XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #109.461
Wats kebeurd? lastig als je alleen bent dan? :eek: :(

Vond het juist wel prettig dat ik alleen was anders moet je gaan uitleggen. Daarnaast realiseerde ik me goed wat de oorzaak was en kon ik me ook goed bedenken dat ik een paniekaanval had.. Ik zat veilig op kantoor, dus dat scheelt een hoop.

Ow... gaat het intussen beter? Hoop van wel... Heb je dit al eerder gehad? Weet eigenlijk niet goed wat ik me moet voorstellen bij dergelijke paniekaanval... moeite met ademen enzo?
Beterschap! En wat het ook getriggered heeft, probeer het los te laten nu... makkelijker gezegd dan gedaan wellicht, maar toch...

Ik heb nog nooit eerder zulk iets gehad. Dus ik was ook echt heel verbaasd. Ik voel me nu weer prima.

Ik kreeg inderdaad moeite met ademen, druk op de borst, ongecontroleerd ademen, (van die gestokte kleine ademhalingkjes ofzo). De eerste gedachte die bij mij opkwam was oh my god ik ga dood, en toen realiseerde ik me al snel dat ik gewoon in paniek was.

Thanks!

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #109.462
Zostraks een paniekaanval gehad. Nooit eerder gehad.. ben echt best wel geschrokken dat je zo compleet de controle kunt verliezen zonder daar invloed op te hebben.. :eek!:

Beangstigend idd. Heb het zelf ook al gehad (tijdens het autorijden!). Frisse lucht doet wonderen + het besef dat het een paniekaanval is (en je dus niet doodgaat :))

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #109.463
Vond het juist wel prettig dat ik alleen was anders moet je gaan uitleggen. Daarnaast realiseerde ik me goed wat de oorzaak was en kon ik me ook goed bedenken dat ik een paniekaanval had.. Ik zat veilig op kantoor, dus dat scheelt een hoop.

Ik heb nog nooit eerder zulk iets gehad. Dus ik was ook echt heel verbaasd. Ik voel me nu weer prima.

Ik kreeg inderdaad moeite met ademen, druk op de borst, ongecontroleerd ademen, (van die gestokte kleine ademhalingkjes ofzo). De eerste gedachte die bij mij opkwam was oh my god ik ga dood, en toen realiseerde ik me al snel dat ik gewoon in paniek was.

Thanks!
Blij dat je het terug onder controle hebt. En ook dat je weet wat het veroorzaakt heeft. Hopelijk kan je dergelijke situatie in de toekomst dan ook vermijden. Nu terug zen! :o

• #109.464

Ja idd privacy is dan wel belangrijk...gelukkig heb je je niet verwondt of zo :( zometeen maar ff een frisse neus halen en een ontspannende lunchwalking :)

• #109.465
Handig om tijdens een paniekaanval het gevoel te hebben dat je dood gaat. Neerwaartse spiraal incoming :p

Anyway, mooi dat het meeviel, lijkt me wel even schrikken!

• #109.466

Thanks!
Inderdaad herkenbaar. :( Het gevoel om echt weg te raken en dood te gaan. Pas als je (naderhand) realiseert wat het was kom je pas een beetje tot rust.... :kiss:
Sterkte en rustig aan.

• #109.467
Dat is toch niet echt slecht nieuws? Ik bedoel, wat je ook kiest (blijven bij je huidige werkgever of niet), een jobaanbieding is toch iets positiefs.
Je hebt gelijk.
Eerder een luxeprobleem.

Het gevoel dat het teweegbrengt, is niet zo leuk.

Wilde het even van m'n hart en was aan het overwegen het hier en in de positieve tegenhanger te plaatsen.

• #109.468
De kat van de dochter van een collega heeft kittens sinds vorige donderdag, thuis kunnen overtuigen om er een of twee te nemen.
Weet mijn collega me vandaag te zeggen dat ze al allemaal besproken zijn :(
Ze verdient spanking!

• #109.469
Beangstigend idd. Heb het zelf ook al gehad (tijdens het autorijden!). Frisse lucht doet wonderen + het besef dat het een paniekaanval is (en je dus niet doodgaat :))

Oh jeetje, dat is veel erger! Hoop dat je er nu inmiddels helemaal van af bent?

Blij dat je het terug onder controle hebt. En ook dat je weet wat het veroorzaakt heeft. Hopelijk kan je dergelijke situatie in de toekomst dan ook vermijden. Nu terug zen! :o

I wish, ik heb sinds de afgelopen jaren niet zo'n goede band met mijn moeder en die was deze week weer op oorlogspad en heeft mij daarbij (weer) heel erg gekwetst. Ik heb daar vanochtend een reactie op gegeven waarvan ik bang was dat dat het einde van het contact met mijn familie zou betekenen. Ik durfde het bericht in eerste instantie niet goed te versturen en heb het toen toch gedaan, waarbij ik vrijwel gelijk die aanval kreeg.

Bizar wat emotie met je kan doen. Nu inderdaad weer terug zen.. bijna vakantie!

