XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #110.901
Gecrasht met mn fiets - het was helaas weinig spectaculair maar kwam lelijk op mn schouder terecht. Voorlopig effe geen training

• #110.902
Ter verduidelijking.

- Leden met een tijdelijke ban (standaard 1 week) krijgen vanaf nu een gepaste banner.
- Bij alle soorten bans is er een streep door de naam, ook bij aanvraag verwijderen account.
- Waarom een lid een ban heeft is ofwel duidelijk aan de hand van de posts of niet (misbruik pm's of karma bv.)
- De bans zijn gekoppeld aan de account maar er zijn extra detectiemogelijkheden om aanmelden met nieuwe account te voorkomen. En dan nog zien we dit snel aan de posts..
- Waarschuwingspunten vervallen standaard na 1 jaar. Behalve als je meteen 5 punten krijgt (standaard weekban) of 10 punten (permban)

Je krijg niet snel een ban, behalve bij dealen of bedreigingen van leden zoals @Sanca Magni al aangaf. We geven dan ook meer dan voldoende kansen/waarschuwingen op voorhand.

• #110.903
Handig ook zo'n dynamische IP adres als je zelf iets wil hosten :roflol: BRB DNS Wijzigen, elk fucking uur :haha:
Ik had als particulier ook een Horizon-box. Die beviel me wel. Toen ik overstapte naar hun zakelijk abonnement kreeg ik een Humax, die echt superkut is. Via de Horizon-box werkte mijn kaartje niet meer, dus moest sowieso overschakelen op die Humax. Ze hadden ook een brief meegestuurd waarin stond dat ik een nieuwer kastje had ontvangen en of ik dus mijn oudere kastje wilde terugsturen in de bijgeleverde doos. Nooit gedaan, want die Horizon is niet ouder en die Humax is niet nieuwer.

Toen ik een keer belde gaven ze aan dat ik nooit mijn Horizon-box had teruggestuurd, of ik dat nog even wilde doen. Heb toen gezegd dat ze in die brief van hun spraken over een 'ouder' kastje, terwijl die Horizon eigenlijk nieuwer is en ik hem dus daarom niet heb teruggestuurd omdat ik dacht dat ze zich vergisten. Tot op de dag van vandaag staat die dus nog bij mij stof te happen.

/liefdagboek

upload_2019-7-11_15-44-11.png

• #110.906
Ik had als particulier ook een Horizon-box. Die beviel me wel. Toen ik overstapte naar hun zakelijk abonnement kreeg ik een Humax, die echt superkut is. Via de Horizon-box werkte mijn kaartje niet meer, dus moest sowieso overschakelen op die Humax. Ze hadden ook een brief meegestuurd waarin stond dat ik een nieuwer kastje had ontvangen en of ik dus mijn oudere kastje wilde terugsturen in de bijgeleverde doos. Nooit gedaan, want die Horizon is niet ouder en die Humax is niet nieuwer.

Toen ik een keer belde gaven ze aan dat ik nooit mijn Horizon-box had teruggestuurd, of ik dat nog even wilde doen. Heb toen gezegd dat ze in die brief van hun spraken over een 'ouder' kastje, terwijl die Horizon eigenlijk nieuwer is en ik hem dus daarom niet heb teruggestuurd omdat ik dacht dat ze zich vergisten. Tot op de dag van vandaag staat die dus nog bij mij stof te happen.

/liefdagboek

upload_2019-7-11_15-44-11.png
`lijkt me ook sterk dat je kaart in de horizon past aangezien (bij de meete horizon boxen ) gebruik word gemaakt van een certificaat mbt zenderpakket . maar idd ziggo is kut

• #110.910
`lijkt me ook sterk dat je kaart in de horizon past aangezien (bij de meete horizon boxen ) gebruik word gemaakt van een certificaat mbt zenderpakket . maar idd ziggo is kut
Ah ja, dat klopt, zo zat het inderdaad. En dat certificaat hadden ze kennelijk ingetrokken/ongeldig gemaakt waardoor die niet meer werkte.

• #110.911
  • #110.912
  • #110.918
Gewone race fiets

Oh bah! hoop voor je dat de schade meevalt.
Fiets is gelukkig nauwelijks beschadigd.

Ai... pijnlijk idd. Ik wens je veel beterschap en vooral een snel herstel!
Thanks

ik geef je een like maar vind het niet leuk voor je....:(
beterschap sweaty
Dank je!

Terug
Naar boven