AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #109.861
Gister lekker 2mg etizolam genomen en als een roosje geslapen mmmmm

• #109.862
  • #109.865
Ik ben begonnen met melatonine omdat ik iets te vaak belachelijk vroeg wakker werd. Het lijkt te helpen.

• #109.866
Hoe vlot sta je dan op 's ochtends? Ben je dan fris/helder uitgerust?
Halfwaardetijd van etizolam is vrij kort dus je merkt er niks van, idem voor als ik temazepam zou gebruiken. Enkel valium/diazepam ben je soms wat lightheaded de volgende dag.

Maar zulke middelen gebruik ik alleen wanneer ik drugs heb gebruikt of in ritme moet komen. Anders gewoon melatonine elke dag.

• #109.867
Verveel me de pl**ris. Ik ga maar een boek van @Galen lezen.

hqdefault.jpg
[/SPOILER

• #109.868
Ben ik 15 minuten te vroeg voor de kapper, wacht ik ook nog eens 15 minuten extra

• #109.870
Nog steeds veel moeite met de OHP :mad:
De rest gaat gestaagd omhoog :p

• #109.872
Halfwaardetijd van etizolam is vrij kort dus je merkt er niks van, idem voor als ik temazepam zou gebruiken. Enkel valium/diazepam ben je soms wat lightheaded de volgende dag.

Maar zulke middelen gebruik ik alleen wanneer ik drugs heb gebruikt of in ritme moet komen. Anders gewoon melatonine elke dag.

Wat vind jij fijner, etizolam of temazepam na een festival?

• #109.879
hoelang slaap je dan ongeveer?
Ligt een beetje aan de dosis van de benzo, of hij kort/langwerkend is en gebruikte middelen. Doorgaans uurtje of 6-8. Maar het maakt een wereld van verschil tegenover een nachtje overslaan van de uppers. Eigenlijk nooit meer een kater/dip.

Terug
Naar boven