- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Een vast contract krijgen bij de supermarkt en fucking buff worden vriend!!!
Awesome

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vast contract krijgen bij de supermarkt en fucking buff worden vriend!!!

Sterkte....Opa ligt in het ziekenhuis bacteriën op zijn hart/hartklep. 6/7 weken moet hij waarschijnlijk blijven. Maandag krijgt hij een pet-scan. 79 jaar dus ik hoop dat die ouwe het overleeft.

Hopelijk snel weer beter.Opa ligt in het ziekenhuis bacteriën op zijn hart/hartklep. 6/7 weken moet hij waarschijnlijk blijven. Maandag krijgt hij een pet-scan. 79 jaar dus ik hoop dat die ouwe het overleeft.
Hang in there, ik duim alvast voor een goede uitkomst.Opa ligt in het ziekenhuis bacteriën op zijn hart/hartklep. 6/7 weken moet hij waarschijnlijk blijven. Maandag krijgt hij een pet-scan. 79 jaar dus ik hoop dat die ouwe het overleeft.
Tjeee ...dat is niet zomaar ff wat zeg.................Opa ligt in het ziekenhuis bacteriën op zijn hart/hartklep. 6/7 weken moet hij waarschijnlijk blijven. Maandag krijgt hij een pet-scan. 79 jaar dus ik hoop dat die ouwe het overleeft.
Heftig, sterkte man!Opa ligt in het ziekenhuis bacteriën op zijn hart/hartklep. 6/7 weken moet hij waarschijnlijk blijven. Maandag krijgt hij een pet-scan. 79 jaar dus ik hoop dat die ouwe het overleeft.
hm!! je bent sws dan niet in een feeststemming....(ik ben ook vaak met kerst ziek geweest.....lijkt wel een mindf*ck idd)Kheb sinds vandaag ontzettende buikpijn en krijg nu sinds een uurtje ook griepverschijnselen (verhoging, diaree, misselijk). Fokt op aangezien morgen een goede vriend van me gaat trouwen... en dan te bedenken dat ik al een paar jaar niet echt ziek ben geweest. Lekkere timing.
Na genoeg sterke drank ben ik altijd in de feeststemming, denk alleen niet dat het heel verstandig is om veel te gaan zuipen. Kzit nog in een dilemma. Ik check morgenmiddag wel hoe ik me dan voel.hm!! je bent sws dan niet in een feeststemming....(ik ben ook vaak met kerst ziek geweest.....lijkt wel een mindf*ck idd)
Dan wordt het kiezen.....of je vriend...of onze Willem zaterdagNa genoeg sterke drank ben ik altijd in de feeststemming, denk alleen niet dat het heel verstandig is om veel te gaan zuipen. Kzit nog in een dilemma. Ik check morgenmiddag wel hoe ik me dan voel.

4 a 5 Baco’s en je bent weer helemaal het mannetjeNa genoeg sterke drank ben ik altijd in de feeststemming, denk alleen niet dat het heel verstandig is om veel te gaan zuipen. Kzit nog in een dilemma. Ik check morgenmiddag wel hoe ik me dan voel.
Willem kan mij niet veel schelen, het weer wordt toch ruk.Dan wordt het kiezen.....of je vriend...of onze Willem zaterdag![]()
Sterkte aan jou en je opa. Beterschap!Opa ligt in het ziekenhuis bacteriën op zijn hart/hartklep. 6/7 weken moet hij waarschijnlijk blijven. Maandag krijgt hij een pet-scan. 79 jaar dus ik hoop dat die ouwe het overleeft.
Kut om te horen man! beterschap!Zo snel kan het gaan. Van ziek in bed naar mogelijk ontstoken blinde darm. Zieke pijn rechtsonder mijn navel. Klig nu in VUMC...
Schrale troost, ik lig in de renaissance lavendel kamer.
![]()
![]()
Hopelijk is het alleen een zwaar geval van aanstelleritus en is er niks aan de hand
.Hopelijk is het alleen een zwaar geval van aanstelleritus en is er niks aan de hand.
Aldus mijn vriendin.

vrouwen altijd met het "mannen stellen zich altijd aan" en dan wel 1 van de 4 weken lopen zeiken over buikpijn enz...Ja idd. Ik zal haar wel flink swaffelen als ik weer kan lopen.vrouwen altijd met het "mannen stellen zich altijd aan" en dan wel 1 van de 4 weken lopen zeiken over buikpijn enz...
Beterschap.Zo snel kan het gaan. Van ziek in bed naar mogelijk ontstoken blinde darm. Zieke pijn rechtsonder mijn navel. Klig nu in VUMC...
Schrale troost, ik lig in de renaissance lavendel kamer.
![]()
![]()