AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #109.485
Projectgenootje die besluit mijn stuk te kopiëren en het vervolgens voor elkaar krijgt om het stuk totaal te verkrachten, is nu op haar teentjes getrapt omdat ik 'haar werk' afkraak.

• #109.489
Normaal kreeg ik morgen 2u dispensatie in de ochtend (2u minder school wegens afwezigheid) maar ze schaffen t lekker af.
"Jullie hebben genoeg werk voor de examens"... :(
Alsnog 1u thuis gebleven :p Het regende fk hard en ik vind het nu net niet de moeite om de hele dag nat te zijn voor in de studie te zitten.

• #109.490
Nieuw schoon shirt uit de kast pakken, gedoucht voor het sporten en direct als ik iets zweet stinken? Ligt dit aan bepaalde materiaal ofzo?

En nee ik stink nooit

• #109.491
Nieuw schoon shirt uit de kast pakken, gedoucht voor het sporten en direct als ik iets zweet stinken? Ligt dit aan bepaalde materiaal ofzo?

En nee ik stink nooit
Op den duur ruiken shirts waarin je traint.
Is wel speciaal middel voor waarmee je t kunt wassen. Van hg en xxl heeft het dacht ik ook.

• #109.496
Was t wel zweet? Shirts kunnen soms ook niet lekker ruiken . Vieze nieuw geur

• #109.498
Ik zweet gelukkig niet.

• #109.500

En nee ik stink nooit

Douchen voor het sporten :thumb:
Ben in mijn gym al blij als ze voldoende deo op spuiten.

Check eens of het shirt goed schoon is geworden na de wasbeurt. Aangezien de was doen meestal niet dagelijks gebeurd kan zweet soms lastig uit te wassen zijn, vooral op de verschillende korte standen of sport standen van wasmachines, maar ook de gewone standen. Eventueel de zweet zones even voor behandelen met bijvoorbeeld kruidvat vlekverwijderaar, dan weet je 100% zeker dat het schoon wordt. Zulke geurtjes kunnen gelijk weer los van het shirt komen als je zweet namelijk.

Zo snel het shirt weer goed schoon is, komt het niet meer voor verwacht ik.

Terug
Naar boven