2green
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 553
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 9%
En dit kan natuurlijk ook de oorzaak zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pa-ra-plu pak-kenAlsnog 1u thuis geblevenHet regende fk hard en ik vind het nu net niet de moeite om de hele dag nat te zijn voor in de studie te zitten.
Snap het "negatieve" er ook wel van hoor. Kiezen is verliezen...
Succes met je beslissing!
Gefeliciteerd met je beslissing! Klinkt weldoordacht en zonder resterende twijfel. Nu de beslissing is genomen, ga je je sowieso terug beter voelenDe kogel is door de kerk.
Niet veranderen van job.
Er komt een opslag aan bij m'n huidige werkgever.
En de uren alsook vrijheid van vakantie wegen niet op tegen het extra geld.
Tijd kan je niet bijverdienen.
Elke vrijdagmiddag samen met m'n geliefde kunnen lunchen.
Het is een luxe die me meer waard is dan die euro's.

Ben weer helemaal de oude.Gefeliciteerd met je beslissing! Klinkt weldoordacht en zonder resterende twijfel. Nu de beslissing is genomen, ga je je sowieso terug beter voelen![]()
Oei, is dat dan wel iets positief?

Zonde van het geld man.
Anders was het zonde van je tijd geweest
Het is maar net wat je zelf liever hebtAls je dat red ja, er zijn genoeg andere manieren om dood te gaan naast ouderdomnu dik geld maken om 10 jaar eerder te stoppen met werken
nu dik geld maken om 10 jaar eerder te stoppen met werken
Voor sommigen wel, voor anderen helaas niet.
Geld zal er langer zijn dan wij.
Nagel op de kop.Anders was het zonde van je tijd geweestHet is maar net wat je zelf liever hebt
nu dik geld maken om 10 jaar eerder te stoppen met werken
Dat is maar aan weinig mensen besteed, je moet dan heel duidelijk met jezelf afspreken dat je niet naar je inkomen moet gaan leven. Ik heb ook niet echt de behoefte om 10 jaar eerder te stoppen, ik werk nu zo'n 3 jaar maar 85% en ik weet niet of ik ooit wel weer full-time wil gaan werken.
Goede beslissing. Heb net zelf iets soortgelijks beslist.Gefeliciteerd met je beslissing! Klinkt weldoordacht en zonder resterende twijfel. Nu de beslissing is genomen, ga je je sowieso terug beter voelen![]()