen en vandaag 1e dag vrij sindsdien.. het pijnlijke besef hoe leeg het huis is zonder m'n oude trouwe hond is nu nog erger dan afgelopen dagen![]()

Hoop dat het gevoel ooit minder wordt. Op dit moment voelt het iig alsof ik hem in de steek heb gelaten. Terwijl ik weet dat ik alles heb gedaan wat ik voor hem kon doen.Sterkte! Heb nu twee trouwe viervoeters verloren en weet hoe je je voelt![]()
me2 alweer 2 jaar geleden ...Sterkte! Heb nu twee trouwe viervoeters verloren en weet hoe je je voelt![]()
Ervan uitgaande dat hij het altijd goed bij je heeft gehad kan je daar aan denken tochHoop dat het gevoel ooit minder wordt. Op dit moment voelt het iig alsof ik hem in de steek heb gelaten. Terwijl ik weet dat ik alles heb gedaan wat ik voor hem kon doen.
ik had voordat de laatste ging twee jonge viervoeters die het wel wat minder erg maakten. Wel sneu om te zien, de eerste twee weken waren ze continu opzoek naar ‘oma’ 
Hoe minder FP hoe beter de race.