MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #109.444
Een koppeltje deed samen legpress maar ze lieten dus alle 20jes erop en liepen weg. Hartstikke lui maar dat was niet het ergste.

Dat een 16 jarige meisje (schat ik) leek wel op een beginner, vervolgens met moeite met beide handen een 20 kilo plaat eraf haalt kreeg ik dus een roidrage van.

Vond het gewoon vet zielig dus ik ruimde alles op voor haar zodat ze haar gang kon gaan.

Vermeld aan de werknemer

• #109.445
Een koppeltje deed samen legpress maar ze lieten dus alle 20jes erop en liepen weg. Hartstikke lui maar dat was niet het ergste.

Dat een 16 jarige meisje (schat ik) leek wel op een beginner, vervolgens met moeite met beide handen een 20 kilo plaat eraf haalt kreeg ik dus een roidrage van.

Vond het gewoon vet zielig dus ik ruimde alles op voor haar zodat ze haar gang kon gaan.

Vermeld aan de werknemer
Ik heb echt een teringhekel aan mensen die hun gewichten niet opruimen. Die staan op mijn real life negeerlijst.

• #109.446

Vermeld aan de werknemer
Klasse.

• #109.447

Vermeld aan de werknemer
Godver goeie Turk ben je ook. Dit is echt je eerste goeie post. Zal wel aan de ramadan liggen dat je probeert lief te doen.

• #109.448
Normaal kreeg ik morgen 2u dispensatie in de ochtend (2u minder school wegens afwezigheid) maar ze schaffen t lekker af.
"Jullie hebben genoeg werk voor de examens"... :(

• #109.452
Doet me denken aan dit filmpje :p

Ja ik ben dol op honden maar dit was wel even eng haha.

Mijn maatje thuis mist mij ook. Toch nog iemand die mij mist.

IMG-20190527-WA0124.jpg

IMG-20190527-WA0125.jpg

• #109.455
Gisterenavond een jobaanbieding gekregen.
Het beginnersloon ligt toch wel een 500 euro netto hoger.
Beginnersloon... Jezus man.
Wel 20 uur meer werken op een maand.
Dus de vrijdag namiddag opnieuw werken dan.

Het is kiezen cash, of meer vrije tijd.
Het kan een mens toch bezighouden hoor.

• #109.456
De kat van de dochter van een collega heeft kittens sinds vorige donderdag, thuis kunnen overtuigen om er een of twee te nemen.
Weet mijn collega me vandaag te zeggen dat ze al allemaal besproken zijn :(

• #109.457
Gisterenavond een jobaanbieding gekregen.
Het beginnersloon ligt toch wel een 500 euro netto hoger.
Beginnersloon... Jezus man.
Wel 20 uur meer werken op een maand.
Dus de vrijdag namiddag opnieuw werken dan.

Het is kiezen cash, of meer vrije tijd.
Het kan een mens toch bezighouden hoor.
Dat is toch niet echt slecht nieuws? Ik bedoel, wat je ook kiest (blijven bij je huidige werkgever of niet), een jobaanbieding is toch iets positiefs.

• #109.458
Zostraks een paniekaanval gehad. Nooit eerder gehad.. ben echt best wel geschrokken dat je zo compleet de controle kunt verliezen zonder daar invloed op te hebben.. :eek!:

• #109.459
  • #109.460
Zostraks een paniekaanval gehad. Nooit eerder gehad.. ben echt best wel geschrokken dat je zo compleet de controle kunt verliezen zonder daar invloed op te hebben.. :eek!:
Ow... gaat het intussen beter? Hoop van wel... Heb je dit al eerder gehad? Weet eigenlijk niet goed wat ik me moet voorstellen bij dergelijke paniekaanval... moeite met ademen enzo?
Beterschap! En wat het ook getriggered heeft, probeer het los te laten nu... makkelijker gezegd dan gedaan wellicht, maar toch...

Terug
Naar boven