AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #108.961
  • #108.962
Google anticipeert ook. Als jij googlet op symptomen van een verkoudheid krijg je neusspray voorgeschoteld. Google weet wat goed voor je is.

Sterker nog, als jij je telefoon op zak hebt een praat over griep krijg je al neusspray reclame :roflol:

• #108.964
  • #108.965
Nooit bij stilgestaan eigenlijk maar misschien maar even adblocker voor DBB uitzetten.

• #108.966
nevermind heb ik kennelijk al gedaan.

• #108.967
Blijkbaar moet ik ook al mijn kleren strijken. Die advertenties is een mooie toevoeging beetje karma systeem maar dan spannender

• #108.968
Kun je ook de moderators op je negeerlijst zetten trouwens? ;)

• #108.969
Waarom zie ik alleen maar advertenties voor jurken? Ik dacht dat ads gepersonaliseerd waren. :P
Ads moeten toch gericht zijn op de doelgroep? Ik zie nergens reclame voor AAS. :(

• Like
Waarderingen: 040B
  • #108.971
Waarom zie ik alleen maar advertenties voor jurken? Ik dacht dat ads gepersonaliseerd waren. :P
Ads moeten toch gericht zijn op de doelgroep? Ik zie nergens reclame voor AAS. :(
Kijk hem dan, niet eens aan zijn eerste kuur begonnen en praat nu al alleen maar over AAS.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #108.972
  • #108.973
Ik zag zojuist een add voor singles 50+ ...
Zéér gepersonaliseerd indeed:roflol:

• #108.976
Nu weer een add voor gaming. Nog zoiets dat van toepassing is op mij :rolleyes:
Krijgt er überhaupt iemand op dit forum adds te zien die enigszins steek houden?
Niet dat het voor mij veel uitmaakt; heb sowieso niet snel de neiging om die adds aan te klikken

• #108.978
Nu weer een add voor gaming. Nog zoiets dat van toepassing is op mij :rolleyes:
Krijgt er überhaupt iemand op dit forum adds te zien die enigszins steek houden?
Niet dat het voor mij veel uitmaakt; heb sowieso niet snel de neiging om die adds aan te klikken
Nee, want normaal gesproken heb ik ad-blocker aanstaan en daardoor heb ik al 10 jaar nergens meer ads gezien. :)

• #108.979
Mijn DBB staat vol advertenties :yell: Sinds gisteren ook op mijn telefoon, na iedere post een advertentie over huizen kopen of "last van artrose?" :dunno:

• #108.980
Het gaat hier zienderogen achteruit :(

Terug
Naar boven