XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #108.542
Opa ligt in het ziekenhuis bacteriën op zijn hart/hartklep. 6/7 weken moet hij waarschijnlijk blijven. Maandag krijgt hij een pet-scan. 79 jaar dus ik hoop dat die ouwe het overleeft.

• #108.543
  • #108.545
  • #108.546
  • #108.548
Kheb sinds vandaag ontzettende buikpijn en krijg nu sinds een uurtje ook griepverschijnselen (verhoging, diaree, misselijk). Fokt op aangezien morgen een goede vriend van me gaat trouwen... en dan te bedenken dat ik al een paar jaar niet echt ziek ben geweest. Lekkere timing.

• #108.549
Kheb sinds vandaag ontzettende buikpijn en krijg nu sinds een uurtje ook griepverschijnselen (verhoging, diaree, misselijk). Fokt op aangezien morgen een goede vriend van me gaat trouwen... en dan te bedenken dat ik al een paar jaar niet echt ziek ben geweest. Lekkere timing.
hm!! je bent sws dan niet in een feeststemming....(ik ben ook vaak met kerst ziek geweest.....lijkt wel een mindf*ck idd)

• #108.550
hm!! je bent sws dan niet in een feeststemming....(ik ben ook vaak met kerst ziek geweest.....lijkt wel een mindf*ck idd)
Na genoeg sterke drank ben ik altijd in de feeststemming, denk alleen niet dat het heel verstandig is om veel te gaan zuipen. Kzit nog in een dilemma. Ik check morgenmiddag wel hoe ik me dan voel.

• #108.551
Na genoeg sterke drank ben ik altijd in de feeststemming, denk alleen niet dat het heel verstandig is om veel te gaan zuipen. Kzit nog in een dilemma. Ik check morgenmiddag wel hoe ik me dan voel.
Dan wordt het kiezen.....of je vriend...of onze Willem zaterdag :)

• #108.555
Zo snel kan het gaan. Van ziek in bed naar mogelijk ontstoken blinde darm. Zieke pijn rechtsonder mijn navel. Klig nu in VUMC...

Schrale troost, ik lig in de renaissance lavendel kamer.

20190426_004117.jpg

20190426_004549.jpg

Terug
Naar boven