MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #109.845
Fucking warm, niet kunnen slapen, restless legs, 5 uur tot de wekker.:mad:

• #109.848
Nog 4 uur.

• #109.850
tryptofaan heeft mijn ook nooit geholpen, melatonine iets.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #109.852
tryptofaan heb ik langzaam opgebouwd van 0.5 naar 2 gr uitgesmeerd over 6 wkn...heeft wel wat geholpen

• #109.853
Beetje. Daarna sliep ik wel prima, maar het was al 02:00 uur. 4 uurtjes geslapen. Ben niet supermoe ofzo, maar wel gaar. Gelukkig zit ik maar op kantoor.

• #109.854
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #109.855
Volgende keer een van mijn boeken lezen.
Ik heb jouw boek, zelfs gekocht. :) Als je iets minder scheikundige en biochemische termen zou gebruiken, zou ik er wellicht nog iets van snappen. :trollface:
Tryptofaan en melatonine worden hier echter niet in behandeld. Ik kan ook lastig zeggen op basis van een keertje of er een causaal verband was tussen in slaap vallen en tryptofaansuppletie. Melatonine neem ik wel vaker en doet wel wat (ik neem mijn woorden terug), maar niet zodanig dat als je niet kan slapen hierdoor ineens wel kan slapen.

• #109.856
Ik heb jouw boek, zelfs gekocht. :) Als je iets minder scheikundige en biochemische termen zou gebruiken, zou ik er wellicht nog iets van snappen. :trollface:
Tryptofaan en melatonine worden hier echter niet in behandeld. Ik kan ook lastig zeggen op basis van een keertje of er een causaal verband was tussen in slaap vallen en tryptofaansuppletie. Melatonine neem ik wel vaker en doet wel wat (ik neem mijn woorden terug), maar niet zodanig dat als je niet kan slapen hierdoor ineens wel kan slapen.
Zijn boek helpt beter met in slaap vallen dan tryptofaan en melatonine:p

• #109.857
Mela doet wel iets, maar inname dien je het beste een paar uur voor het slapengaan in te nemen dacht ik.

CBD schijnt ook wel aardig te werken, of anders verschrikkelijk veel zuipen.

• #109.858
Nou, lees een paar pagina's en je slaapt.

• #109.859
Mela doet wel iets, maar inname dien je het beste een paar uur voor het slapengaan in te nemen dacht ik.

CBD schijnt ook wel aardig te werken, of anders verschrikkelijk veel zuipen.
Ik neem niet aan dat je alcohol bedoelt, want dat werkt averechts v.w.b. je nachtrust (ja, je valt wellicht snel in slaap). Wat drink ik al genoeg en 1x per nacht pissen vind ik genoeg i.v.m. onderbreking van m'n slaap. Melatonine dien je volgens het label 30-60 minuten voor slapengaan in te nemen, maar dat licht ook aan de vorm en snelle/langzame afgifte.

• #109.860
Nou, lees een paar pagina's en je slaapt.
Bij mij werkt dat dus averechts als ik ergens geen reet van snap. :headbang: Net als dat die OHP-discussie voor het slapengaan in mijn log kwam, had ik beter niet kunnen lezen en op reageren en gewoon op tijd gaan pitten.

Terug
Naar boven