Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #108.981
  • #108.982
  • #108.986
:eyes:

Op mijn werk kan ik geen ad-blocker installeren, die rechten heb ik niet.
DBB'en op het werk? :finger:;)
Bij ons op werk staan alle ads uit, net als locatiebepaling enz. Internetgebruik is ook erg beperkt. Op mijn werktelefoon staat locatiebepaling ook verlicht uit en is er een waslijst aan niet-toegestane apps. Gebruik dan ook mijn privé-telefoon.

• #108.987
Bij ons op werk staan alle ads uit, net als locatiebepaling enz. Internetgebruik is ook erg beperkt. Op mijn werktelefoon staat locatiebepaling ook verlicht uit en is er een waslijst aan niet-toegestane apps. Gebruik dan ook mijn privé-telefoon.

Er is toch een keer een hele rel geweest om die locatie gegevens op smartphones bij defensie?

• #108.988
Er is toch een keer een hele rel geweest om die locatie gegevens op smartphones bij defensie?
Rel is een groot woord, maar als iemand met zo'n runnerapp een rondje gaat hardlopen in Mali en op z'n Facebook post, is gewoon niet handig. We mochten ook een aantal jaar niet in uniform reizen wegens geweld op straat tegen militairen.

• #108.990
Tja logisch nadenken is niet aan iedereen besteed natuurlijk :p

• #108.991
Ik gebruik gewoon 2 telefoons en houd werk en privé gescheiden.

• #108.992
Kep nog geen enkele hete mamma gezien op Tinder :jk:

• #108.993
Ik snap sowieso de keuze voor Samsung niet bij defensie. Dat bedrijf heeft een reputatie wat betreft het stelen van data en totaal lak aan alle privacy regels.

• #108.994
Ik snap sowieso de keuze voor Samsung niet bij defensie. Dat bedrijf heeft een reputatie wat betreft het stelen van data en totaal lak aan alle privacy regels.

Ook binnen de politie is gekozen voor samsung , en nog voor de A - serie ook ???

Prive een Iphone x , zakelijk een samsung A8

• #108.997
Hoeveel moet ik maandelijks doneren om advertentie vrij te zijn hier op het forum?

Snap dat die inkomsten vast leuk zijn maar vind dit wel heel dramatisch.

Screenshot_20190508-192924_Chrome.jpg

Niet zoveel pron kijken viespeuk

• #108.998
Kleinere ad ingesteld voor leden (tussen posts in).

Terug
Naar boven