Ja idd privacy is dan wel belangrijk...gelukkig heb je je niet verwondt of zo :( zometeen maar ff een frisse neus halen en een ontspannende lunchwalking :)

Valt gelukkig mee Bos! :) Ben wat heen en weer gaan lopen en realiseerde me al snel gelukkig dat ik gewoon normaal moest proberen te ademen in plaats van zo gek te doen.

Handig om tijdens een paniekaanval het gevoel te hebben dat je dood gaat. Neerwaartse spiraal incoming :p

Anyway, mooi dat het meeviel, lijkt me wel even schrikken!

Nou, ik heb dit nog nooit eerder mee gemaakt. Ben best een nuchtere Friezin en had oprecht niet gedacht dat een paniekaanval zo beangstigend is.

Inderdaad herkenbaar. :( Het gevoel om echt weg te raken en dood te gaan. Pas als je (naderhand) realiseert wat het was kom je pas een beetje tot rust.... :kiss:
Sterkte en rustig aan.

Ik ben blij dat ik gelukkig snel kon relativeren wat er aan de hand was, zodra ik me realiseerde dat ik mijn ademhaling onder controle moest krijgen was het eigenlijk zo gebeurt.. heel gek. Was ook echt maar een minuut of wat.

Oh well, dankjulliewel allemaal hoor.. Ik moest het even van me af schrijven aan wie het maar wilde horen :roflol:

• #109.470
Valt gelukkig mee Bos! :) Ben wat heen en weer gaan lopen en realiseerde me al snel gelukkig dat ik gewoon normaal moest proberen te ademen in plaats van zo gek te doen.
ja daar gaat het ff mis met die ademhaling....goed dat je helder denkt en je daar dan ook op concentreert ...(wel schrikken de 1e x) :)

• #109.471

Niet volledig. Één keer per maand of elke twee maand, kan ik een (lichte) paniekaanval verwachten. Meestal op momenten dat ik me wat opjaag in iets. Voor mij is het dan heel belangrijk om rustig te ademen, me te realiseren dat er niks erg aan de hand is en vooral: frisse lucht :o

Ik hoop voor jou dat je er in de toekomst van gespaard blijft maar de eerste keer is toch wel eng omdat je niet weet wat je overkomt :p Ik dacht de eerste keren echt dat ik een hartaanval zou krijgen (khad benauwd gevoel rond borst/schouders).

• #109.472
Zonet het lumineuze idee gehad om héél even zonder paraplu naar buiten te gaan.
Helemaal zeiknat nu :roflol:

• #109.474
Je hebt gelijk.
Eerder een luxeprobleem.

Het gevoel dat het teweegbrengt, is niet zo leuk.

Wilde het even van m'n hart en was aan het overwegen het hier en in de positieve tegenhanger te plaatsen.
Snap het "negatieve" er ook wel van hoor. Kiezen is verliezen...
Succes met je beslissing!

• #109.475
mensen die onder werk tijd een helle maaltijd wegwerken , en dan ook nog durven zeggen jij doet dat toch ook ? zit in de bulk bro . is dus vandaag onbetaald gaan mogen bulken thuis

• #109.477

I wish, ik heb sinds de afgelopen jaren niet zo'n goede band met mijn moeder en die was deze week weer op oorlogspad en heeft mij daarbij (weer) heel erg gekwetst. Ik heb daar vanochtend een reactie op gegeven waarvan ik bang was dat dat het einde van het contact met mijn familie zou betekenen. Ik durfde het bericht in eerste instantie niet goed te versturen en heb het toen toch gedaan, waarbij ik vrijwel gelijk die aanval kreeg.

Bizar wat emotie met je kan doen. Nu inderdaad weer terug zen.. bijna vakantie!

Nou, ik heb dit nog nooit eerder mee gemaakt. Ben best een nuchtere Friezin en had oprecht niet gedacht dat een paniekaanval zo beangstigend is.

Ik ben blij dat ik gelukkig snel kon relativeren wat er aan de hand was, zodra ik me realiseerde dat ik mijn ademhaling onder controle moest krijgen was het eigenlijk zo gebeurt.. heel gek. Was ook echt maar een minuut of wat.

Oh well, dankjulliewel allemaal hoor.. Ik moest het even van me af schrijven aan wie het maar wilde horen :roflol:
Hey meid! Erg dat je dit moest meemaken, en de oorzaak ervan (en het hele verhaal erachter) maakt me oprecht verdrietig. Ik leef erg met je mee. Snap helemaal dat zo'n beslissing nemen (de band met je familie min of meer
doorknippen) énorm zwaar weegt. Niet te verwonderen dat je zo'n aanval hebt gekregen... ik wens je iig alle sterkte met het verwerken van deze familie perikelen!

• #109.479
1u45 minuten file op de weg naar huis :army:
Omrijden dan maar, geen idee of het nog de moeite zal zijn om naar de gym te trekken vanavond :fire::scold::headbang:

Terug
Naar boven