- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
REKT!1u45 minuten file op de weg naar huis
Omrijden dan maar, geen idee of het nog de moeite zal zijn om naar de gym te trekken vanavond![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
REKT!1u45 minuten file op de weg naar huis
Omrijden dan maar, geen idee of het nog de moeite zal zijn om naar de gym te trekken vanavond![]()

Goed voorbeeld doet goed volgen.ja ! naar zolang mijn naam op alle facturen die binnenkomen staan mag dat ook![]()

de motivatie om een salaris te behouden zou voldoende moeten zijn
Meten met twéé maten. Wel toepasselijk bij jou beroep.de motivatie om een salaris te behouden zou voldoende moeten zijn

Fixed.Meten met twéé maten. Wel toepasselijk bij jouw beroep.![]()
zo waar !Meten met twéé maten. Wel toepasselijk bij jou beroep.![]()
Alsnog 1u thuis geblevenNormaal kreeg ik morgen 2u dispensatie in de ochtend (2u minder school wegens afwezigheid) maar ze schaffen t lekker af.
"Jullie hebben genoeg werk voor de examens"...![]()
Het regende fk hard en ik vind het nu net niet de moeite om de hele dag nat te zijn voor in de studie te zitten.Op den duur ruiken shirts waarin je traint.Nieuw schoon shirt uit de kast pakken, gedoucht voor het sporten en direct als ik iets zweet stinken? Ligt dit aan bepaalde materiaal ofzo?
En nee ik stink nooit
Vrouwen houden van echte mannengeur, lekker laten dus.Nieuw schoon shirt uit de kast pakken, gedoucht voor het sporten en direct als ik iets zweet stinken? Ligt dit aan bepaalde materiaal ofzo?
En nee ik stink nooit
Heb hem nieuw dus dat kan het niet zijnOp den duur ruiken shirts waarin je traint.
Is wel speciaal middel voor waarmee je t kunt wassen. Van hg en xxl heeft het dacht ik ook.

Altijd met zeep?Heb hem nieuw dus dat kan het niet zijn
@IRONic Pumper neee kan bijna niet, douche vaak 2-3 keer p/dag.![]()
Neee niet altijd, vaak gewoon afspoelen en hoppa
Is beter, meermaals per dag met zeep is niet zo goed.
ja daar leek het wel op, ga het de volgende keer wel zien. anders mogen ze hem in afrika gaan gebruiken.Was t wel zweet? Shirts kunnen soms ook niet lekker ruiken . Vieze nieuw geur
Nieuw schoon shirt uit de kast pakken, gedoucht voor het sporten en direct als ik iets zweet stinken? Ligt dit aan bepaalde materiaal ofzo?
En nee ik stink nooit