- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zou mijn honger ook meteen over zijn...Iemand die tijdens het eten de hele tijd over haar bevalling praat. In geuren en kleuren. Hou toch op.

Iemand die tijdens het eten de hele tijd over haar bevalling praat. In geuren en kleuren. Hou toch op.
Dat was vast een zware bevalling.Iemand die tijdens het eten de hele tijd over haar bevalling praat. In geuren en kleuren. Hou toch op.
Vroeger had je op SBS 6 de bevalling? Tijdens schoolpauze kwam dat erop. Toen had ik ook geen honger meer.Iemand die tijdens het eten de hele tijd over haar bevalling praat. In geuren en kleuren. Hou toch op.
Ja ik dus niet hè! Paar keer weggelopen en demonstratief mijn telefoon erbij gepakt.
Er zijn echt grenzen, ja ja het is natuurlijk maar kom opJa ik dus niet hè! Paar keer weggelopen en demonstratief mijn telefoon erbij gepakt.
Andere dame aan tafel ging er maar wat graag serieus op in en voordat ik het wist waren ze een wedstrijdje aan het doen wie wanneer de meeste ontsluiting had gehad.
Ik snap dit dus echt niet.
Ik ben de enige man in een team van verder alleen maar vrouwen dus 'de bevalling' is voor mij een herkenbaar onderwerp dat tijdens het eten in de pauze regelmatig de revue passeert.Iemand die tijdens het eten de hele tijd over haar bevalling praat. In geuren en kleuren. Hou toch op.

Regel even wat moedermelk voor ons dan?Ik ben de enige man in een team van verder alleen maar vrouwen dus 'de bevalling' is voor mij een herkenbaar onderwerp dat tijdens het eten in de pauze regelmatig de revue passeert.![]()
Als er mannelijke collega's bezig zijn met 'wie kent het smerigste filmpje op internet' wordt het pas smerig.Er zijn echt grenzen, ja ja het is natuurlijk maar kom op
Dat is dan vast van een vrouw die aan het bevallen isAls er mannelijke collega's bezig zijn met 'wie kent het smerigste filmpje op internet' wordt het pas smerig.
Ik denk het niet Job.Dat is dan vast van een vrouw die aan het bevallen is
Dat is dan vast van een vrouw die aan het bevallen is
14 shakebekers..Zweet als een otter en ik ben nog niet eens op werk. Zo van 11:30 tot 23:30 beuken in een keuken zonder airco. Half uurtje pauze.
Goede cardio, dat dan weer wel. Kga eens bijhouden hoeveel shakebekers water ik vandaag ga drinken
Huh whut

Als er mannelijke collega's bezig zijn met 'wie kent het smerigste filmpje op internet' wordt het pas smerig.
Daar heb ik een filmpje van op mijn telefoonDat is dan vast van een vrouw die aan het bevallen is

Die vrouw die het thuis doet in een blauw zwembadje?Huh whut
Daar heb ik een filmpje van op mijn telefoon![]()
Ik controleer altijd op Bonus-korting en 35%-korting; wordt dikwijls vergeten.Gelukkig niet. Anders controleerde Bert iedereen zijn boodschappenlijstje op spelfouten.![]()
Fabrieksgarantie staat op het garantiebewijs/-voorwaarden in de verpakking (meestal minimaal 2 jaar); daarnaast heb je nog winkelgarantie, dat staat op de kassabon. Als er duidelijk zichtbare schade is van het laten vallen, zal garantie waarschijnlijk niet opgaan.Elektronische dingen hebben volgens mij standaard 2 jaar garantie? @Punjab
Dure keukenweegschaal.Gewoon onder je inboedel verzekering, kost je 50eu eigen risico
Afkickverschijnselen incoming.
Hij ging er deze keer wel weer heerlijk in (zoals meestal).Misschien verdient @lienlien wrl extra bij en wil ze tot op de microgram na nauwkeurig zijn?Ik controleer altijd op Bonus-korting en 35%-korting; wordt dikwijls vergeten.
Ik vind het wel storend als ik kassameisjes hoor zeggen: "Heeft u een bonuskaart bij zich" of "Heeft u een bonuskaart bij".
Fabrieksgarantie staat op het garantiebewijs/-voorwaarden in de verpakking (meestal minimaal 2 jaar); daarnaast heb je nog winkelgarantie, dat staat op de kassabon. Als er duidelijk zichtbare schade is van het laten vallen, zal garantie waarschijnlijk niet opgaan.
Dure keukenweegschaal.
---
On topic:
Laatste injectie gezet.Afkickverschijnselen incoming.
Hij ging er deze keer wel weer heerlijk in (zoals meestal).

Tot op de nanogram eigenlijk.Misschien verdient @lienlien wrl extra bij en wil ze tot op de microgram na nauwkeurig zijn?![]()