XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.621
Nou, dan hadden ze ze net zo goed gratis kunnen uitdelen. :roflol:

• #111.622
Je hoort wel vaker verhalen dat kinderen die vroeger dieren dood maken/ ontleden dat later blijkt dat ze psychische problemen hebben.
Of wat denk je over de psyche van de persoon die een emotionele relatie heeft en die:
- De constante behoefte heeft om de ander te domineren. De “baas” wil zijn.
- De natuurlijke behoeften van die gene compleet te negeren en bepalen wanneer hij/zij eet, drinkt, en zelf de behoefte doet.
- Daarvoor onvoorwaardelijke liefde terug eist.
- Genitale verminking (castratie) laat toepassen of juist bewust zwangerschappen aanspoort voor persoonlijk (financieel) gewin.

Zoals een hondenbezitter met zijn hond om gaat zo gaat zelf @johnyjordaan niet met zijn partner om gaat.

• #111.623
Of wat denk je over de psyche van de persoon die een emotionele relatie heeft en die:
- De constante behoefte heeft om de ander te domineren. De “baas” wil zijn.
- De natuurlijke behoeften van die gene compleet te negeren en bepalen wanneer hij/zij eet, drinkt, en zelf de behoefte doet.
- Daarvoor onvoorwaardelijke liefde terug eist.
- Genitale verminking (castratie) laat toepassen of juist bewust zwangerschappen aanspoort voor persoonlijk (financieel) gewin.

Zoals een hondenbezitter met zijn hond om gaat zo gaat zelf @johnyjordaan niet met zijn partner om gaat.

Ja maar, ja maar, ja maar ... das niet eerlijk. Ik houd heel veel van mijn honden.

• #111.624
Nou, dan hadden ze ze net zo goed gratis kunnen uitdelen. :roflol:
Koeling was defect en het lag neem ik aan dus al enige tijd op te hoge temperatuur in de schappen, dus dat zullen zo sowieso niet doen. Net als dat etenswaren waarvan de THT-datum is verstreken niet gratis mogen worden weggegeven, zelfs niet aan medewerkers.

• #111.625
Koeling was defect en het lag neem ik aan dus al enige tijd op te hoge temperatuur in de schappen, dus dat zullen zo sowieso niet doen. Net als dat etenswaren waarvan de THT-datum is verstreken niet gratis mogen worden weggegeven, zelfs niet aan medewerkers.
‘Per ongeluk’ zakken snoep kapot laten vallen om later op te eten achter in jet magazijn. Mooie tijden als vakkenvuller

• #111.627
Ik ben een keer ziek geworden van jullie sushi's.

• #111.629
Recent gekochte keukenweegschaal daarnet op de grond laten vallen. Slaat helemaal tilt. Rijp voor de vuilbak :(

• #111.632
Terug
Naar boven