Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of wat denk je over de psyche van de persoon die een emotionele relatie heeft en die:Je hoort wel vaker verhalen dat kinderen die vroeger dieren dood maken/ ontleden dat later blijkt dat ze psychische problemen hebben.
Of wat denk je over de psyche van de persoon die een emotionele relatie heeft en die:
- De constante behoefte heeft om de ander te domineren. De “baas” wil zijn.
- De natuurlijke behoeften van die gene compleet te negeren en bepalen wanneer hij/zij eet, drinkt, en zelf de behoefte doet.
- Daarvoor onvoorwaardelijke liefde terug eist.
- Genitale verminking (castratie) laat toepassen of juist bewust zwangerschappen aanspoort voor persoonlijk (financieel) gewin.
Zoals een hondenbezitter met zijn hond om gaat zo gaat zelf @johnyjordaan niet met zijn partner om gaat.
Koeling was defect en het lag neem ik aan dus al enige tijd op te hoge temperatuur in de schappen, dus dat zullen zo sowieso niet doen. Net als dat etenswaren waarvan de THT-datum is verstreken niet gratis mogen worden weggegeven, zelfs niet aan medewerkers.Nou, dan hadden ze ze net zo goed gratis kunnen uitdelen.![]()
‘Per ongeluk’ zakken snoep kapot laten vallen om later op te eten achter in jet magazijn. Mooie tijden als vakkenvullerKoeling was defect en het lag neem ik aan dus al enige tijd op te hoge temperatuur in de schappen, dus dat zullen zo sowieso niet doen. Net als dat etenswaren waarvan de THT-datum is verstreken niet gratis mogen worden weggegeven, zelfs niet aan medewerkers.
Ik ben een keer ziek geworden van jullie sushi's.Koeling was defect en het lag neem ik aan dus al enige tijd op te hoge temperatuur in de schappen, dus dat zullen zo sowieso niet doen. Net als dat etenswaren waarvan de THT-datum is verstreken niet gratis mogen worden weggegeven, zelfs niet aan medewerkers.
@Bert werkt niet in een supermarkt. Is zijn schuld niet hoor...
Recent gekochte keukenweegschaal daarnet op de grond laten vallen. Slaat helemaal tilt. Rijp voor de vuilbak![]()
Bij de Luchtmacht maken we geen sushi; wordt ook niet geserveerd in onze vliegtuigen.
Gewoon terug naar de winkel en onder garantie een nieuwe trachten te krijgen.Recent gekochte keukenweegschaal daarnet op de grond laten vallen. Slaat helemaal tilt. Rijp voor de vuilbak![]()
Oh sorry, ik dacht dat je bij de albert heijn werkte. Ja ik ben stoned.Bij de Luchtmacht maken we geen sushi; wordt ook niet geserveerd in onze vliegtuigen.
Ik kan het altijd proberen inderdaad.Gewoon terug naar de winkel en onder garantie een nieuwe trachten te krijgen.
Gelukkig niet. Anders controleerde Bert iedereen zijn boodschappenlijstje op spelfouten.Oh sorry, ik dacht dat je bij de albert heijn werkte. Ja ik ben stoned.

Elektronische dingen hebben volgens mij standaard 2 jaar garantie? @Punjab
Laten vallen zal denk ik niet onder garantie vallen.Elektronische dingen hebben volgens mij standaard 2 jaar garantie? @Punjab
Gewoon onder je inboedel verzekering, kost je 50eu eigen risicoLaten vallen zal denk ik niet onder garantie vallen.
Wel als de buurman hem laat vallenLaten vallen zal denk ik niet onder garantie vallen.

Gewoon onder je inboedel verzekering, kost je 50eu eigen risico