apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dit is echt heel kut maar kan er gelukkig wel om lachen. Je kan beter positief blijven dan negatief.SterkteNou dat is mooi kut. Zit teveel lucht in m'n darmen waardoor niets te zien is op de echo. Kben naar huis gestuurd moet om 09:00 weer bij de spoedeisende hulp zijn.
Dit gaat een korte maar pijnlijke nacht worden...
Veel beterschap.Zo snel kan het gaan. Van ziek in bed naar mogelijk ontstoken blinde darm. Zieke pijn rechtsonder mijn navel. Klig nu in VUMC...
Schrale troost, ik lig in de renaissance lavendel kamer.
![]()
![]()
Juist!! FLINK ERVAN LANGS GEVEN!!Ja idd. Ik zal haar wel flink swaffelen als ik weer kan lopen.
is altijd ruk zoiets...Zo graag wilde je iets anders voelen dan die pijn. Zelfs andere pijn was beter. -> PR.Dan te bedenken dat ik gister nog ben gaan trainen (op pijnstillers) en gewoon nog een bench PR heb gezet lol.
Ik voel me een beetje als de keeper van Den Haag op het moment.Zo graag wilde je iets anders voelen dan die pijn. Zelfs andere pijn was beter. -> PR.
Sterkte vandaag!
#teltniet pijnstillersDan te bedenken dat ik gister nog ben gaan trainen (op pijnstillers) en gewoon nog een bench PR heb gezet lol.
Zal ik komen filmen? Denk aan je bovenbuurman.Ik voel me een beetje als de keeper van Den Haag op het moment.
Welk merk?Jongens, stel ik redt het niet. Ik heb dan een halve pot whey en een volle pot creatine voor de liefhebber![]()
Ik voel me een beetje als de keeper van Den Haag op het moment.
Ja sgoed, misschien wilt @mat ook wel joinenZal ik komen filmen? Denk aan je bovenbuurman.
Welk merk?

Iig wel een goed merk.

Was het uw piemol?Er is nogsteeds weinig te zien op de echo. Ze hadden wel een wormvormig aanhangsel gevonden maar dat bleek niet m'n blinde darm te zijn.
Ze zijn nu overleggen of ik een CT-scan krijg of dat ze gewoon gaan opereren en kijken.