Ga jij nog wat klagen over wegmarkeringen en borden die niet blauw genoeg zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga jij nog wat klagen over wegmarkeringen en borden die niet blauw genoeg zijn.
Uiteraard. Vandaar dat jullie er een term voor hebben

Is een Nederlandstalig forum. Tijl, de oprichter, was ook een Vlaming. Veel bekende leden van het eerste uur ook (Peter Van Mol [@Big Cat]).Hoe komen er eigenlijk zoveel Belgen op een Nederlands forum? Of is dbb niet Nederlands van origine
Hoe komen er eigenlijk zoveel Belgen op een Nederlands forum? Of is dbb niet Nederlands van origine
De D staat voor Dutch idd. Belgen denken echter dezelfde taal te spreken.Hoe komen er eigenlijk zoveel Belgen op een Nederlands forum? Of is dbb niet Nederlands van origine
De D staat voor Dutch idd. Belgen denken echter dezelfde taal te spreken.

Geniet maar nog even!Na voor de 5de keer wakker worden met dit uitzicht is het wel pijnlijk dat ik over 24 uur al weer op mijn werk zit.
![]()
Heb mijn stem uitgebracht.
Klopt wel.Das een heel leuke gedachte die komt net voor je de rest van de ochtend aan de schijt zit.
Deze nacht besloot de klokradio een keer 3 uit zichzelf alarm te slaan.
Even slapen om vervolgens een uur voor je opstaat gewekt te worden door een smsje van je mobiele operator met zever die me niet boeit.
Koffie maken lukte ook niet per direct.
Gans het boeltje omver en lekkker opruimen.
Ah vanaf nu zal de dag enkel beter worden...

Das dan weer niet cut!
Na voor de 5de keer wakker worden met dit uitzicht is het wel pijnlijk dat ik over 24 uur al weer op mijn werk zit.
![]()
Waar ben je geweest?Na voor de 5de keer wakker worden met dit uitzicht is het wel pijnlijk dat ik over 24 uur al weer op mijn werk zit.
![]()