XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.641
Iemand die tijdens het eten de hele tijd over haar bevalling praat. In geuren en kleuren. Hou toch op.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #111.644
  • #111.646
Serieus? "wie zit daar op te wachten?!?!?
Ja ik dus niet hè! Paar keer weggelopen en demonstratief mijn telefoon erbij gepakt.

Andere dame aan tafel ging er maar wat graag serieus op in en voordat ik het wist waren ze een wedstrijdje aan het doen wie wanneer de meeste ontsluiting had gehad.

Ik snap dit dus echt niet.

• Like
Waarderingen: HB89
  • #111.647
Ja ik dus niet hè! Paar keer weggelopen en demonstratief mijn telefoon erbij gepakt.

Andere dame aan tafel ging er maar wat graag serieus op in en voordat ik het wist waren ze een wedstrijdje aan het doen wie wanneer de meeste ontsluiting had gehad.

Ik snap dit dus echt niet.
Er zijn echt grenzen, ja ja het is natuurlijk maar kom op

• Like
Waarderingen: LM
  • #111.648
Iemand die tijdens het eten de hele tijd over haar bevalling praat. In geuren en kleuren. Hou toch op.
Ik ben de enige man in een team van verder alleen maar vrouwen dus 'de bevalling' is voor mij een herkenbaar onderwerp dat tijdens het eten in de pauze regelmatig de revue passeert.:janken:

• #111.650
  • #111.654
Zweet als een otter en ik ben nog niet eens op werk. Zo van 11:30 tot 23:30 beuken in een keuken zonder airco. Half uurtje pauze.

Goede cardio, dat dan weer wel. Kga eens bijhouden hoeveel shakebekers water ik vandaag ga drinken
14 shakebekers..
7 liter water gedronken vandaag. En maar 2x moeten pissen. Damn.

• #111.656
  • #111.658
Gelukkig niet. Anders controleerde Bert iedereen zijn boodschappenlijstje op spelfouten. :p
Ik controleer altijd op Bonus-korting en 35%-korting; wordt dikwijls vergeten.
Ik vind het wel storend als ik kassameisjes hoor zeggen: "Heeft u een bonuskaart bij zich" of "Heeft u een bonuskaart bij".
Elektronische dingen hebben volgens mij standaard 2 jaar garantie? @Punjab
Fabrieksgarantie staat op het garantiebewijs/-voorwaarden in de verpakking (meestal minimaal 2 jaar); daarnaast heb je nog winkelgarantie, dat staat op de kassabon. Als er duidelijk zichtbare schade is van het laten vallen, zal garantie waarschijnlijk niet opgaan.
Gewoon onder je inboedel verzekering, kost je 50eu eigen risico
Dure keukenweegschaal.
---
On topic:
Laatste injectie gezet. :treuren: Afkickverschijnselen incoming. :P Hij ging er deze keer wel weer heerlijk in (zoals meestal).

• #111.659
Ik controleer altijd op Bonus-korting en 35%-korting; wordt dikwijls vergeten.
Ik vind het wel storend als ik kassameisjes hoor zeggen: "Heeft u een bonuskaart bij zich" of "Heeft u een bonuskaart bij".

Fabrieksgarantie staat op het garantiebewijs/-voorwaarden in de verpakking (meestal minimaal 2 jaar); daarnaast heb je nog winkelgarantie, dat staat op de kassabon. Als er duidelijk zichtbare schade is van het laten vallen, zal garantie waarschijnlijk niet opgaan.

Dure keukenweegschaal.
---
On topic:
Laatste injectie gezet. :treuren: Afkickverschijnselen incoming. :P Hij ging er deze keer wel weer heerlijk in (zoals meestal).
Misschien verdient @lienlien wrl extra bij en wil ze tot op de microgram na nauwkeurig zijn? :dunno:

Terug
Naar boven