Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #110.921
Sommige dagen willen deadlifts gewoon niet lukken :(

• #110.923
Uitgemaakt met m'n vriendin na 2.5 jaar..

• #110.926
Uitgemaakt met m'n vriendin na 2.5 jaar..
upload_2019-7-11_21-31-7.png

• #110.928
Zoiets is nooit makkelijk... hopelijk in min of meer goede verstandhouding de relatie beëindigd?
Sterkte iig.
Niet zo, ik kon haar heftige stemmingen en wantrouwigheid niet meer aan. Nogal snel een einde aan gemaakt via de telefoon. Nou heb ik de laatste paar maanden wel meerdere keren expliciet gewaarschuwd voor exact dit, maar op de een of andere manier gelooft ze nooit wat ik zeg. En als ik persoonlijk afspreek probeert ze alleen maar leuk te doen, wat ik dat dit keer wilde ontwijken.

• #110.929
  • #110.930
Oké, het heeft niet echt mijn dag verpest en ik ben vandaag niet bedreigd ;), maar ik probeerde zojuist een bord uit de afwasmachine te pakken en jaste echt met volle snelheid de punt van een vork onder mijn nagel. :tanden: Mocht er toch een God bestaan, heb ik met de daarop volgende woorden mijn plaatsje in de hemel om zeep geholpen. :x

• #110.931
Wow bro, dat is kut. :aai:
Hopen dat je snel weer in je nieuwe ritme komt. Na regen komt zonneschijn.
Je moet maar zo denken:
:needle::needle::needle: :eyebrow:
Nou is het wel dubbel zo klote gezien m'n werk uiteraard ook geestdodend en vermoeiend is. Maar goed, nog ff geld sparen voor m'n nieuwe camera en dan maar ff wat meer de buitenlucht in.

• #110.932
Oké, het heeft niet echt mijn dag verpest en ik ben vandaag niet bedreigd ;), maar ik probeerde zojuist een bord uit de afwasmachine te pakken en jaste echt met volle snelheid de punt van een vork onder mijn nagel. :tanden: Mocht er toch een God bestaan, heb ik met de daarop volgende woorden mijn plaatsje in de hemel om zeep geholpen. :x
God bestaat niet.

• #110.933
  • #110.934
Niet zo, ik kon haar heftige stemmingen en wantrouwigheid niet meer aan. Nogal snel een einde aan gemaakt via de telefoon. Nou heb ik de laatste paar maanden wel meerdere keren expliciet gewaarschuwd voor exact dit, maar op de een of andere manier gelooft ze nooit wat ik zeg. En als ik persoonlijk afspreek probeert ze alleen maar leuk te doen, wat ik dat dit keer wilde ontwijken.
Ja, als je dat gevoel van wantrouwen (van haar jegens jou) al een tijdje hebt, is het allicht beter om ermee te stoppen. Zeker als je aangeeft dat je haar hier al meermaals op had gewezen.
Zal ook niet makkelijk geweest zijn om samen te leven met iemand die serieuze stemmingswisselingen heeft.
Maar zoals @Bert zegt, na regen komt zonneschijn. Focus nu op al het positieve in je leven.

• #110.935
Balen. Biedt je studie of de gym nog wat positieve afleiding?
Heb nu vakantie waar ik fulltime bij werk. Gym heb ik ook weinig puf voor, ik ben om half 7 weer thuis en lig om 10 m'n bed in. In die tijd moet nog gegeten en gedoucht worden. Ik probeer 2x per week fb te doen als onderhoud voor de 5 weekjes die ik werk.

En nou is m'n rug ook niet bepaald pijnloos na een hele dag werken. Ook last van m'n knie aan het krijgen. Kan m'n lichaam wel in stukken snijden en weggooien. Ik ben 23 maar m'n rug en gewrichten die zijn 3x zo snel ouder geworden.

• #110.937
Gelukkig ben ik ook tot dat besef gekomen dat dit zeer onwaarschijnlijk is, vandaar mijn woorden "mocht er...". Ik kan het daadwerkelijke bestaan van een God ontkennen noch bevestigen. Ik ben gelovig opgevoed en daardoor enigszins gehersenspoeld, maar begin mij steeds meer te realiseren dat het geloof en bestaan van een God waarschijnlijk een verzinsel en fabeltje van onzekere mensen is die behoefte hebben aan een bepaalde houvast of zichzelf willen wijsmaken dat er iets of iemand over hen waakt. Daarvoor heb ik een boodschap: "Jammer voor jullie, dat is waarschijnlijk niet zo. Als het leven kut gaat, deal with it, geen God die daar verbetering in gaan aanbrengen; zul je toch echt zelf moeten doen." Of in andere bewoordingen:
@5:22

• #110.938
Ja, als je dat gevoel van wantrouwen (van haar jegens jou) al een tijdje hebt, is het allicht beter om ermee te stoppen. Zeker als je aangeeft dat je haar hier al meermaals op had gewezen.
Zal ook niet makkelijk geweest zijn om samen te leven met iemand die serieuze stemmingswisselingen heeft.
Maar zoals @Bert zegt, na regen komt zonneschijn
Nou zijn het niet echt klassieke stemmingswisselingen. Maar gewoon dat ze in één keer enorm negatief kan worden/zijn. Ze kan 1 klein ding meemaken (of zelfs denken) en dagen boos zijn/blijven, maar als ze blij wordt om iets kan het blijdschap zo als sneeuw voor de zon weer verdwijnen.

• #110.939

AU! Je bent nog netjes gebleven dan; nadat ik vorige week tijdens het werk een soortgelijke actie uithaalde (met karton), heb ik mijn plaatsen bij elke afdeling in het hiernamaals verspeeld...soda hielp wel.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #110.940
Wanneer jij en je maten op een andere dag moeten komen op een verjaardag.
Omdat het ja

maxresdefault (1).jpg

Terug
Naar boven