- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me niet echt wenselijk, zeker niet om structureel te gebruiken.Gister lekker 2mg etizolam genomen en als een roosje geslapen mmmmm
Was ook om in het ritme te komen na een week vakantie.Lijkt me niet echt wenselijk, zeker niet om structureel te gebruiken.
Gister lekker 2mg etizolam genomen en als een roosje geslapen mmmmm
Halfwaardetijd van etizolam is vrij kort dus je merkt er niks van, idem voor als ik temazepam zou gebruiken. Enkel valium/diazepam ben je soms wat lightheaded de volgende dag.Hoe vlot sta je dan op 's ochtends? Ben je dan fris/helder uitgerust?
Look on the bright side, over een jaar of 2 hoef je toch nooit meer.Ben ik 15 minuten te vroeg voor de kapper, wacht ik ook nog eens 15 minuten extra
Dat verpest je dag?Ik ben begonnen met melatonine omdat ik iets te vaak belachelijk vroeg wakker werd. Het lijkt te helpen.
Halfwaardetijd van etizolam is vrij kort dus je merkt er niks van, idem voor als ik temazepam zou gebruiken. Enkel valium/diazepam ben je soms wat lightheaded de volgende dag.
Maar zulke middelen gebruik ik alleen wanneer ik drugs heb gebruikt of in ritme moet komen. Anders gewoon melatonine elke dag.
Liever kaal en groot dan skinnyLook on the bright side, over een jaar of 2 hoef je toch nooit meer.
Hij bedoelde dat jij dan wss toch al wel in je kist ligt

Temazepam of dormicum for sure. Sinds ik daar over beschik gebruik ik nooit meer etizolam na een feest.Wat vind jij fijner, etizolam of temazepam na een festival?
hoelang slaap je dan ongeveer?Temazepam of dormicum for sure. Sinds ik daar over beschik gebruik ik nooit meer etizolam na een feest.
Liever na 2 jaar in de kist dan levenslang werken totdat ik 67e bereik. (Als ik dat bereik)Hij bedoelde dat jij dan wss toch al wel in je kist ligt![]()
Nou 2 is wel erg karig. Ga jij in Turkije begraven worden of hier?Liever na 2 jaar in de kist dan levenslang werken totdat ik 67e bereik. (Als ik dat bereik)
Ligt een beetje aan de dosis van de benzo, of hij kort/langwerkend is en gebruikte middelen. Doorgaans uurtje of 6-8. Maar het maakt een wereld van verschil tegenover een nachtje overslaan van de uppers. Eigenlijk nooit meer een kater/dip.
Ben 21 denk liever aan strakke blondjes in yogapants dan aan mijn graf zelf.Nou 2 is wel erg karig. Ga jij in Turkije begraven worden of hier?