Sweatdaily
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had als particulier ook een Horizon-box. Die beviel me wel. Toen ik overstapte naar hun zakelijk abonnement kreeg ik een Humax, die echt superkut is. Via de Horizon-box werkte mijn kaartje niet meer, dus moest sowieso overschakelen op die Humax. Ze hadden ook een brief meegestuurd waarin stond dat ik een nieuwer kastje had ontvangen en of ik dus mijn oudere kastje wilde terugsturen in de bijgeleverde doos. Nooit gedaan, want die Horizon is niet ouder en die Humax is niet nieuwer.Handig ook zo'n dynamische IP adres als je zelf iets wil hostenBRB DNS Wijzigen, elk fucking uur
![]()
ik geef je een like maar vind het niet leuk voor je....Gecrasht met mn fiets - het was helaas weinig spectaculair maar kwam lelijk op mn schouder terecht. Voorlopig effe geen training

idd eruit ermee , ga maar matten op straatEr word in mijn sportschool geen enkele ruzie “uitgesproken”. Degene die dat doet zet ik er persoonlijk uit![]()

`lijkt me ook sterk dat je kaart in de horizon past aangezien (bij de meete horizon boxen ) gebruik word gemaakt van een certificaat mbt zenderpakket . maar idd ziggo is kutIk had als particulier ook een Horizon-box. Die beviel me wel. Toen ik overstapte naar hun zakelijk abonnement kreeg ik een Humax, die echt superkut is. Via de Horizon-box werkte mijn kaartje niet meer, dus moest sowieso overschakelen op die Humax. Ze hadden ook een brief meegestuurd waarin stond dat ik een nieuwer kastje had ontvangen en of ik dus mijn oudere kastje wilde terugsturen in de bijgeleverde doos. Nooit gedaan, want die Horizon is niet ouder en die Humax is niet nieuwer.
Toen ik een keer belde gaven ze aan dat ik nooit mijn Horizon-box had teruggestuurd, of ik dat nog even wilde doen. Heb toen gezegd dat ze in die brief van hun spraken over een 'ouder' kastje, terwijl die Horizon eigenlijk nieuwer is en ik hem dus daarom niet heb teruggestuurd omdat ik dacht dat ze zich vergisten. Tot op de dag van vandaag staat die dus nog bij mij stof te happen.
/liefdagboek
![]()
Ai... pijnlijk idd. Ik wens je veel beterschap en vooral een snel herstel!Gecrasht met mn fiets - het was helaas weinig spectaculair maar kwam lelijk op mn schouder terecht. Voorlopig effe geen training
Oh bah! hoop voor je dat de schade meevalt.Gecrasht met mn fiets - het was helaas weinig spectaculair maar kwam lelijk op mn schouder terecht. Voorlopig effe geen training
E bike of gewone fiets?Gecrasht met mn fiets - het was helaas weinig spectaculair maar kwam lelijk op mn schouder terecht. Voorlopig effe geen training
Ah ja, dat klopt, zo zat het inderdaad. En dat certificaat hadden ze kennelijk ingetrokken/ongeldig gemaakt waardoor die niet meer werkte.`lijkt me ook sterk dat je kaart in de horizon past aangezien (bij de meete horizon boxen ) gebruik word gemaakt van een certificaat mbt zenderpakket . maar idd ziggo is kut
is pas vervelend als je iets te lang zit te poepen en er is verder niemand op de wcZit de halve dag te zwaaien op kantoor omdat het licht steeds uit gaat omdat ik te weinig beweeg. leuk die lampen met bewegingssensor.
Dat dacht ik zo'n jaar of vijf geleden ook toen ik IP banned was van een game. Ingelogd op m'n router zonder enige kennis. Resultaat was dat zelfs de ziggo man hem pas na vier uur weer aan de praat kreegIP-adres kan je ook makkelijk veranderen hoor. Modem resetten of VPN-verbinding gebruiken.

is pas vervelend als je iets te lang zit te poepen en er is verder niemand op de wc

Alleen een koffielepel? Hier inmiddels een halve besteklais mij te vaak overkomen
daarom standaard een koffielepeltje in mijn tas

Geen censor in de wc zelf dan?is pas vervelend als je iets te lang zit te poepen en er is verder niemand op de wc
Whahaha vaak meegemaakt en dan moet je de deur even openen en tja dan komt er altijd iemand binnen hjahahahais pas vervelend als je iets te lang zit te poepen en er is verder niemand op de wc
vies vrouwtje...

Gewone race fiets
Fiets is gelukkig nauwelijks beschadigd.
ThanksAi... pijnlijk idd. Ik wens je veel beterschap en vooral een snel herstel!
Dank je!ik geef je een like maar vind het niet leuk voor je....
beterschap sweaty
Nou nou