Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #110.361
  • #110.362
Weet ik... ben er nooit principieel tegen geweest en nu het lichaam de 42 nadert... zegt het stop; Maar anabolen.... dit forum heeft honderden topics... zie door de bomen het bos niet meer. Zelf de stickies zijn te uitgebreid en ik slaag er niet in de info te vinden die op mij van toepassing zou kunnen zijn.
Was hoofdzakelijk grappend bedoeld.

• #110.364
Duitsers maken geen grappen.

• #110.365
gelukkig ben ik jong

• #110.369
Weet ik... ben er nooit principieel tegen geweest en nu het lichaam de 42 nadert... zegt het stop; Maar anabolen.... dit forum heeft honderden topics... zie door de bomen het bos niet meer. Zelf de stickies zijn te uitgebreid en ik slaag er niet in de info te vinden die op mij van toepassing zou kunnen zijn.
Jij was toch zo slim?

• #110.370
Werken als orderpicker in een afgesloten magazijn was niet grappig meer vandaag :( Ook geen fut meer om te studeren vanavond...
Morgenochtend maar weer lekker trainen.

• #110.372
Morgen afstudeerzitting. Eindpresentatie en verdediging scriptie. Al weken zo zenuwachtig als de neten aangezien mijn beoordelaar de enige is van m'n opleiding die niet van tevoren te laat weten of we wel/niet mogen presenteren en of het cijfer net wel/net niet voldoende is.

Andere studenten kregen van tevoren te horen welke competenties ze tijdens de verdediging dieper op in zouden gaan om een beter cijfer te behalen.
Dan kan je je er nog enigzins op voorbereiden..
Veel succes, je kunt het! In mijn beleving laat men je pas je verdediging doen als je daar aan toe bent, maar misschien is dat voor jouw opleiding anders.

• #110.373
Me extra rib gekneusd door de gare belt van de gym :(

• #110.374
Opgelicht via MP.

Ga je zoeken en blijkt dat die persoon dit al een jaar doet onder het zelfde rekening nummer.

Meerdere keren aangifte gedaan, maar bank doet niks en politie kan niks ivm privacywet.

Het is dat ik een moreel persoon ben.. want dit is next leven makkelijk money maken.

Ik wens wel een pijnlijke dood aan mensen die bewust en systematisch op deze manier mensen oplichten.

• #110.375
Vast geen groot bedrag geweest als je er zo laconiek mee om lijkt te gaan :emo:

Gewoon een bezoekje brengen :flexbiceps:

• #110.377

Net genoeg om er goed pissig over te zijn maar te weinig om er echt extreme zorgen over te maken.

Maar wat ik online vind is dit dus iemand die systematisch mensen oplicht voor €100-1000 per keer, meerdere meldingen per maand.

Uitgaande dat misschien 1 op de 3 een online melding maakt is dat toch een easy 2000-10.000 per maand.

Schijnt wel dat er een adres bekend is en misschien zelfs Alberto Stegeman ook op de hoogte is van deze persoon(groep?)

Zijn allemaal accounds van 10-12 jaar oud die een paar keer gebruikt worden en dan weer een andere, dus ze komen wel op de een of andere manier aan die accounds.

Echt vanalles en nogwat ook, concertkaartjes, playstation, games, andere consoles, camera's, speakers, paysafe kaarten, andere electronica.

Laatst bewerkt:
  • #110.378
Opgelicht via MP.

Ga je zoeken en blijkt dat die persoon dit al een jaar doet onder het zelfde rekening nummer.

Meerdere keren aangifte gedaan, maar bank doet niks en politie kan niks ivm privacywet.

Het is dat ik een moreel persoon ben.. want dit is next leven makkelijk money maken.

Ik wens wel een pijnlijke dood aan mensen die bewust en systematisch op deze manier mensen oplichten.
Heb ik ook een keer gehad met een festivalticket, jaren geleden.

Ook aangifte gedaan, maar kreeg terug dat de politie er niets mee kon ofzo :roflol:

Een tip: altijd eerst het rekeningnummer hier invullen: https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html

Er komt dan te staan of er reeds meldingen op dat rekeningnummer zijn binnengekomen.

Langsgaan gaat moeilijk. De correspondentie verloopt via Marktplaats, dus IP-adres is lastig te verhalen en de bank gaat je die gegevens niet geven.

Ik heb die oplichter toen via Marktplaats bedreigd en gezegd dat ik in de IT werkte en zodoende z'n IP-adres en woonadres al lang had achterhaald en dat ik wel langs zou komen om het bedrag op te halen + extra voor de onkosten als het niet gauw terug gestort werd :p Ging om 35 euro dacht ik, dus had stille hoop dat hij eieren voor z'n geld zou kiezen.

• #110.379
Net genoeg om er goed pissig over te zijn maar te weinig om er echt extreme zorgen over te maken.

Maar wat ik online vind is dit dus iemand die systematisch mensen oplicht voor €100-1000 per keer, meerdere meldingen per maand.

Uitgaande dat misschien 1 op de 3 een online melding maakt is dat toch een easy 2000-10.000 per maand.

Schijnt wel dat er een adres bekend is en misschien zelfs Alberto Stegeman ook op de hoogte is van deze persoon(groep?)

Zijn allemaal accounds van 10-12 jaar oud die een paar keer gebruikt worden en dan weer een andere, dus ze komen wel op de een of andere manier aan die accounds.

Echt vanalles en nogwat ook, concertkaartjes, playstation, games, andere consoles, camera's, speakers, paysafe kaarten, andere electronica.
Kan je hem niet lokken door met een ander account/nummer wat te kopen en het sws op wil halen? Trap je hem daarna helemaal de t*ring in.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #110.380

Politie kan niks als de bank niks vrij geeft.
De bank zegt gewoon 'wij geven niks vrij, never, punt'

Simple as that heb je een volledig veilige manier om alles te doen wat je wilt, politie kan niks en bank geeft geen f**k.

Via het betaalverzoek wat ze gebruiken kan je het rekeningnummer niet zien tot na je betaald hebt, alleen de naam, maar die is elke keer anders.

De rekening wordr gebruikt als sluis, zodra het binnen is gaat het weer naar andere rekeningen.

Er zijn meerdere meldingen van de sluisrekening per week, maar de bank laat het gewoon gaan.

Dit is gewoon iemand of een groep zijn fulltime job, en ze weet(en) dat op deze manier je gewoon veilig zit.

Het adres van de sluisrekening is te achterhalen maar het adres van de andere rekeningen niet.

Terug
Naar boven