- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Yip, even aanzien... Misschien toch net even te hard mijn best gedaan afgelopen tijd. Geen last van tijdens trainen, maar achteraf wel...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet te lang wachten...Ik baal. Beetje last van elleboog, dus paar dagen rust. Maar het lijkt er toch op of ik een tenniselleboog heb. Echt klote.
Het ging hier over @dreamy1 . Volgens de minder-dan-1-regel is alles beneden de gram natty.Heb net met @Mister TN overlegd en volgens de 1 2 3 regel ben je niet natty.
Dreamy kan maar tot 1 tellen.Het ging hier over @dreamy1 . Volgens de minder-dan-1-regel is alles beneden de gram natty.
Ff druk van de ketel.Fucking warm, niet kunnen slapen, restless legs, 5 uur tot de wekker.![]()

Nee. Heb voor t eerst tryptofaan genomen. En melatonine, maar dat doet niet heel veel.
En beetje fit?Nee. Heb voor t eerst tryptofaan genomen. En melatonine, maar dat doet niet heel veel.
Volgende keer een van mijn boeken lezen.Nee. Heb voor t eerst tryptofaan genomen. En melatonine, maar dat doet niet heel veel.
Ik heb jouw boek, zelfs gekocht.
Als je iets minder scheikundige en biochemische termen zou gebruiken, zou ik er wellicht nog iets van snappen. 
Zijn boek helpt beter met in slaap vallen dan tryptofaan en melatonineIk heb jouw boek, zelfs gekocht.Als je iets minder scheikundige en biochemische termen zou gebruiken, zou ik er wellicht nog iets van snappen.
Tryptofaan en melatonine worden hier echter niet in behandeld. Ik kan ook lastig zeggen op basis van een keertje of er een causaal verband was tussen in slaap vallen en tryptofaansuppletie. Melatonine neem ik wel vaker en doet wel wat (ik neem mijn woorden terug), maar niet zodanig dat als je niet kan slapen hierdoor ineens wel kan slapen.

Nou, lees een paar pagina's en je slaapt.Ik heb jouw boek, zelfs gekocht.Als je iets minder scheikundige en biochemische termen zou gebruiken, zou ik er wellicht nog iets van snappen.
Tryptofaan en melatonine worden hier echter niet in behandeld. Ik kan ook lastig zeggen op basis van een keertje of er een causaal verband was tussen in slaap vallen en tryptofaansuppletie. Melatonine neem ik wel vaker en doet wel wat (ik neem mijn woorden terug), maar niet zodanig dat als je niet kan slapen hierdoor ineens wel kan slapen.
Ik neem niet aan dat je alcohol bedoelt, want dat werkt averechts v.w.b. je nachtrust (ja, je valt wellicht snel in slaap). Wat drink ik al genoeg en 1x per nacht pissen vind ik genoeg i.v.m. onderbreking van m'n slaap. Melatonine dien je volgens het label 30-60 minuten voor slapengaan in te nemen, maar dat licht ook aan de vorm en snelle/langzame afgifte.Mela doet wel iets, maar inname dien je het beste een paar uur voor het slapengaan in te nemen dacht ik.
CBD schijnt ook wel aardig te werken, of anders verschrikkelijk veel zuipen.
Bij mij werkt dat dus averechts als ik ergens geen reet van snap.
Net als dat die OHP-discussie voor het slapengaan in mijn log kwam, had ik beter niet kunnen lezen en op reageren en gewoon op tijd gaan pitten.